folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder "İsrail, İran"A Operasyon Konusunda Ciddi""



"İsrail, İran"A Operasyon Konusunda Ciddi""

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Concept
    Concept's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    pit10din bunu yazdı:
    -----------------------------
    fatihack bunu yazdı:
    -----------------------------
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkler nasıl Osmanlı İmparatorluğu torunlarıysa

    İranlılar da Pers İmparatorluğu torunlarıdır.


    -----------------------------

    ee ne alaka ?

    -----------------------------
    İranlılar da en az bizim kadar savaşçıdır demek istiyore :F

    -----------------------------

     

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Anabasis

     

    Bak bakalim Kurtler Persleri nasil madara etmis. Demek'ki guc imparatorlukta degil, barbarlikta :).

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    İran ortada ne amerika nede israil bırakırmış şuana kadar gördüğüm en komik yorumdur bu :) o iki ülkeyi bir anda hiçbir güç bitiremez.Şuanda dünyada onlara tek kafa tutucak Rusyadır.Ayrıca İran,Türkiyeden güçlü dedinya ben sana başka bişey demiyorum kutluyorum yani başarılarının devamını dilerim :) git bi araştır bakalım askeri techizat olarak hangisi güçlüymüş.Onu bırak Türk askeri birçok ülkenin askeriyesini eğitmekte bunun dışında özel kuvvetleri dünyanın en iyi kuvvetlerinden.İranın şuan özel kuvvetlerinin kullandığı silah hala daha ak-47,bu silahı dağdaki teroristte kullanıyo.e ben ne anladım bu özel kuvvetten ? bide Türk özel kuvvetlerine bak elinde dünyada eşi benzeri olmayan özel bir sniper var.Gerek teknoloji gerekse askeri olarak Türkiye,İrandan bin kat güçlüdür.Özellikle İranın hava kuvvetlerine baktığınızda gülüceksinizdir.Birçok eski uçağı alıp modifiye edip ben yeni uçak yaptım diyen bir ülkedir.Yani tamamen bişi yaptığını zanneden aksine doğru dürüst bişeysi olmayan bir ülkedir.Zamanında Afganistanı alamaz dediler oraya girdiler daha sonra Irak a saldırdılar Irak Afganistana benzemez dediler Irak birsürü askerini teknolojik mazemesini sergiledi onlarda fos çıktı.Şimdi İranada aynı şey olucak o zaman bu İran güçlü diyenleri görücem.Sonuçta İran-Irak kaç yıl birbirinle savaştı ve sonuç alamadılar.Durum ortadadır.Yani bu Müslüman bizim saftan bu yener demeyin biraz gerçekleri görün.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    İran ortada ne amerika nede israil bırakırmış şuana kadar gördüğüm en komik yorumdur bu :) o iki ülkeyi bir anda hiçbir güç bitiremez.Şuanda dünyada onlara tek kafa tutucak Rusyadır.Ayrıca İran,Türkiyeden güçlü dedinya ben sana başka bişey demiyorum kutluyorum yani başarılarının devamını dilerim :) git bi araştır bakalım askeri techizat olarak hangisi güçlüymüş.Onu bırak Türk askeri birçok ülkenin askeriyesini eğitmekte bunun dışında özel kuvvetleri dünyanın en iyi kuvvetlerinden.İranın şuan özel kuvvetlerinin kullandığı silah hala daha ak-47,bu silahı dağdaki teroristte kullanıyo.e ben ne anladım bu özel kuvvetten ? bide Türk özel kuvvetlerine bak elinde dünyada eşi benzeri olmayan özel bir sniper var.Gerek teknoloji gerekse askeri olarak Türkiye,İrandan bin kat güçlüdür.Özellikle İranın hava kuvvetlerine baktığınızda gülüceksinizdir.Birçok eski uçağı alıp modifiye edip ben yeni uçak yaptım diyen bir ülkedir.Yani tamamen bişi yaptığını zanneden aksine doğru dürüst bişeysi olmayan bir ülkedir.


    -----------------------------
    Ben öle bilmiyorum askeri donanma olarak en fazla donanması olan america ve iran ilk sırada geliyordu bundan 4 sene önce bir dergide görmüştüm ... yada bunların yanlış olduğunu düşünsek americaya ve israil'in çok düşmanı var ama gözükmüyor ... düşünsene iran'nın yanında el kaidi,rusya,çin,japonya var bu ülkeler basitde alıncak ülkeler deyil bence...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkler nasıl Osmanlı İmparatorluğu torunlarıysa

    İranlılar da Pers İmparatorluğu torunlarıdır.


    -----------------------------
    Bırakın bu ağızları, iran daha düne kadar makarna üretemiyordu, rusyanın desteğiyle bugünlere geldi, her ne kadar sevmesemde israilin teknolojik yönden irana fark atacağını rahatlıkla söyleyebilirim. Ama kara savaşında iranın israilin eline vermesi lazım ki kara savaşı olacağını hiç sanmıyorum çünkü israilin tapası yemez.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------
    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    İran ortada ne amerika nede israil bırakırmış şuana kadar gördüğüm en komik yorumdur bu :) o iki ülkeyi bir anda hiçbir güç bitiremez.Şuanda dünyada onlara tek kafa tutucak Rusyadır.Ayrıca İran,Türkiyeden güçlü dedinya ben sana başka bişey demiyorum kutluyorum yani başarılarının devamını dilerim :) git bi araştır bakalım askeri techizat olarak hangisi güçlüymüş.Onu bırak Türk askeri birçok ülkenin askeriyesini eğitmekte bunun dışında özel kuvvetleri dünyanın en iyi kuvvetlerinden.İranın şuan özel kuvvetlerinin kullandığı silah hala daha ak-47,bu silahı dağdaki teroristte kullanıyo.e ben ne anladım bu özel kuvvetten ? bide Türk özel kuvvetlerine bak elinde dünyada eşi benzeri olmayan özel bir sniper var.Gerek teknoloji gerekse askeri olarak Türkiye,İrandan bin kat güçlüdür.Özellikle İranın hava kuvvetlerine baktığınızda gülüceksinizdir.Birçok eski uçağı alıp modifiye edip ben yeni uçak yaptım diyen bir ülkedir.Yani tamamen bişi yaptığını zanneden aksine doğru dürüst bişeysi olmayan bir ülkedir.


    -----------------------------
    Ben öle bilmiyorum askeri donanma olarak en fazla donanması olan america ve iran ilk sırada geliyordu bundan 4 sene önce bir dergide görmüştüm ... yada bunların yanlış olduğunu düşünsek americaya ve israil'in çok düşmanı var ama gözükmüyor ... düşünsene iran'nın yanında el kaidi,rusya,çin,japonya var bu ülkeler basitde alıncak ülkeler deyil bence...

    -----------------------------

     

    o dergiyi çıkarana altın plaket vermek gerek :) trmilitary adlı forum sitesini öneririm gir bi bak araştır.Ayrıca o dergiyi nasıl çıkarıyolar böyle saçma sapan bilgilerle anlamadım.Dergi editörlerinide kutlamak lazım.Şuanda askeri techizat bakımından en çok Amerika,Rusya,İsrail gelmektedir.Yani İran ilk önce bizi bi geçsinde sonra dediğim ülkeleri geçsin :) El kaidi değil hocam o ayrıca.hadi onuda geçtim dediğin örgütün bişeysimi kaldıki hala o örgütten bahsediyosunuz.Sonuçta afganistanda dediğin örgütün 4/3 lük bir bölümü yok edildi.Yani savaşlar elinde ak-47 li adamlarla kafalarında bandaj takan adamlarla kazanılmaz hala anlamadınızmı ben bunu anlatmaya çalışıyorum ? Çin bikere ekonomik bakımdan çöküntü içinde bi ülke hesapta diyolarki ilerideki süper güç çin bunu diyenleri ben anlamıyorum.Sanki ekonomisi çok gelişiyoda Çinin örnek gösteriyolar.İşte diyolarki x.xxx.xxx  değerinde ihracat yapmış diyolar millette ouvvv ne manyak diyo ama bilmiyoki o rakam o nüfustaki ülkeye yaramadığını.Ayrıca Japonyanın Amerikaya karşı tutum izlemesi imkansız.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım böyle bir geçmişe, tarihe sahip olan bir toplum sence kolay pes eder mi?

    ben 7 düvelde at koşturmuş bir imparatorluk soyundan gelecem ve sonradan yetme elemanlara boyun eğecem gibi bir durum çıkıyor ortaya bunu köklü tarihe ve geçmişe sahip toplumlar kabul etmezler ve daha hırslı savaşırlar.


    -----------------------------

    anladım hocam bu amaçla söylediğini, ama pers imparatorluğu osmanlı'dan bile çok çok daha eski.arada bir kaç devlet daha kurulmuş, yıkılmış o topraklarda.85 sene önce tarihe karışan osmanlı'ya layık olacak hiç birşey yapamıyorken biz, yüzyıllarca önce yıkılmış bir pers imparatorluğunun iran'lılara bir artı kazandırabileceğini düşünmüyorum.

    ayrıca yukarda bir arkadaş, kürtler persleri madara etti demiş.gülüyorum buna : ))

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------
    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    İran ortada ne amerika nede israil bırakırmış şuana kadar gördüğüm en komik yorumdur bu :) o iki ülkeyi bir anda hiçbir güç bitiremez.Şuanda dünyada onlara tek kafa tutucak Rusyadır.Ayrıca İran,Türkiyeden güçlü dedinya ben sana başka bişey demiyorum kutluyorum yani başarılarının devamını dilerim :) git bi araştır bakalım askeri techizat olarak hangisi güçlüymüş.Onu bırak Türk askeri birçok ülkenin askeriyesini eğitmekte bunun dışında özel kuvvetleri dünyanın en iyi kuvvetlerinden.İranın şuan özel kuvvetlerinin kullandığı silah hala daha ak-47,bu silahı dağdaki teroristte kullanıyo.e ben ne anladım bu özel kuvvetten ? bide Türk özel kuvvetlerine bak elinde dünyada eşi benzeri olmayan özel bir sniper var.Gerek teknoloji gerekse askeri olarak Türkiye,İrandan bin kat güçlüdür.Özellikle İranın hava kuvvetlerine baktığınızda gülüceksinizdir.Birçok eski uçağı alıp modifiye edip ben yeni uçak yaptım diyen bir ülkedir.Yani tamamen bişi yaptığını zanneden aksine doğru dürüst bişeysi olmayan bir ülkedir.


    -----------------------------

    Ben öle bilmiyorum askeri donanma olarak en fazla donanması olan america ve iran ilk sırada geliyordu bundan 4 sene önce bir dergide görmüştüm ... yada bunların yanlış olduğunu düşünsek americaya ve israil'in çok düşmanı var ama gözükmüyor ... düşünsene iran'nın yanında el kaidi,rusya,çin,japonya var bu ülkeler basitde alıncak ülkeler deyil bence...

    -----------------------------

     

    o dergiyi çıkarana altın plaket vermek gerek :) trmilitary adlı forum sitesini öneririm gir bi bak araştır.Ayrıca o dergiyi nasıl çıkarıyolar böyle saçma sapan bilgilerle anlamadım.Dergi editörlerinide kutlamak lazım.Şuanda askeri techizat bakımından en çok Amerika,Rusya,İsrail gelmektedir.Yani İran ilk önce bizi bi geçsinde sonra dediğim ülkeleri geçsin :) El kaidi değil hocam o ayrıca.hadi onuda geçtim dediğin örgütün bişeysimi kaldıki hala o örgütten bahsediyosunuz.Sonuçta afganistanda dediğin örgütün 4/3 lük bir bölümü yok edildi.Yani savaşlar elinde ak-47 li adamlarla kafalarında bandaj takan adamlarla kazanılmaz hala anlamadınızmı ben bunu anlatmaya çalışıyorum ? Çin bikere ekonomik bakımdan çöküntü içinde bi ülke hesapta diyolarki ilerideki süper güç çin bunu diyenleri ben anlamıyorum.Sanki ekonomisi çok gelişiyoda Çinin örnek gösteriyolar.İşte diyolarki x.xxx.xxx  değerinde ihracat yapmış diyolar millette ouvvv ne manyak diyo ama bilmiyoki o rakam o nüfustaki ülkeye yaramadığını.Ayrıca Japonyanın Amerikaya karşı tutum izlemesi imkansız.


    -----------------------------
    Sonuçta afganistanda dediğin örgütün 4/3 lük bir bölümü yok edildi diyorsun  El kaidi'nin 8 bin tana özel gerilla eğitimi almış askerleri var en son hatırlarsan İsrail'e cihat çağrısı yaptı bundn 1 ay önce....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Concept
    Concept's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    ayrıca yukarda bir arkadaş, kürtler persleri madara etti demiş.gülüyorum buna : ))

     Sen istedigin kadar gul. Tarihsel bir gerceklikten; olgudan soz ediyorum ben. Kaynakca belli, nerede senin belgen? Asil senin cevaben yazdigina gulunur be arkadasim.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------
    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------
    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    İran ortada ne amerika nede israil bırakırmış şuana kadar gördüğüm en komik yorumdur bu :) o iki ülkeyi bir anda hiçbir güç bitiremez.Şuanda dünyada onlara tek kafa tutucak Rusyadır.Ayrıca İran,Türkiyeden güçlü dedinya ben sana başka bişey demiyorum kutluyorum yani başarılarının devamını dilerim :) git bi araştır bakalım askeri techizat olarak hangisi güçlüymüş.Onu bırak Türk askeri birçok ülkenin askeriyesini eğitmekte bunun dışında özel kuvvetleri dünyanın en iyi kuvvetlerinden.İranın şuan özel kuvvetlerinin kullandığı silah hala daha ak-47,bu silahı dağdaki teroristte kullanıyo.e ben ne anladım bu özel kuvvetten ? bide Türk özel kuvvetlerine bak elinde dünyada eşi benzeri olmayan özel bir sniper var.Gerek teknoloji gerekse askeri olarak Türkiye,İrandan bin kat güçlüdür.Özellikle İranın hava kuvvetlerine baktığınızda gülüceksinizdir.Birçok eski uçağı alıp modifiye edip ben yeni uçak yaptım diyen bir ülkedir.Yani tamamen bişi yaptığını zanneden aksine doğru dürüst bişeysi olmayan bir ülkedir.


    -----------------------------

    Ben öle bilmiyorum askeri donanma olarak en fazla donanması olan america ve iran ilk sırada geliyordu bundan 4 sene önce bir dergide görmüştüm ... yada bunların yanlış olduğunu düşünsek americaya ve israil'in çok düşmanı var ama gözükmüyor ... düşünsene iran'nın yanında el kaidi,rusya,çin,japonya var bu ülkeler basitde alıncak ülkeler deyil bence...

    -----------------------------

     

    o dergiyi çıkarana altın plaket vermek gerek :) trmilitary adlı forum sitesini öneririm gir bi bak araştır.Ayrıca o dergiyi nasıl çıkarıyolar böyle saçma sapan bilgilerle anlamadım.Dergi editörlerinide kutlamak lazım.Şuanda askeri techizat bakımından en çok Amerika,Rusya,İsrail gelmektedir.Yani İran ilk önce bizi bi geçsinde sonra dediğim ülkeleri geçsin :) El kaidi değil hocam o ayrıca.hadi onuda geçtim dediğin örgütün bişeysimi kaldıki hala o örgütten bahsediyosunuz.Sonuçta afganistanda dediğin örgütün 4/3 lük bir bölümü yok edildi.Yani savaşlar elinde ak-47 li adamlarla kafalarında bandaj takan adamlarla kazanılmaz hala anlamadınızmı ben bunu anlatmaya çalışıyorum ? Çin bikere ekonomik bakımdan çöküntü içinde bi ülke hesapta diyolarki ilerideki süper güç çin bunu diyenleri ben anlamıyorum.Sanki ekonomisi çok gelişiyoda Çinin örnek gösteriyolar.İşte diyolarki x.xxx.xxx  değerinde ihracat yapmış diyolar millette ouvvv ne manyak diyo ama bilmiyoki o rakam o nüfustaki ülkeye yaramadığını.Ayrıca Japonyanın Amerikaya karşı tutum izlemesi imkansız.


    -----------------------------
    Sonuçta afganistanda dediğin örgütün 4/3 lük bir bölümü yok edildi diyorsun  El kaidi'nin 8 bin tana özel gerilla eğitimi almış askerleri var en son hatırlarsan İsrail'e cihat çağrısı yaptı bundn 1 ay önce....

    -----------------------------

     

    Hocam yapsa ne olur allahın aşkına ? sen onların verdiği her rakama inanırsan onlardan güçlü adam yok zaten dünyada.Sonuçta düzenli bir ordu olmadan hiçbirşey mümkün değil.İstediği kadar örgüt cihat çağrısı yapsın istediği kadar el yapımı bomba yapıp başka ülkelere atsın bunlar birşey değiştirmez.Sonuçta onların elinde ak-47,rpg var yani bunlarla sen koskoca dünyanın süper gücü sayılacak ordulara karşı ne yapabilirsinki ? sen 1 vurursun onlar 1000 vurur.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    Savaş senaryoları yazmak boş olur ama ABD dahil dünyayı kontrol eden yahudilerin irana yenilmesi gülünç bence.

    We can be more, we can be much more.
Toplam Hit: 9000 Toplam Mesaj: 73