folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder İş Kur ASP.Net Kursu Veriyor



İş Kur ASP.Net Kursu Veriyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    Cado_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    başvurmak için :P.
    -----------------------------

    hımm allah kolaylık versin hocam okudun mu burdaki tüm sayfaları

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cado_
    Cado_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2010
    Erkek
    evet okudum.hatta tel ilede aradım alımlar devam ediyormuş gelin görüşelim dediler.bide sanırım sadece hafta için sabah varmış.telefondaki bayan öyle birşeyler dedide pek anlamadım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    Cado_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    evet okudum.hatta tel ilede aradım alımlar devam ediyormuş gelin görüşelim dediler.bide sanırım sadece hafta için sabah varmış.telefondaki bayan öyle birşeyler dedide pek anlamadım
    -----------------------------

    git bakalım ne diyecekler merak ettim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    İlla uni mezunu yada uni okumasımı lazım ?

    Arayıp soran varmı kesin şartı bumu..


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    bychaos bunu yazdı:
    -----------------------------

    İlla uni mezunu yada uni okumasımı lazım ?

    Arayıp soran varmı kesin şartı bumu..


    -----------------------------

    ben bugun yerine gittim ve konuştum maltepe ile ihalenin şartı buymuş.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    bychaos bunu yazdı:
    -----------------------------

    İlla uni mezunu yada uni okumasımı lazım ?

    Arayıp soran varmı kesin şartı bumu..


    -----------------------------

    ben bugun yerine gittim ve konuştum maltepe ile ihalenin şartı buymuş.


    -----------------------------

    Anladım sağolasın, bir iş yapacaklar böyle engel koyuyorlar birde uni mezunlarına demiyor reklamda, fırsatı kaçırmayın ücretsiz cart curt deyip deli ediyorlar :)) kıl oluyorum..

    Haksızmıyım :P


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Kıllısını istiyorum, PHP yok mu? :)


    vatandaşa kafam girsin!..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Şu istanbuldakinde üni şartı olmasa bende katılırdım. Liseden mezun olup universiteye giden binlerce beyinsiz varken bunları böle şartlı koymaları sadece özel sebeplerden okumayanları etkiliyor. Firmanın başka bir kursu varmı bı arayıp sorayım asp cokda ısıme yaramaz.,

    EDIT: Şimdi aradım illa üni yada pc mezunu olmanıza gerek yok program baslangıc sevıyesınden baslamadıgından Azda olsa bılgısı olanları alıyoruz dedıler.


    www.kriptopedi.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    emreslmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şu istanbuldakinde üni şartı olmasa bende katılırdım. Liseden mezun olup universiteye giden binlerce beyinsiz varken bunları böle şartlı koymaları sadece özel sebeplerden okumayanları etkiliyor. Firmanın başka bir kursu varmı bı arayıp sorayım asp cokda ısıme yaramaz.,

    EDIT: Şimdi aradım illa üni yada pc mezunu olmanıza gerek yok program baslangıc sevıyesınden baslamadıgından Azda olsa bılgısı olanları alıyoruz dedıler.


    -----------------------------

    şimdi mezun olmaya gerek yok mu diosuns en ben mi yanlş anladm?


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    emreslmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şu istanbuldakinde üni şartı olmasa bende katılırdım. Liseden mezun olup universiteye giden binlerce beyinsiz varken bunları böle şartlı koymaları sadece özel sebeplerden okumayanları etkiliyor. Firmanın başka bir kursu varmı bı arayıp sorayım asp cokda ısıme yaramaz.,

    EDIT: Şimdi aradım illa üni yada pc mezunu olmanıza gerek yok program baslangıc sevıyesınden baslamadıgından Azda olsa bılgısı olanları alıyoruz dedıler.


    -----------------------------

    şimdi mezun olmaya gerek yok mu diosuns en ben mi yanlş anladm?


    -----------------------------

    mezun olmaya gerek yok. haftaici 9'dan 2'ye kadar mecidiyeköy'deki kurt saatleri. yani ikinci ögretim olmayan üniversite ögrencilerine gelmiyor.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
Toplam Hit: 8345 Toplam Mesaj: 48