İslahiye Mülteci Kampında İsyan Var!
-
By-alper bunu yazdı:
-----------------------------1-618-GR bunu yazdı:
-----------------------------kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------onları salak gibi ülkemize misafir ettik. kendi ülkesine ihanet edeni ne diye alırız ki _?
muhalifler teröristtir. haindir. biz teröristleri ülkemizde besleyen ilk devlet olacağız dünyada...
-----------------------------
40 yıl önce olmuştuk zaten yanlışmı biliyorum ?
-----------------------------Onları bu ülkeye alan biz değiliz hatta karşıyız da.Onları bu ülkeye alan bizim ......... idarecilerimiz.
Bu işin sonu tıpkı çzalın zmanında ırak lılara kucak aömasına benzeyecek.Sonunda ne oldu PKK türedi.Suriyeyide içeri aldılar ya ben bundan sonra korkarım belki bi 10 yıl sonra PJK diye yeni örgüt türeyecek bakın siz
----------------------------- -
Simdi adamlar teroristse sizde teroristsinix hukumet dusmanisiniz :| esad pezevenginin yaptiklari ortada babasida ayni boktu kendide neden karsi cikan teroristki adamlar ulkelerinde artik demokrasi istiyolar . Yok ulkemizde ac varken neden onlara yardim ediyosunuz diyenlerde muslumaniz diye dolasmasinlar napalim yani once 70 milyonu doyurana kadar diger muslumanlara yardim etmeyelimmi ? Ya biraz su olaylari adam gibi dusunun yorumlayin agzi olan yaziyor anasini satim
-
griffin bunu yazdı:
-----------------------------
Simdi adamlar teroristse sizde teroristsinix hukumet dusmanisiniz :| esad pezevenginin yaptiklari ortada babasida ayni boktu kendide neden karsi cikan teroristki adamlar ulkelerinde artik demokrasi istiyolar . Yok ulkemizde ac varken neden onlara yardim ediyosunuz diyenlerde muslumaniz diye dolasmasinlar napalim yani once 70 milyonu doyurana kadar diger muslumanlara yardim etmeyelimmi ? Ya biraz su olaylari adam gibi dusunun yorumlayin agzi olan yaziyor anasini satim
-----------------------------Adam mi öldürüyorlar hocam niye terörist olsunlar buradakiler? Hükümet düsmanı oldukları icin degil silahlı olup saldirdiklari için teröristler.
Esad'in ya da babasinin yedigi boklar degil olay, kendi vatanini satani buraya almak her durumda mantiksizdir.
Hükümetin bir Suriye politikasi oldugu belli, karsi bile olsak su an icin basarili olmasini ummaktan baska bi caremiz yok. Yoksa hepten boku yedik.
-
griffin bunu yazdı:
-----------------------------
Simdi adamlar teroristse sizde teroristsinix hukumet dusmanisiniz :| esad pezevenginin yaptiklari ortada babasida ayni boktu kendide neden karsi cikan teroristki adamlar ulkelerinde artik demokrasi istiyolar . Yok ulkemizde ac varken neden onlara yardim ediyosunuz diyenlerde muslumaniz diye dolasmasinlar napalim yani once 70 milyonu doyurana kadar diger muslumanlara yardim etmeyelimmi ? Ya biraz su olaylari adam gibi dusunun yorumlayin agzi olan yaziyor anasini satim
-----------------------------ırak a da demokrasi geldi 1,5 milyon insan ölünce değilmi ?
amerika sana demokrasi getirir.. önce donunu alsın görürsün demokrasiyi.o teröristler hem bu ülkenin ekmeğini yiyip hem bu ülkenin bayrağını aşağı indiriyorsa bu ülkenin polisini rehin alıyorsa Türk tırlarını yakıyorsa ha onların ta mına koyayım. onların muslumanlığına tükireyim. ramazan ayında benim bildiğim müslüman oruç tutar namaz kılar ibadetini yerine getirir Allah rızası için. bunların amacı isyan etmek amerika piçliği yapmak kukla olmak köle olmak ve amerikanın deviremediği esadı yani kaleyi içten fethetmek amaçları anladınmı ? ölen teröristlerin kimliklerinide araştır bi zahmet mısır lı ürdünlü ıraklı ne idi belirsiz uyruklu teröristler yani başka ülkelerden gelip mülteci olanlar bunlar hainler...he bi onlar eksik kaldı ya biz çok müslümanız ya diğer arap ülkeleri daha az müslüman ya. geçen sene somaliye yardım ediyorduk ne oldu _? somali momali ortalıkta ses seda yok ne oldu ? fısss ... sen rüyada uyumaya devam et. amerikanın kuklalığından başka değil şu yapılanlar. amerika çekildi bizimkiler çıplak kaldı...
esad amerikan kuklası olsaydı emperyalizm uşağı olsaydı o koltuğu anında bırakırdı...
Mesaj 23 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 00:54'da kaygusuz tarafından düzenlendi. -
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------misterio_junior bunu yazdı:
-----------------------------iyi yapmışlar sen kendi ülkende ki yoksullara yardım etmeyip gidip başka ülkeden getirirsen bu kadar insanı bu az bile
-----------------------------getirilenler yoksulu falan da değil ki. biraz eşeleyince teröristlerin barındığını görüyoruz. adamlar suriyeye geçip sivilleri öldürüp geri geliyor. bunlara özgürlük savaşçısı deniyor.
-----------------------------satılmış kudurmuş itler...
-
griffin bunu yazdı:
-----------------------------
Simdi adamlar teroristse sizde teroristsinix hukumet dusmanisiniz :| esad pezevenginin yaptiklari ortada babasida ayni boktu kendide neden karsi cikan teroristki adamlar ulkelerinde artik demokrasi istiyolar . Yok ulkemizde ac varken neden onlara yardim ediyosunuz diyenlerde muslumaniz diye dolasmasinlar napalim yani once 70 milyonu doyurana kadar diger muslumanlara yardim etmeyelimmi ? Ya biraz su olaylari adam gibi dusunun yorumlayin agzi olan yaziyor anasini satim
-----------------------------Senin muhalefet dediğin adamlar uçaksavarlarla belediye binalarını, hastaneleri, kamu kuruluşlarını tarıyor. Bana bunun mantığını izah edebilir misin? Yani sen işini yapan memuru boşu boşuna öldüren adamları savunmanı neye bağlıyorsun? Esada mı?
Aynı destek pkk ya verildiği zaman onlar da özgürlük savaşçısı olacak mı senin gözünde?
Free Iraq denildi Irak üçe bölündü, şiiler yönetime alındı kürtlere devlet verildi sünni müslümanlar çöle sürüldü, Irak 10 yıl öncekinden daha mı müslüman? daha mı demokratik? Daha mı yanaşılır? öldürülen 1,500.000 sünni müslümanın hesabını kim sordu? alnı secde gören başbakanınızın sesi çıktı mı bu konuda? Irak hapishanelerinde işkence gören müslümanların hesabını kim sordu? hakkını kim aradı? Fetüs hoca efendi mi? Yine Irakta ırzına geçilen onbinlerce müslüman kadına yaşatılanların hesabını hanginiz soruyorsunuz?
Neyin demokrasisinden bahsediyorsun sen hacı? İsrail ne diyor Suriyede rejim değiştiği anda Lübnanı Gazze'den beter yıkacağız diyor. Mısırda Hüsnü Mübarek gittikten sonra bütün filistin tünelleri kapatıldı; bu insanların ne halde olduklarını düşünebiliyor musun? Gazze fatihi boşbakan nerede şimdi? ilaç yok, yiyecek yok, su çok kısıtlı, verem var verem duyuyor mu kulakların?
Hillary Clinton kendisi açıkladı her gün en az 100 milyon amerikan doları gönderilmezse bu iç savaş sürdürülemez dedi, muhalefet dediğin adamların parası abd den israil den, silah desteği türkiye den. peki ya öldürülenler? onlar müslüman değil mi? öldürülen 68 belediye içşisinin ne günahı vardı işlerine gidip çalışmak mıydı günahları? evlerine ekmek götürdükleri için öldürülmüşlerdir belki dimi.
Yazık size, Allah ıslah etsin sizi.
Mesaj 23 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 02:04'da IRET tarafından düzenlendi. -
bole yönetimin aq suryede 6 boş kenti pkk ele geçirip pkk bayrağını dikdiler türkiye karışmasın diye götü boklular tehtit ediyo bizimkilerde çıt yok
+ herkez biliyo ama basının ağzı mühürlü gene, suryede ortalığı karıştıranların hepsi türkiyede sığınmacı oldu
Mesaj 23 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 02:02'da volkan tarafından düzenlendi. -

son dakika! başbakandan suriyeli mültecilere beklenen açıklama geldi:hepini içime alırım! hepinizi!
edit:bu arada bu bir south park repliğidir bilmeyenler için
Mesaj 24 Temmuz 2012 (Sali) Saat: 02:27'da saqeslanger tarafından düzenlendi. -
IRET bunu yazdı:
-----------------------------griffin bunu yazdı:
-----------------------------
Simdi adamlar teroristse sizde teroristsinix hukumet dusmanisiniz :| esad pezevenginin yaptiklari ortada babasida ayni boktu kendide neden karsi cikan teroristki adamlar ulkelerinde artik demokrasi istiyolar . Yok ulkemizde ac varken neden onlara yardim ediyosunuz diyenlerde muslumaniz diye dolasmasinlar napalim yani once 70 milyonu doyurana kadar diger muslumanlara yardim etmeyelimmi ? Ya biraz su olaylari adam gibi dusunun yorumlayin agzi olan yaziyor anasini satim
-----------------------------Senin muhalefet dediğin adamlar uçaksavarlarla belediye binalarını, hastaneleri, kamu kuruluşlarını tarıyor. Bana bunun mantığını izah edebilir misin? Yani sen işini yapan memuru boşu boşuna öldüren adamları savunmanı neye bağlıyorsun? Esada mı?
Aynı destek pkk ya verildiği zaman onlar da özgürlük savaşçısı olacak mı senin gözünde?
Free Iraq denildi Irak üçe bölündü, şiiler yönetime alındı kürtlere devlet verildi sünni müslümanlar çöle sürüldü, Irak 10 yıl öncekinden daha mı müslüman? daha mı demokratik? Daha mı yanaşılır? öldürülen 1,500.000 sünni müslümanın hesabını kim sordu? alnı secde gören başbakanınızın sesi çıktı mı bu konuda? Irak hapishanelerinde işkence gören müslümanların hesabını kim sordu? hakkını kim aradı? Fetüs hoca efendi mi? Yine Irakta ırzına geçilen onbinlerce müslüman kadına yaşatılanların hesabını hanginiz soruyorsunuz?
Neyin demokrasisinden bahsediyorsun sen hacı? İsrail ne diyor Suriyede rejim değiştiği anda Lübnanı Gazze'den beter yıkacağız diyor. Mısırda Hüsnü Mübarek gittikten sonra bütün filistin tünelleri kapatıldı; bu insanların ne halde olduklarını düşünebiliyor musun? Gazze fatihi boşbakan nerede şimdi? ilaç yok, yiyecek yok, su çok kısıtlı, verem var verem duyuyor mu kulakların?
Hillary Clinton kendisi açıkladı her gün en az 100 milyon amerikan doları gönderilmezse bu iç savaş sürdürülemez dedi, muhalefet dediğin adamların parası abd den israil den, silah desteği türkiye den. peki ya öldürülenler? onlar müslüman değil mi? öldürülen 68 belediye içşisinin ne günahı vardı işlerine gidip çalışmak mıydı günahları? evlerine ekmek götürdükleri için öldürülmüşlerdir belki dimi.
Yazık size, Allah ıslah etsin sizi.
Mesaj 23 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 02:04'da IRET tarafından düzenlendi.
-----------------------------sevgili abim gayet güzel anlatmış. eksik de yazmış çünkü o da biliyor ki herşeyi yazacak olsa saydıracak artık.
insanın midesi kaldırmıyor. hani diyeceğim diyemiyorum ama pkk bile bunlardan daha sivil.
adamlar hükümetin en üst düzey ekibine, devlet için esattan bile daha değerli adamlara suikast düzenledi. kimse demedi bunlar zulüm gören masum halk mı? sokaktaki adam nereden bulacak bu silahları bu ayrıntılı suikast düzeneğini? silah dediğimiz 1 revolver 2 meyve bıçağı değil ordu kurmuş adamlar. soruyorum hadi şimdi sen devletten zulüm gör, nerden bulacaksın bu silahları? hadi buldun hangi sivil böyle eylemleri yapabilir?
suikaste bomba su dolabında sokuldu falan diyorlar şaka gibi, gram inanmıyorum. böyle üst düzey bi suaikasti utanmasalar liseli ergenler maytapla düzenledi diyecekler.
esat suçlu olsun suçsuz olsun, karşısındaki dış destekli profesyonel bir terörist grup. asla halk değil. bu çok açık.
haber çıkıyor 200 sivil öldürüldü diye, suriye devleti diyor ki muhalif grupların işi, televizyonlar diyor ki devlet yaptı. devletin işi gücü yok hele böyle bi ortamda gidecek 200 sivili tarayacak?
hala da birileri çıkıp bunları savunabiliyor. hadi medya satılmış, hükümetin derdi belli, ulan senin çıkarın ne ki böyle savunabiliyorsun?
o kamptakiler bizzat terörist olduklarını hataydaki bu rezillikle gösterdiler. zaten bu adamların suriyeye gidip çatışmaya girip geri döndüğü söyleniyordu. yavşak basın söylemiyordu tabi.
-
griffin bunu yazdı:
-----------------------------
Simdi adamlar teroristse sizde teroristsinix hukumet dusmanisiniz :| esad pezevenginin yaptiklari ortada babasida ayni boktu kendide neden karsi cikan teroristki adamlar ulkelerinde artik demokrasi istiyolar . Yok ulkemizde ac varken neden onlara yardim ediyosunuz diyenlerde muslumaniz diye dolasmasinlar napalim yani once 70 milyonu doyurana kadar diger muslumanlara yardim etmeyelimmi ? Ya biraz su olaylari adam gibi dusunun yorumlayin agzi olan yaziyor anasini satim
-----------------------------
Şimdi Suriye Ülkesinin Teroristleri onlar...
Bizdede iç savaş çıksa, Bizdeki Terörleri Suriye alıp Bakıp beslese Burda böyle konuşurmusun o zaman ey dürzü ?
