İş Kur ASP.Net Kursu Veriyor
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
hafta içi hergün 4 saat te acep hangi saatlerrde bu.. malum sabahlarıda okuldayız :)
aslında gitmek lazım kafama yattıda hadi aldığım 8 dersi bi şekilde hallettk diyelim, final döneminde acıtır bu hergün 4 saat eğitim :)
-----------------------------yazdığımı okudun mu?
-
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
hafta içi hergün 4 saat te acep hangi saatlerrde bu.. malum sabahlarıda okuldayız :)
aslında gitmek lazım kafama yattıda hadi aldığım 8 dersi bi şekilde hallettk diyelim, final döneminde acıtır bu hergün 4 saat eğitim :)
-----------------------------yazdığımı okudun mu?
-----------------------------şimdi okudum hocam :)
okumadn önce daha mutluyudm :) -
sadece ankara mı??
-
neye göre seçiyorlar acaba.her gelen üni mezununu almıyorlardır heralde :)
-
Cado_ bunu yazdı:
-----------------------------
neye göre seçiyorlar acaba.her gelen üni mezununu almıyorlardır heralde :)
-----------------------------sınava ve mülakata alıyorlar
-
hmm nasıl bi mülakat oluyor o? yazılım bilgimizi felanmı ölçüyorlar?Gerçi yarın gidicemde merak ettim :)
-
Cado_ bunu yazdı:
-----------------------------
hmm nasıl bi mülakat oluyor o? yazılım bilgimizi felanmı ölçüyorlar?Gerçi yarın gidicemde merak ettim :)
-----------------------------Nereye gidiyorsun?
-
istanbul mecidiyeköydeki yerlerine gidicem.
-
Cado_ bunu yazdı:
-----------------------------
istanbul mecidiyeköydeki yerlerine gidicem.
-----------------------------neden?
-
başvurmak için :P.
