İnsanları Anlamak
-
Huerfanos bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıHuerfanos bunu yazdıDevilRullz bunu yazdı
Hacı. Senin şu an içinde bulunduğun "yapı" da şerefsiz ne bekliyorsun ki? Kusura bakma ama öyle işte. Her insan bencil. İyilik yaparken bile kendini düşünür. Sende böylesin! Öyle değilim ayaklarını geç bir kere. İnsan böyle insan! İyilik yapanlara dikkat et mutlu olurlar veya sevaptır diye yaparlar. İşte mehmet akif ne güzel demiş...
Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde.. Vaad etmeseydi Allah cenneti, O’na bile etmezlerdi secde. - M.Akif Ersoy
belkide haklısın hocam.
Belki değil haklıyım :) Hani sen diyorsun ya şimdi insanlar neden böyle vs. Şimdi sen böyle olmamaya çalışırsın çünki yaran var :) Şöyle ki hep dikkat ederim saygılı adamlara hep saygı beklerler :) İyilik yaparlar iyilik beklerler :) Bir de karşılıksız yapmışlar gibi de söylenmezler mi...
Bak insan küçükken programlanıyor. Mesela birşey yapıyorsun ya aslında bunun nedenini sorgulamıyorsun. Yapıyorsun. Sorgularsan nedenini bulamıyorsun :) Ne saçma değil mi? İşte sen de böyle iyisin diyelim o içindeki programcığına karşı gelmemek için iyisin. Eğer karşı gelirsen acı çekersin. Çünki beyin hep aynı yollardan gitmeye alışmış. Karşı geleceksende sürekli aynı şeyleri tekrar ede ede bunu beynine alıştıracaksın.
İyilik yaparlar iyilik beklerler demişsin ya , en azından iyilik yapıp iyilik bekliyorum. Kimseyi umursamayıp sadece iyilik bekleyenlere sitemim.
Hoca ikinizinde yapısı aynı. Senin ondan bir farkın yok :) Sadece görüntü farklı bak. En azından iyilik yapıyorum diyorsun. O da hazıra konmaya çalışıyor işte. Zaten herkes kıçını kurtarmak için birşeyler yapmıyor mu bu dünyada?
-
DevilRullz bunu yazdıHuerfanos bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıHuerfanos bunu yazdıDevilRullz bunu yazdı
Hacı. Senin şu an içinde bulunduğun "yapı" da şerefsiz ne bekliyorsun ki? Kusura bakma ama öyle işte. Her insan bencil. İyilik yaparken bile kendini düşünür. Sende böylesin! Öyle değilim ayaklarını geç bir kere. İnsan böyle insan! İyilik yapanlara dikkat et mutlu olurlar veya sevaptır diye yaparlar. İşte mehmet akif ne güzel demiş...
Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde.. Vaad etmeseydi Allah cenneti, O’na bile etmezlerdi secde. - M.Akif Ersoy
belkide haklısın hocam.
Belki değil haklıyım :) Hani sen diyorsun ya şimdi insanlar neden böyle vs. Şimdi sen böyle olmamaya çalışırsın çünki yaran var :) Şöyle ki hep dikkat ederim saygılı adamlara hep saygı beklerler :) İyilik yaparlar iyilik beklerler :) Bir de karşılıksız yapmışlar gibi de söylenmezler mi...
Bak insan küçükken programlanıyor. Mesela birşey yapıyorsun ya aslında bunun nedenini sorgulamıyorsun. Yapıyorsun. Sorgularsan nedenini bulamıyorsun :) Ne saçma değil mi? İşte sen de böyle iyisin diyelim o içindeki programcığına karşı gelmemek için iyisin. Eğer karşı gelirsen acı çekersin. Çünki beyin hep aynı yollardan gitmeye alışmış. Karşı geleceksende sürekli aynı şeyleri tekrar ede ede bunu beynine alıştıracaksın.
İyilik yaparlar iyilik beklerler demişsin ya , en azından iyilik yapıp iyilik bekliyorum. Kimseyi umursamayıp sadece iyilik bekleyenlere sitemim.
Hoca ikinizinde yapısı aynı. Senin ondan bir farkın yok :) Sadece görüntü farklı bak. En azından iyilik yapıyorum diyorsun. O da hazıra konmaya çalışıyor işte. Zaten herkes kıçını kurtarmak için birşeyler yapmıyor mu bu dünyada?
Dediklerin iyi geldi hocam biliyonmu
-
Huerfanos bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıHuerfanos bunu yazdıDevilRullz bunu yazdıHuerfanos bunu yazdıDevilRullz bunu yazdı
Hacı. Senin şu an içinde bulunduğun "yapı" da şerefsiz ne bekliyorsun ki? Kusura bakma ama öyle işte. Her insan bencil. İyilik yaparken bile kendini düşünür. Sende böylesin! Öyle değilim ayaklarını geç bir kere. İnsan böyle insan! İyilik yapanlara dikkat et mutlu olurlar veya sevaptır diye yaparlar. İşte mehmet akif ne güzel demiş...
Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde.. Vaad etmeseydi Allah cenneti, O’na bile etmezlerdi secde. - M.Akif Ersoy
belkide haklısın hocam.
Belki değil haklıyım :) Hani sen diyorsun ya şimdi insanlar neden böyle vs. Şimdi sen böyle olmamaya çalışırsın çünki yaran var :) Şöyle ki hep dikkat ederim saygılı adamlara hep saygı beklerler :) İyilik yaparlar iyilik beklerler :) Bir de karşılıksız yapmışlar gibi de söylenmezler mi...
Bak insan küçükken programlanıyor. Mesela birşey yapıyorsun ya aslında bunun nedenini sorgulamıyorsun. Yapıyorsun. Sorgularsan nedenini bulamıyorsun :) Ne saçma değil mi? İşte sen de böyle iyisin diyelim o içindeki programcığına karşı gelmemek için iyisin. Eğer karşı gelirsen acı çekersin. Çünki beyin hep aynı yollardan gitmeye alışmış. Karşı geleceksende sürekli aynı şeyleri tekrar ede ede bunu beynine alıştıracaksın.
İyilik yaparlar iyilik beklerler demişsin ya , en azından iyilik yapıp iyilik bekliyorum. Kimseyi umursamayıp sadece iyilik bekleyenlere sitemim.
Hoca ikinizinde yapısı aynı. Senin ondan bir farkın yok :) Sadece görüntü farklı bak. En azından iyilik yapıyorum diyorsun. O da hazıra konmaya çalışıyor işte. Zaten herkes kıçını kurtarmak için birşeyler yapmıyor mu bu dünyada?
Dediklerin iyi geldi hocam biliyonmu
Sana da şerefsiz diyom olm :P Şaka bi yana ben burada gerçekleri söylüyorum. Bak ailem diyorsun aram bozuk diyorsun. Bak eğer deki ailene ben sizinle mi uğraşacam vs vs diye çıkış. Sana bi zaman sonra "sen bizi mutlu etmezsen biz seni neden mutlu edelim" vs diyeceklerdir. demeseler bile öyle düşünecekler. 9 ay karnında taşımış hikayeleri falan boş bence. Mecbur olduğu için taşıyor. Eline alıyor o küçücük yavruyu mutlu oluyor. 1-2 yıl sonra bıkıyor. Bıktım senden yeter diye kızıyor. Neden? Çünki artık eskisi gibi zevk vermiyor o cocuk ona. İçindeki duyguları hareketlendirmiyor artık. Aşk da böyle işte. Karşındakini değil, karşındakinin sende uyandırdığı duyguları seviyorsun.
-
Size şöyle örnek vereyım ; 15 senelik çocukluk arkadaşım olan adamın facebookunu mail adresını hackleyıp sıfrelerını degıstırdım facebookundan ortak arkadaslarımıza onun hesabından sövdüm saydım ( hepte görüştüğüm adamlar hala bunlar )iş görüşmeleri olan mail adresının şifresini değiştim bu yuzden işleri aksayacak .Bu adama ben yaptım desem kalbine iner heralde o derece güven var ama gelin görünki durum öle degıl nıye yaptın varmı bı sebebı yok can sıkıntısı (: Nasıl bi insan oldum çıktım lan ben
nOt: Kimseye güvenilmeyeceğini bu yaptıgımdan kendi kendime gösterdim anladım aga -
Benden tüm kafayı sıyırmak üzere olanlara gelsin.
