Isınan Laptoplar Ve Soğutucuları
-
şimdi alacam da kararsız kaldım

şöyle bir şeymi alsam
yoksa



şöyle bir şey mi :| -
Soyleyecegim yanit olamayacak belki ama nerde kaldi bu laptobun tasinabilirligi. 1. pil suresine 2. bu isinma problemine deli oluyorum. :/
-
laptoplarda ısınma sorunu her zaman oldu
ve olmaya devam eder taki yeni bir teknoloji uygulamaya konulana kadar
bu konuda arastırmalar var.neyse laf uzuyor
paran çoksa kardeşim extra laptop sogutması alırsın.
lakin ben bilgeyim dersen laptopu 2-3-4 ay gibi aralıklarla bakımını yapar guzelce kullanırsın
-
pek bi yardımcı olan çıkmadığı için şu büyük olanı aldım :|
-
eninde sonunda laptobu aldın üstüne sumu dökdün ömrümü yedin lan benim.
-
hiç sorma ya :D bahtsız bedeviyim :| şu tek fanlı olanı sipariş verdim bakalım gg dan yarın gelir.
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
hiç sorma ya :D bahtsız bedeviyim :| şu tek fanlı olanı sipariş verdim bakalım gg dan yarın gelir.
-----------------------------yeni konu açmim dedim bunu konuyu bi upladım
foxxly öncelikle aldıgın tek fanlıdan memnunmusun
bendede LG laptop var aldıgım ilk günden beri günde 15 saat (ort) açık ve 1 sene olmak üzere hiç sorunu olmadı
son bir kaç gündür acaip ısınıo 85 dereceyi falan buluo oyun oynarken mavi ekran hatası verio kapanıo bende bir sogutucu almaya karar verdim ama bir türlü seçemedim çok ama küçük fanlı mı yada tek ama büyük fanlımı hangi marka falan gibi sorular kafamda var sizinde önerilerinizi bekliyorum
bu arada 17 inç
adaptorlumu usb mi ve yukardakilerinide nedeniyle solerseniz iyi olur
bide hala garantide oldugu için servise vermeyi planlıorum bi macununa falan baksınlar fanına baksınlar
-
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
Ve reklamlar :)
Yardımcı oluruz
-----------------------------önerdigin hangisi
en son kaç olur
kargo ücreti nekadar
bide sadece usb limi var adaptorlü yokmu ?
diger arkadaslardanda yorumları beklemeye devam ediorum
-
Avec LSY-NB7 Notebook Soğutucusu, 15cm ışıklı fan
Ben bunu kullanıyorum.En ucuzu :) Usb li ışıklı filan sessiz ayrıca..Tavsiye edebilirim.15 TL olur. İstersen gel şişlide dükkandan al istersen kargo yapalım.KArgo masrafıda 3.5 Tl
