folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder İphone 5 İmi Beklesem Blackberry Bold 9900 Mü Alsam Yardım ?



İphone 5 İmi Beklesem Blackberry Bold 9900 Mü Alsam Yardım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Beyler en az 2500 tl lik bir telefon almayı düşünüyorum sizce iphone 5 imi bekliyeyim yoksa blackberry son çıkardığı bold 9900 mü tercih edeyim yardım ?


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    bence 6 yi bekle sen. Daha 4s yeni cikmisken ve 5 icin en ufak bi tarih konusulmazken iphone 5 beklemek cok ilginc gercekten. Böyle bi soruya bu cevap fazla ciddi ama idare et artik


    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    ancak resimlerini elde etmis biri olarak soyluyorum ki ikisinide alma.Parasi fazla diye iyi anlamina gelmiyor alet.Eline oturani al git.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    hiçbir şey alma, gittiğin her yerde telefon görüşmesi veya internet kullanımı için çevreden birini çevir para ver biraz işini gör sonra telefonunu geri ver adama. ne l

    şarj derdin olur ne fatura, daha ucuza gelir. üstelik bir sürü telefon kullanmış olursun.


    . . .. . ... .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    blackberry her zaman iyidir hem kızlarla tanışmak için elinde büyük bir koz olur anlayana ;)


    "
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    blackberry her zaman iyidir hem kızlarla tanışmak için elinde büyük bir koz olur anlayana ;)

    -----------------------------

    Çok doğru tespit. :)


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    samasng glax 2 veya iphone 3gs


    Beleş wireless kahramanı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dizzy
    Dizzy's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mart/2011
    Erkek

    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    blackberry her zaman iyidir hem kızlarla tanışmak için elinde büyük bir koz olur anlayana ;)

    -----------------------------

     

    Çok doğru tespit. :)


    -----------------------------

     

    nasıl bir kozmuş o kardeş açıklarmısın :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    Dizzy bunu yazdı:
    -----------------------------

    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    blackberry her zaman iyidir hem kızlarla tanışmak için elinde büyük bir koz olur anlayana ;)

    -----------------------------

     

    Çok doğru tespit. :)


    -----------------------------

     

     

    nasıl bir kozmuş o kardeş açıklarmısın :)


    -----------------------------

    bende BB var ama bi işe yaradığı yok

     

    hocam git HTC filan al uğraşma bb,iphone ile

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dizzy
    Dizzy's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mart/2011
    Erkek

    ben almıycam zaten kardeşim sadece merak ettim neymiş o koz :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Dizzy bunu yazdı:
    -----------------------------

    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    blackberry her zaman iyidir hem kızlarla tanışmak için elinde büyük bir koz olur anlayana ;)

    -----------------------------

    Çok doğru tespit. :)

    -----------------------------

    nasıl bir kozmuş o kardeş açıklarmısın :)

    -----------------------------

     

    Aslında buna üst düzey yönetici telefonu diyebilirsin öyle değil ama yani öyle görünüyor millete herkese diyeyim psikolojik sanırım. Curve'leri filan demiyorum amau diğerlerine dikkat edin banka müdürleri, genel müdürler, böyle önemli şahsiyet kokusu barındıran abilerde ablalarda görürsünüz bu telefonu ve sizin elinizde olduğu zaman bb, sizde o havayı alırsınız. Hele ki birde üstünüzde takım elbise varsa...

    Ama her geçen gün, samsung, noki, general mobile gibi firmaların da bb tarzında üretim yapmaları telefonun karizmasına derin çizik attırıvermiştir. Keşke epıl gibi ota boka patent alsalardı da o karizması kalsaydı. Ama şimdi de şu var markaya bakılıyor. "Bakiyim! Aaa nokiaymış ben bb sandım." :D

    Ama benim en uyuz olduğum şey kulaklı ya da bülütüs kulaklık ile görüşme yapılmasıdır. Çoğu kişi abi böyle daha sağlıklı der ama telefonu kalbinin üstündeki cebe koyar ve "MaL!" rütbesini alır benim gözümde. Telefon zararlıdır doğrudur ama direkt beyne girmeli o radyasyon direkt kulağa değecek abi o zaman telefon derim ona o da neymiş kulaklık. :D


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
Toplam Hit: 5137 Toplam Mesaj: 37