folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Isınan Modemlere Çareleriniz



Isınan Modemlere Çareleriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Recoba_20
    Recoba_20's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    fan falan kullanabilirsin

    **D-A-Ç-K-A** ----- **L-İ-S-E**
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    sizin modeminiz ısınınca kopuyormu :Ç

    geek rulz :D 

    airties de çok taşaklı modem ondada hiç sorun yaşamadım.  5o liraya biriden almıştım :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    35ygt45
    35ygt45's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    AirTies RT-205  var ve ısındığında yaptığım tek şey...Altına buz kartuşlarından koymak..İyi iş görüyor ama...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    taekwondo
    taekwondo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    daha öncede yazmıstım böyle bir konuda modem alıcak arkadaşlar keysmart modemler gayet iyi, ısındı baglantı koptu davası filan yok, adana şartlarında havasız bir ortamda monteli alındığı günden buyana tek istirat saati elektrik kesintileri modem değiştirecek yada yeni alıcak arkadaşlar için bilgi olsun hız ve teknik destek te iyi  

    Belamı bulmusum bulduqum kadar..
Toplam Hit: 4225 Toplam Mesaj: 25