Is Degistirmeli Miyim?
-
siberturq bunu yazdı
Komşunun komşuya borcu varmış. Ödeyemeyeceğini bir türlü söyleyememiş,sonra birgün ödeyemeyeceğini söylemiş. Sonrada oh be biraz da sen düşün komşu demiş.Rahatlamış senin iş bunun gibi olmuş.iyi yapmışsın. 🤭🤭
Çok güldüm, bunu kullanırım ortamlarda.
-
siberturq bunu yazdı
Komşunun komşuya borcu varmış. Ödeyemeyeceğini bir türlü söyleyememiş,sonra birgün ödeyemeyeceğini söylemiş. Sonrada oh be biraz da sen düşün komşu demiş.Rahatlamış senin iş bunun gibi olmuş.iyi yapmışsın. 🤭🤭
biraz öyle oldu hocam ancak daha genis. Cünkü head of development sevindi isi birakmak istememe (cünkü kendisi kovuldu), ama DAMA'nin sefi üzüldü.. Bütce olmadigi icin yeni birilerini alma sanslari yok sanirim. Cünkü benim maasimi AR&GE birimi ödüyor, ama ben ayni zamanda DAMA'nin islerini de yapiyorum.
Bu arada baktim fransadaki adam 3 hafta önce zaten proje manager icin coktan is ilani vermis. Tecrübesi benden cok daha az sacma sapan bir ilan olmasina karsin sirf fransa'da olacak diye böyle bir karar veriyorlar.. Bugünkü toplantida da dedim zaten bunu.. Hak verdiler sonucta..
unbalanced tarafından 24/Eyl/19 23:20 tarihinde düzenlenmiştir -
Konuyu güncelleme babinda;
Bugün sirketteki IK'ci ile konustum,o da Türk. Sordu bana diger IK'cidan huzursuz oldugunu vs duydum. Ben de anlattim durumu, tabi o da hak verdi. Dedi benim de calisacagimin bir garantisi yok. Ama dedi is bul önce istifa verme direk. Zwischenzeugnis'i al basvur cikinca da ayrilirsin. DAMA'ya gecsen de yükselme sansin yok dedi ama bunlar aramizda kalsin diye de ekledi :) Zaten bildigim seyleri söyledi..
Zwischenzeugnis'u hem sefim hem de head of development birlikte yazacaklar. Head of development bu hafta tatildeydi, diger hafta da sef gidiyor yani en erken diger haftaya kaldi. Artk onsuz basvuracagim (gözüme kestirdigim bir kac is var ama güzel bir cover letter yazmam gerek, zwischenzeugnis'i de alinca yollayacagim onu da).
Son olarak, fransa'daki adam bir iki haftada bir buraya gelecekmis.. O zaman hic cekilmez.. :) Ayrica head of development 6 ay sonra ayrilacakmis, sanirim onun sözlesmesi öyle. Ben istifami verdikten sonra takip eden aydan itibaren 3 ay calismak zorundayim.
-
Kaan bunu yazdısiberturq bunu yazdı
Komşunun komşuya borcu varmış. Ödeyemeyeceğini bir türlü söyleyememiş,sonra birgün ödeyemeyeceğini söylemiş. Sonrada oh be biraz da sen düşün komşu demiş.Rahatlamış senin iş bunun gibi olmuş.iyi yapmışsın. 🤭🤭
Çok güldüm, bunu kullanırım ortamlarda.
Adamın birisinin komşusuna borcu varmış günlerce düşünmüş işin içinden nasıl çıkarım diye bigün yatarken karısı hayır ola bey neyin var anlat hele diye söylenmiş.Herif anlatmış falanca kişiye filanca borcum var ödeyemiyorum, karısı dönmüş ya sen bunu mu kafaya takıyorsun demiş gitmiş komşusunun yanına ben falanca kişinin eşiyim sana borcunu ödeyemeyecek haberin olsun deyip eve dönmüş ve eşine dönüp şimdi o düşünüp dursun demiş sanırım böyleydi aklımda kalan 😂
-
Bu sorunlar her yerde aynı demek ki. Kariyerli olduğun aşikar eğer daha fazla emir altında çalışmak istemiyorsan işten ayrılman mantıklı. Diğer türlü devam etmen mantıklı ve ne zaman çıkışın yapılacak derlerse o zamana kadar çalışırsın.
-
Schwarz bunu yazdıKaan bunu yazdısiberturq bunu yazdı
Komşunun komşuya borcu varmış. Ödeyemeyeceğini bir türlü söyleyememiş,sonra birgün ödeyemeyeceğini söylemiş. Sonrada oh be biraz da sen düşün komşu demiş.Rahatlamış senin iş bunun gibi olmuş.iyi yapmışsın. 🤭🤭
Çok güldüm, bunu kullanırım ortamlarda.
Adamın birisinin komşusuna borcu varmış günlerce düşünmüş işin içinden nasıl çıkarım diye bigün yatarken karısı hayır ola bey neyin var anlat hele diye söylenmiş.Herif anlatmış falanca kişiye filanca borcum var ödeyemiyorum, karısı dönmüş ya sen bunu mu kafaya takıyorsun demiş gitmiş komşusunun yanına ben falanca kişinin eşiyim sana borcunu ödeyemeyecek haberin olsun deyip eve dönmüş ve eşine dönüp şimdi o düşünüp dursun demiş sanırım böyleydi aklımda kalan 😂
hikayeyi çok sevdim hocam, güzelmiş :)
-
bu konuyu da güncelleyeyim. Demin sefle konustum ve beni diger firmaya transfer etmek istediklerini, kontratimin bire bir aktarilacagini söyledi ben de tamam dedim. Ek olarak, bana kendi sirketimi kurmama izin vereceksiniz bunu da kontratta belirteceksiniz dedim kabul etti. Yarin IK ile görüsecegim (türk bir bayan) kontrati netlestirecegiz. Cuma günü de hazirlanacak ben de imzalayacagim.
Bir kac firmaya basvurmustum baya kisi aradi interview icin, iki firma ile görüstüm olumlu gecti ama sanirim suanki firmada devam edecegim. Cünkü basvurdugum firmalarin hepsi diger kantonlarda, gidip gelmesi en az yolda 2.5-3 saat kaybedecegim. O yüzden burda kalmak mantikli. Bi yandan kendi firmami kurup calisacagim, isleri büyütünce de ayrilacagim. En büyük sartim, bu fransa'dakilerle calismamakti, yeni Head of Development tamam demis sasirtti beni ama iyi oldu. Ocaktan itibaren diger firma icin calisacagim :)) Mutluyum, üstümden baya bir yük kalkti :)
-
unbalanced bunu yazdı
bu konuyu da güncelleyeyim. Demin sefle konustum ve beni diger firmaya transfer etmek istediklerini, kontratimin bire bir aktarilacagini söyledi ben de tamam dedim. Ek olarak, bana kendi sirketimi kurmama izin vereceksiniz bunu da kontratta belirteceksiniz dedim kabul etti. Yarin IK ile görüsecegim (türk bir bayan) kontrati netlestirecegiz. Cuma günü de hazirlanacak ben de imzalayacagim.
Bir kac firmaya basvurmustum baya kisi aradi interview icin, iki firma ile görüstüm olumlu gecti ama sanirim suanki firmada devam edecegim. Cünkü basvurdugum firmalarin hepsi diger kantonlarda, gidip gelmesi en az yolda 2.5-3 saat kaybedecegim. O yüzden burda kalmak mantikli. Bi yandan kendi firmami kurup calisacagim, isleri büyütünce de ayrilacagim. En büyük sartim, bu fransa'dakilerle calismamakti, yeni Head of Development tamam demis sasirtti beni ama iyi oldu. Ocaktan itibaren diger firma icin calisacagim :)) Mutluyum, üstümden baya bir yük kalkti :)
Hayirli olsun hocam
-
herlocksholmes bunu yazdı
Hayirli olsun hocam
Tesekkürler hocam
MbK bunu yazdıBu sorunlar her yerde aynı demek ki. Kariyerli olduğun aşikar eğer daha fazla emir altında çalışmak istemiyorsan işten ayrılman mantıklı. Diğer türlü devam etmen mantıklı ve ne zaman çıkışın yapılacak derlerse o zamana kadar çalışırsın.
Hocam kusura bakma mesajini yeni gördüm nedense :) gözümden kacmis..
Evet emir altinda calismak istemiyorum özellikle bahsettigim insanlarin. ama sükür cözüldü bu problem..
Basima son gelenler iyi bir ders oldu bana, basima saksi düstü de kör gözlerim acildi gibi hissediyorum :) Cok zaman kaybettigimin gercekten farkina vardim ve bi an önce kendi firmami acmaya calisiyorum. Insallah pazartesi basvurusunu yapacagim eger cok fazla belge istemiyorlarsa ve bu bir kac güne acilmis olacak diye düsünüyorum. Yeni yildan itibaren de aksamlari ve haftasonlari kendi projelerim üzerine calisip satisini yapacagim. Projeyi de 3-5 arasinda bitirmeyi düsünüyorum. Iyi ve kaliteli bir is cikarmam lazim. Yapilmasi gereken cok is var. Daha önce cok freelance olarak calistim ancak bu isin bambaska bir boyuta götürüyor. Yeni bir deneyim :) Satisa baslamadan önce ya da bir süre sonra sirketi limited sirketine cevirecegim ve o zaman eleman alma sansim olacak. Bizim burdaki IK'ci beni de yanina al diyor :) Basarili olmak istiyorum kendi alanimda. Ve AB ülkelerine de acilmak istiyorum. Bu projeyi biraz sermaye toplama amaciyla yapiyorum. Daha sonra kazandigim parayla yüksek teknolojili bir ürün tasarlama planim var. Hedefim türkiye'de savunma sanayisinde calismakti ancak kismet olmadi :) Artik kendi basima bi seyler yapacagim bakalim..
-
hayırlı olsun hocam.
darısı başımıza.
