Isınan Modemlere Çareleriniz
-
modemin üstüne bir gazete kağıdı ufak. poşetin içine de buz koyup modemin üstüne koyuyordum ben yazları =)
-
Narkoz altı çizili yazmayı ne zamn bırakcan...:=)
-
Davos bunu yazdı:
-----------------------------
Narkoz altı çizili yazmayı ne zamn bırakcan...:=)
-----------------------------onu narkoz yapan farklı hal ve tavırları izmirli hali bambaska biz onu oyle sevdik :P
edit: Konu ID: 86630
Konuyu Acan : narkozMRT
Konu Başlığı : Panik Atak Ve Malulen Emeklilik
Silinme Sebebi : Altı Çizili Yazmamayı ÖĞRENECEKSİN! yonetim bile karsı bisey diyemiyorum narkoz bırak bu altı cizili yazmayı :| -
yanında bi yatak falan varsa altına koy, benim pc yatağımın yanında, modemi yatağın altına iteliyorum, yatağın altı gölge ve çok serin olduğu için ısınmıyor. ama modemi ısındığı için bağlantısı kopan görmedim, o başka bişeyden kopuyordur.. milletin modem 7x24 çalışıyor çünkü, hiçbişi olduğu yok
-
Lijitsu bunu yazdı:
-----------------------------Davos bunu yazdı:
-----------------------------
Narkoz altı çizili yazmayı ne zamn bırakcan...:=)
-----------------------------onu narkoz yapan farklı hal ve tavırları izmirli hali bambaska biz onu oyle sevdik :P
edit: Konu ID: 86630
Konuyu Acan : narkozMRT
Konu Başlığı : Panik Atak Ve Malulen Emeklilik
Silinme Sebebi : Altı Çizili Yazmamayı ÖĞRENECEKSİN! yonetim bile karsı bisey diyemiyorum narkoz bırak bu altı cizili yazmayı :|
-----------------------------
ban yiyince izmirli kurtarır sizi:)
-
her şey 28 eylül 2008deki şu lanet olası post'la başladı
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=75424
o günden bu güne narkozmrt kalın italik altı çizgili yazar oldu
nereye kadar görecez :)
-
her nekadar kaliteli olduğuna inanmasam da bu airtieslerin maşallahı war dükkanımda ve evimde airties kullanıyorum evdeki hiç kapanmıyor elektrik gitmesi hariç 1 yıldır çalışıyor maşallah :D dükkandaki de en uzun 1 hafta felan açık kaldı fazlasına ihtiyaç olmadı hiç bir sorunla karşılaşmadım ısınma v.b.
-

:| yada usbden çalışanını yap onunda her türlü gideri olur..
-
Balkona doğru koy yada evin sğk olan bi yerine
-
Ya Narkoz :D seni benden kopardılarmi simdi ...
