

İphone 5 İmi Beklesem Blackberry Bold 9900 Mü Alsam Yardım ?
-
Beyler en az 2500 tl lik bir telefon almayı düşünüyorum sizce iphone 5 imi bekliyeyim yoksa blackberry son çıkardığı bold 9900 mü tercih edeyim yardım ?
-
bence 6 yi bekle sen. Daha 4s yeni cikmisken ve 5 icin en ufak bi tarih konusulmazken iphone 5 beklemek cok ilginc gercekten. Böyle bi soruya bu cevap fazla ciddi ama idare et artik
-
ancak resimlerini elde etmis biri olarak soyluyorum ki ikisinide alma.Parasi fazla diye iyi anlamina gelmiyor alet.Eline oturani al git.
-
hiçbir şey alma, gittiğin her yerde telefon görüşmesi veya internet kullanımı için çevreden birini çevir para ver biraz işini gör sonra telefonunu geri ver adama. ne l
şarj derdin olur ne fatura, daha ucuza gelir. üstelik bir sürü telefon kullanmış olursun.
-
blackberry her zaman iyidir hem kızlarla tanışmak için elinde büyük bir koz olur anlayana ;)
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
blackberry her zaman iyidir hem kızlarla tanışmak için elinde büyük bir koz olur anlayana ;)
-----------------------------Çok doğru tespit. :)
-
samasng glax 2 veya iphone 3gs
-
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
blackberry her zaman iyidir hem kızlarla tanışmak için elinde büyük bir koz olur anlayana ;)
-----------------------------Çok doğru tespit. :)
-----------------------------nasıl bir kozmuş o kardeş açıklarmısın :)
-
Dizzy bunu yazdı:
-----------------------------
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
blackberry her zaman iyidir hem kızlarla tanışmak için elinde büyük bir koz olur anlayana ;)
-----------------------------Çok doğru tespit. :)
-----------------------------nasıl bir kozmuş o kardeş açıklarmısın :)
-----------------------------bende BB var ama bi işe yaradığı yok
hocam git HTC filan al uğraşma bb,iphone ile
-
ben almıycam zaten kardeşim sadece merak ettim neymiş o koz :)
-
Dizzy bunu yazdı:
-----------------------------Caliber bunu yazdı:
-----------------------------
Allura bunu yazdı:
-----------------------------
blackberry her zaman iyidir hem kızlarla tanışmak için elinde büyük bir koz olur anlayana ;)
-----------------------------
Çok doğru tespit. :)
-----------------------------
nasıl bir kozmuş o kardeş açıklarmısın :)
-----------------------------
Aslında buna üst düzey yönetici telefonu diyebilirsin öyle değil ama yani öyle görünüyor millete herkese diyeyim psikolojik sanırım. Curve'leri filan demiyorum amau diğerlerine dikkat edin banka müdürleri, genel müdürler, böyle önemli şahsiyet kokusu barındıran abilerde ablalarda görürsünüz bu telefonu ve sizin elinizde olduğu zaman bb, sizde o havayı alırsınız. Hele ki birde üstünüzde takım elbise varsa...
Ama her geçen gün, samsung, noki, general mobile gibi firmaların da bb tarzında üretim yapmaları telefonun karizmasına derin çizik attırıvermiştir. Keşke epıl gibi ota boka patent alsalardı da o karizması kalsaydı. Ama şimdi de şu var markaya bakılıyor. "Bakiyim! Aaa nokiaymış ben bb sandım." :D
Ama benim en uyuz olduğum şey kulaklı ya da bülütüs kulaklık ile görüşme yapılmasıdır. Çoğu kişi abi böyle daha sağlıklı der ama telefonu kalbinin üstündeki cebe koyar ve "MaL!" rütbesini alır benim gözümde. Telefon zararlıdır doğrudur ama direkt beyne girmeli o radyasyon direkt kulağa değecek abi o zaman telefon derim ona o da neymiş kulaklık. :D