İş Kur ASP.Net Kursu Veriyor
-
Cado_ bunu yazdı:
-----------------------------
başvurmak için :P.
-----------------------------hımm allah kolaylık versin hocam okudun mu burdaki tüm sayfaları
-
evet okudum.hatta tel ilede aradım alımlar devam ediyormuş gelin görüşelim dediler.bide sanırım sadece hafta için sabah varmış.telefondaki bayan öyle birşeyler dedide pek anlamadım
-
Cado_ bunu yazdı:
-----------------------------
evet okudum.hatta tel ilede aradım alımlar devam ediyormuş gelin görüşelim dediler.bide sanırım sadece hafta için sabah varmış.telefondaki bayan öyle birşeyler dedide pek anlamadım
-----------------------------git bakalım ne diyecekler merak ettim.
-
İlla uni mezunu yada uni okumasımı lazım ?
Arayıp soran varmı kesin şartı bumu.. -
bychaos bunu yazdı:
-----------------------------
İlla uni mezunu yada uni okumasımı lazım ?
Arayıp soran varmı kesin şartı bumu..
-----------------------------ben bugun yerine gittim ve konuştum maltepe ile ihalenin şartı buymuş.
-
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
bychaos bunu yazdı:
-----------------------------
İlla uni mezunu yada uni okumasımı lazım ?
Arayıp soran varmı kesin şartı bumu..
-----------------------------ben bugun yerine gittim ve konuştum maltepe ile ihalenin şartı buymuş.
-----------------------------
Anladım sağolasın, bir iş yapacaklar böyle engel koyuyorlar birde uni mezunlarına demiyor reklamda, fırsatı kaçırmayın ücretsiz cart curt deyip deli ediyorlar :)) kıl oluyorum..
Haksızmıyım :P -
Kıllısını istiyorum, PHP yok mu? :)
-
Şu istanbuldakinde üni şartı olmasa bende katılırdım. Liseden mezun olup universiteye giden binlerce beyinsiz varken bunları böle şartlı koymaları sadece özel sebeplerden okumayanları etkiliyor. Firmanın başka bir kursu varmı bı arayıp sorayım asp cokda ısıme yaramaz.,
EDIT: Şimdi aradım illa üni yada pc mezunu olmanıza gerek yok program baslangıc sevıyesınden baslamadıgından Azda olsa bılgısı olanları alıyoruz dedıler.
-
emreslmn bunu yazdı:
-----------------------------
Şu istanbuldakinde üni şartı olmasa bende katılırdım. Liseden mezun olup universiteye giden binlerce beyinsiz varken bunları böle şartlı koymaları sadece özel sebeplerden okumayanları etkiliyor. Firmanın başka bir kursu varmı bı arayıp sorayım asp cokda ısıme yaramaz.,
EDIT: Şimdi aradım illa üni yada pc mezunu olmanıza gerek yok program baslangıc sevıyesınden baslamadıgından Azda olsa bılgısı olanları alıyoruz dedıler.
-----------------------------şimdi mezun olmaya gerek yok mu diosuns en ben mi yanlş anladm?
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------emreslmn bunu yazdı:
-----------------------------
Şu istanbuldakinde üni şartı olmasa bende katılırdım. Liseden mezun olup universiteye giden binlerce beyinsiz varken bunları böle şartlı koymaları sadece özel sebeplerden okumayanları etkiliyor. Firmanın başka bir kursu varmı bı arayıp sorayım asp cokda ısıme yaramaz.,
EDIT: Şimdi aradım illa üni yada pc mezunu olmanıza gerek yok program baslangıc sevıyesınden baslamadıgından Azda olsa bılgısı olanları alıyoruz dedıler.
-----------------------------şimdi mezun olmaya gerek yok mu diosuns en ben mi yanlş anladm?
-----------------------------
mezun olmaya gerek yok. haftaici 9'dan 2'ye kadar mecidiyeköy'deki kurt saatleri. yani ikinci ögretim olmayan üniversite ögrencilerine gelmiyor.
