folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İngilizce Makine Müh.



İngilizce Makine Müh.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek

    Havacılık ve Uzay Müh. nasıl sizce arkadaşlar ?


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Kaan bunu yazdı

    Orta halli bir mak.  muh olaraktan bazi tavsiyelerde bukunmak istiyorum, 

    1- Ingilizce bilmeyen muhendis, muhendis değildir. Bunun tartismasina bile girilmez.

    2-Antep makine iyidir, bitirmesi çok çok zordur. Farkli bir yer tavsiye ederim. Gideceği okulun not sistemine iyi baksin. Sakaryadan da uzak durmasinda fayda var. 

    3- Yapmaktan zevk alacağı bir meslek seçsin,  isme aldanim gitmesin,  ki ben böyle bir hata yapmıştım birinci sinifta bölüm değiştirdim. 

    4-Polimer, imalat, güneş enerjisi,  rayli sistemler  mühendisliği  gibi sikimsonik bölümlere sakin ola gitmeyin. Mynet haberlerine kanmayin. 

     5- Bir mühendis adayi mezun olunca ben ne yapacam diye 4. sinifta düşünüyorsa zaten siki tutmuştur,  2. sinifta alanini secip,  stajini ona gore yapip,  3. sinifta da bir şirkete yamanmali, ki mezun olunca maaşını kendi seçsin,  öğrenciyken part time baslayip mezun olunca 3k ve uzeri maasa baslayan cok arkadasim var.  Elektronik, bilgisayar, makine farketmiyor. 

    Allah yolunu açık etsin. 

     

    tavsiyelerini bekliyorum. gaziantep makine yazacaz gibi ing. hazılrık olarakmı zor genel olarakmı zor.


    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    müh. olacaksa bence makine müh zirvedir iş açısından.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    janni bunu yazdı

    müh. olacaksa bence makine müh zirvedir iş açısından.

     

    alanı geniş old. için onu seçtik aynen hocam.


    matematik24.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı
    janni bunu yazdı

    müh. olacaksa bence makine müh zirvedir iş açısından.

     

    alanı geniş old. için onu seçtik aynen hocam.

    Okula ilk başladıgımda hoca, makine her iş mühendisliğidir demişti. Sonraları hak verdim. 


    arbeit macht frei
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    1234567B bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı
    janni bunu yazdı

    müh. olacaksa bence makine müh zirvedir iş açısından.

     

    alanı geniş old. için onu seçtik aynen hocam.

    Okula ilk başladıgımda hoca, makine her iş mühendisliğidir demişti. Sonraları hak verdim. 

    hangi üni. hocam


    matematik24.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı
    1234567B bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı
    janni bunu yazdı

    müh. olacaksa bence makine müh zirvedir iş açısından.

     

    alanı geniş old. için onu seçtik aynen hocam.

    Okula ilk başladıgımda hoca, makine her iş mühendisliğidir demişti. Sonraları hak verdim. 

    hangi üni. hocam

    afyon


    arbeit macht frei
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    benle aynı profil resmini kullanan bi arkadaş demiş ki anadilde eğitim olmalı :) bu sanırım oktay sinanoğulunun bir sözüydü, belki bunla ilgili kitabı da var tam hatırlamıyorum. Aslında bir bakıma doğrudur, eğer o dil yetisi anadil kadar iyi değilse her şey çok açık olarak öğrenilemz. Ancak şu da bir gerçektir @Kaan ın söylediği gibi dil bilmek zorunluluktur. Aynı şeyi yazılımcılar için de söylüyorum. İngilizce bilmeyen adam benim gözümde yazılımcı değildir. 

    Hazırlıkta iyi öğrenebilirsin hocam ihmal etme, hele daha önceden doğru dürüst temelin yoksa.. Bir de eramsus tarzı bir şey koyarak yurtdışıan gidebilirsen pratiklik anlamında çok şey öğrenirsin ve ufkun açılır..

    Bölüm olarak şunu seçin bu seçin diyemem.. Bana göre iyi bölümden ziyade, insanın yapmaktan hoşlanacağı mesleğe yönelmesini tercih ederim. Alanında iyi olan adam zaten açıkta kalmaz. Bu X bölümü olur, Y bölümü olur. Ama tabi gelecek araştırması da yapmak lazım.. Bazı bölümlerdeki iş imkanları daha az, onlara dikkat etmek lazım.

    Ve son olarak batı taraflarında okumak daha iyi olabilir, özellikle makine mühendisliği gibi bir bölüm okunuyorsa sanayi şehirlerinde olmak işe yarayabilir.. Antep hakkında çok bilgim yok 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    Puanlar konusuna pek hakim değilim ama bildiğim kadarıyla KTÜ de makinede çok zor olduğunu biliyorum

    Bu arada Ajdar da makine mühendisiydi sonradan mı böyle oldu acaba baya baya şaftı dağıtmış :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    abicim mühendislikler ölü bölüm olma yoluna doğru gidiyor her şehirde üniversite var ve hepsinde de inanılmaz mühendis mezunu olacak 5 sene sonra. şu an bile mühendis olarak iş bulmak çok zor iken 5 sene sonrasını düşünemiyorum her anadolu şehrinde mühendislikler var ve eğitim kalitesi yerlerde malesef.

    benim şimdiki aklım olsa sağlık, öğretmenlik gibi iş imkanı olan bölümler okumayı düşünürdüm. yani millet ya üniversite okuyayım da neresi olursa olsun diyor ama 5 sene sonra ah vah ederler.

     


    işte öyle
Toplam Hit: 3937 Toplam Mesaj: 25
makine ingilizce mühendislik