folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnsanları Anlamak



İnsanları Anlamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    Huerfanos bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı

    Hacı. Senin şu an içinde bulunduğun "yapı" da şerefsiz ne bekliyorsun ki? Kusura bakma ama öyle işte. Her insan bencil. İyilik yaparken bile kendini düşünür. Sende böylesin! Öyle değilim ayaklarını geç bir kere. İnsan böyle insan! İyilik yapanlara dikkat et mutlu olurlar veya sevaptır diye yaparlar. İşte mehmet akif ne güzel demiş...

    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde.. Vaad etmeseydi Allah cenneti, O’na bile etmezlerdi secde. - M.Akif Ersoy

    belkide haklısın hocam.

    Belki değil haklıyım :) Hani sen diyorsun ya şimdi insanlar neden böyle vs. Şimdi sen böyle olmamaya çalışırsın çünki yaran var :) Şöyle ki hep dikkat ederim saygılı adamlara hep saygı beklerler :) İyilik yaparlar iyilik beklerler :) Bir de karşılıksız yapmışlar gibi de söylenmezler mi...

    Bak insan küçükken programlanıyor. Mesela birşey yapıyorsun ya aslında bunun nedenini sorgulamıyorsun. Yapıyorsun. Sorgularsan nedenini bulamıyorsun :) Ne saçma değil mi? İşte sen de böyle iyisin diyelim o içindeki programcığına karşı gelmemek için iyisin. Eğer karşı gelirsen acı çekersin. Çünki beyin hep aynı yollardan gitmeye alışmış. Karşı geleceksende sürekli aynı şeyleri tekrar ede ede bunu beynine alıştıracaksın.

     İyilik yaparlar iyilik beklerler  demişsin ya , en azından iyilik yapıp iyilik bekliyorum. Kimseyi umursamayıp sadece iyilik bekleyenlere sitemim.

    Hoca ikinizinde yapısı aynı. Senin ondan bir farkın yok :) Sadece görüntü farklı bak. En azından iyilik yapıyorum diyorsun. O da hazıra konmaya çalışıyor işte. Zaten herkes kıçını kurtarmak için birşeyler yapmıyor mu bu dünyada?


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
    Huerfanos bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    Huerfanos bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı

    Hacı. Senin şu an içinde bulunduğun "yapı" da şerefsiz ne bekliyorsun ki? Kusura bakma ama öyle işte. Her insan bencil. İyilik yaparken bile kendini düşünür. Sende böylesin! Öyle değilim ayaklarını geç bir kere. İnsan böyle insan! İyilik yapanlara dikkat et mutlu olurlar veya sevaptır diye yaparlar. İşte mehmet akif ne güzel demiş...

    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde.. Vaad etmeseydi Allah cenneti, O’na bile etmezlerdi secde. - M.Akif Ersoy

    belkide haklısın hocam.

    Belki değil haklıyım :) Hani sen diyorsun ya şimdi insanlar neden böyle vs. Şimdi sen böyle olmamaya çalışırsın çünki yaran var :) Şöyle ki hep dikkat ederim saygılı adamlara hep saygı beklerler :) İyilik yaparlar iyilik beklerler :) Bir de karşılıksız yapmışlar gibi de söylenmezler mi...

    Bak insan küçükken programlanıyor. Mesela birşey yapıyorsun ya aslında bunun nedenini sorgulamıyorsun. Yapıyorsun. Sorgularsan nedenini bulamıyorsun :) Ne saçma değil mi? İşte sen de böyle iyisin diyelim o içindeki programcığına karşı gelmemek için iyisin. Eğer karşı gelirsen acı çekersin. Çünki beyin hep aynı yollardan gitmeye alışmış. Karşı geleceksende sürekli aynı şeyleri tekrar ede ede bunu beynine alıştıracaksın.

     İyilik yaparlar iyilik beklerler  demişsin ya , en azından iyilik yapıp iyilik bekliyorum. Kimseyi umursamayıp sadece iyilik bekleyenlere sitemim.

    Hoca ikinizinde yapısı aynı. Senin ondan bir farkın yok :) Sadece görüntü farklı bak. En azından iyilik yapıyorum diyorsun. O da hazıra konmaya çalışıyor işte. Zaten herkes kıçını kurtarmak için birşeyler yapmıyor mu bu dünyada?

    Dediklerin iyi geldi hocam biliyonmu


    Anarsistherif...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    Huerfanos bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    Huerfanos bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı

    Hacı. Senin şu an içinde bulunduğun "yapı" da şerefsiz ne bekliyorsun ki? Kusura bakma ama öyle işte. Her insan bencil. İyilik yaparken bile kendini düşünür. Sende böylesin! Öyle değilim ayaklarını geç bir kere. İnsan böyle insan! İyilik yapanlara dikkat et mutlu olurlar veya sevaptır diye yaparlar. İşte mehmet akif ne güzel demiş...

    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde.. Vaad etmeseydi Allah cenneti, O’na bile etmezlerdi secde. - M.Akif Ersoy

    belkide haklısın hocam.

    Belki değil haklıyım :) Hani sen diyorsun ya şimdi insanlar neden böyle vs. Şimdi sen böyle olmamaya çalışırsın çünki yaran var :) Şöyle ki hep dikkat ederim saygılı adamlara hep saygı beklerler :) İyilik yaparlar iyilik beklerler :) Bir de karşılıksız yapmışlar gibi de söylenmezler mi...

    Bak insan küçükken programlanıyor. Mesela birşey yapıyorsun ya aslında bunun nedenini sorgulamıyorsun. Yapıyorsun. Sorgularsan nedenini bulamıyorsun :) Ne saçma değil mi? İşte sen de böyle iyisin diyelim o içindeki programcığına karşı gelmemek için iyisin. Eğer karşı gelirsen acı çekersin. Çünki beyin hep aynı yollardan gitmeye alışmış. Karşı geleceksende sürekli aynı şeyleri tekrar ede ede bunu beynine alıştıracaksın.

     İyilik yaparlar iyilik beklerler  demişsin ya , en azından iyilik yapıp iyilik bekliyorum. Kimseyi umursamayıp sadece iyilik bekleyenlere sitemim.

    Hoca ikinizinde yapısı aynı. Senin ondan bir farkın yok :) Sadece görüntü farklı bak. En azından iyilik yapıyorum diyorsun. O da hazıra konmaya çalışıyor işte. Zaten herkes kıçını kurtarmak için birşeyler yapmıyor mu bu dünyada?

    Dediklerin iyi geldi hocam biliyonmu

    Sana da şerefsiz diyom olm :P Şaka bi yana ben burada gerçekleri söylüyorum. Bak ailem diyorsun aram bozuk diyorsun. Bak eğer deki ailene ben sizinle mi uğraşacam vs vs diye çıkış. Sana bi zaman sonra "sen bizi mutlu etmezsen biz seni neden mutlu edelim" vs diyeceklerdir. demeseler bile öyle düşünecekler. 9 ay karnında taşımış hikayeleri falan boş bence. Mecbur olduğu için taşıyor. Eline alıyor o küçücük yavruyu mutlu oluyor. 1-2 yıl sonra bıkıyor. Bıktım senden yeter diye kızıyor. Neden? Çünki artık eskisi gibi zevk vermiyor o cocuk ona. İçindeki duyguları hareketlendirmiyor artık. Aşk da böyle işte. Karşındakini değil, karşındakinin sende uyandırdığı duyguları seviyorsun.


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Size şöyle örnek vereyım ; 15 senelik çocukluk arkadaşım olan adamın facebookunu mail adresını hackleyıp sıfrelerını degıstırdım facebookundan ortak arkadaslarımıza onun hesabından sövdüm saydım ( hepte görüştüğüm adamlar hala bunlar )iş görüşmeleri olan mail adresının şifresini değiştim bu yuzden işleri aksayacak .Bu adama ben yaptım desem kalbine iner heralde o derece  güven var ama gelin görünki durum öle degıl nıye yaptın varmı bı sebebı yok can sıkıntısı (:  Nasıl bi insan oldum çıktım lan ben

    nOt: Kimseye güvenilmeyeceğini bu yaptıgımdan kendi kendime gösterdim anladım aga  


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Benden tüm kafayı sıyırmak üzere olanlara gelsin. 

    http://www.youtube.com/watch?v=Wa5B22KAkEk


    Anarsistherif...
Toplam Hit: 2340 Toplam Mesaj: 26