

İphone 3G Almaya Karar Verdim Yardım ?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
çin?
-----------------------------:) getirttim çinden arkadasa 4 gn önce
-
Afyon bunu yazdı:
-----------------------------
iphone 2G we 3G war kesınlıkle siddetle tafsiye edıorum almalısın ben suna kendım 3G kullanıorum cok memnunum Jearlback Yapıldan sonra aklına telefonla ilgilı ne gelıorsa yapabilirsin sadece hayel et ;-)) şiddetle tafsiye edıorum al
-----------------------------Hocam jailbreak olmasın o :)
Ayrıca iPhone güzel alettir; lakin Türkiye'den alınmaz.
-
gittigidiyornoktacomdan bulabilirsin tabikide.....
-
hocam hepsiburada'da kampanyaya girdi herkes ordan alıyor bayaa da iyi fiyatı 868 den 538'e düşürdüler + yanında 8 gb kart veriyorlar
gayet iyi abime söyledim bi baktım ertesi gün aldım diye mesaj çekti :D
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------Afyon bunu yazdı:
-----------------------------
iphone 2G we 3G war kesınlıkle siddetle tafsiye edıorum almalısın ben suna kendım 3G kullanıorum cok memnunum Jearlback Yapıldan sonra aklına telefonla ilgilı ne gelıorsa yapabilirsin sadece hayel et ;-)) şiddetle tafsiye edıorum al
-----------------------------Hocam jailbreak olmasın o :)
Ayrıca iPhone güzel alettir; lakin Türkiye'den alınmaz.
-----------------------------;-))