Isınan Modemlere Çareleriniz
-
benim modem ısındımı net kopuyoo. özellikle yaz aylarında. bu sorunu aşmak için sizler neler yapıyonuz.
-
Üzerlerindeki kapağı söküp,ucuz basit bir kasa içi fanı yerleştirebilirsiniz.
-
kendi kullandığın modem ise sök tamamen çipsetinin üstüne bir işlemci fanı monte et :) bak bakalım o zaman herhangi bir sorun çıkacak mı
-
laptop fanı vardı üçlü
2 tanesi bozulmuştu
kırdım 1 tane çalışanı modeme taktım
alttada pc kasası var usb girişine takıyorum modemin üstüne koyuyorum ooohhh :) kapağını falan sökmedim ama hiç..
tabi ısınınca kopmada başıma gelmedi :|
-
-
Zoom x5 modemim var , download ihtiyacim oldugu zamanlarda ve günlerce açık kalması gerektiğinde , günde 1 kez modemimi alip 30dk liğine derin dondurucuya
koyuyordum :) Çıkardığımda buz gibi olmuş oluyodu bütün parçaları hafif nemlenmiş filan ama güzelce soğuyordu :D 5-6 yıldırda bozulmadı ve taş gibide
performansını koruyor herşeye rağmen :) -
Video daki gibi yapabilirsin ama dikkat etmen gereken modeme giren voltajın senin fan'a fazla gelmemesi gerek yoksa bu sefer fan bozulur.
-
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
benim modem ısındımı net kopuyoo. özellikle yaz aylarında. bu sorunu aşmak için sizler neler yapıyonuz.
-----------------------------
modem ısındığında net kopuyorsa o modemde sorun var demektir ve söylenenlerin hiçbirisi çare değildir yok fan taktırmak yok buzdolabı :) en güzeli yollayacaksın servise baktırcaksın modemine.. -
SpArK bunu yazdı:
-----------------------------Zoom x5 modemim var , download ihtiyacim oldugu zamanlarda ve günlerce açık kalması gerektiğinde , günde 1 kez modemimi alip 30dk liğine derin dondurucuya
koyuyordum :) Çıkardığımda buz gibi olmuş oluyodu bütün parçaları hafif nemlenmiş filan ama güzelce soğuyordu :D 5-6 yıldırda bozulmadı ve taş gibide
performansını koruyor herşeye rağmen :)
-----------------------------hocam ona özel bi modem dondurucu yapalım :)
-
TeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
Video daki gibi yapabilirsin ama dikkat etmen gereken modeme giren voltajın senin fan'a fazla gelmemesi gerek yoksa bu sefer fan bozulur.
-----------------------------çakmışım fanına modeme bişe olmasın :D fan neki modemin yanında :D
-
creative modemim var.4yıl oldu.aldığım günden beri hiç kapamadım 7/24 hep açıktı maşAllah hiç bir şey olmadı.tam gaz çalışıyor.
