İsrail Medyasından Bomba İddia
-
binlerce yıldan beri değişen birşey yok.
mısırda firavun hüküm sürüyor.sütübozuk mübarek kafir.filistinde nemrud şerefsiz abbas.
arafat dediğiniz hainin teki savunmayalım.ama filistendeki insanlara birileri yardım etmezse göz göre göre öldürülecekler.
geçenlerde ilker paşa adam yollamış vakit gazetesi ankara temsilcisine.sizi destekliyoruz israil karşıtı haberleri artırın diye.bu ne demek şimdi ? yıllardır israil filistinde katliam yaparken yeni mi akıllara geliyor ?
bu yardım en kısa sürede yapılmalı.elimizden geldiği kadar da yardım etmeliyiz.
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
WALLACEs bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
WALLACEs bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
yahu yani basimizda turkmenler ac . susuz irakta kurdler tarafindan eziliyor. isimiz yok te ordaki insanlara yardim derdindeler. savas cikarmak istiyorlar belli. iran savasina zemin . afferin tayyep ...
-----------------------------İşte Türk olmak budur. Kendi yiyecek ekmeği yokken komşusuna vermektir. Bundandır Türklüğün büyük şanı
-----------------------------bence nankorluk ve dupeduz salakliktir( Turk olamk bu degildir bence) . heleki simdi bi tarafini yardim icin yirttigin yerden bir nesil once cok buyuk kazik yemene ragmen .
yanibasimizdaki turkmenlere sahip ciksin devlet, 200 milyon arap var. onlar ilgilensinler kendi insanlariyla ...
-----------------------------Turgut Özalın Yardımcısı Dr. Süleyman Gündüz'ün aktardığı bi anı var. İsrail'in Gazze'yi bombaladığı sırada Yaser Arafat'la berabermiş. Yaser Arafat'la son kez o bombaların altında görüşmüş. Yaser Arafat'ın Süleyman Gündüz'e söylediği sözleri aktarıyorum, "Filistin halkının özü Türk'tür. Benimde özüm Türktür. Benim dedem Osmanlı saray ahalisindendir. Biz gidince bu millete iyi bakın bu millet sizdendir." demiştir. Diğer yandan Dr. Süleyman Gündüz'ün dediğine göre ki kendisine yürekten inanıyorum şuan İsrail'in Filistinlilere yaptığı zulüm zamanında İngilizlerle işbirliği yapmamalarından gelmektedir. Ayrıca Filistinliler kahvesini Araplar gibi içmez, Türklerin usül ve adabıyla içer bunuda aktarmak isterim.
-----------------------------şimdi sen böyle dersen ben sana osmanlı türk degildi derim :) olay uzar gider velhasıl kelam haber %90 balondur değilse bile savaş ortamı falan oluşacagını düşünmüyorum israil öyle bir durumda 'tutar'.
-----------------------------bu haber değil bizzat Süleyman Gündüz'ün ağzından duydum.
-
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
WALLACEs bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
WALLACEs bunu yazdı:
-----------------------------
maximuss bunu yazdı:
-----------------------------
yahu yani basimizda turkmenler ac . susuz irakta kurdler tarafindan eziliyor. isimiz yok te ordaki insanlara yardim derdindeler. savas cikarmak istiyorlar belli. iran savasina zemin . afferin tayyep ...
-----------------------------İşte Türk olmak budur. Kendi yiyecek ekmeği yokken komşusuna vermektir. Bundandır Türklüğün büyük şanı
-----------------------------bence nankorluk ve dupeduz salakliktir( Turk olamk bu degildir bence) . heleki simdi bi tarafini yardim icin yirttigin yerden bir nesil once cok buyuk kazik yemene ragmen .
yanibasimizdaki turkmenlere sahip ciksin devlet, 200 milyon arap var. onlar ilgilensinler kendi insanlariyla ...
-----------------------------Turgut Özalın Yardımcısı Dr. Süleyman Gündüz'ün aktardığı bi anı var. İsrail'in Gazze'yi bombaladığı sırada Yaser Arafat'la berabermiş. Yaser Arafat'la son kez o bombaların altında görüşmüş. Yaser Arafat'ın Süleyman Gündüz'e söylediği sözleri aktarıyorum, "Filistin halkının özü Türk'tür. Benimde özüm Türktür. Benim dedem Osmanlı saray ahalisindendir. Biz gidince bu millete iyi bakın bu millet sizdendir." demiştir. Diğer yandan Dr. Süleyman Gündüz'ün dediğine göre ki kendisine yürekten inanıyorum şuan İsrail'in Filistinlilere yaptığı zulüm zamanında İngilizlerle işbirliği yapmamalarından gelmektedir. Ayrıca Filistinliler kahvesini Araplar gibi içmez, Türklerin usül ve adabıyla içer bunuda aktarmak isterim.
-----------------------------Arafat mi turkmus ? Ya sunu sorayim . Arafat oldu-mefta , geriye 250 milyon $ para kaldi mirasindan . Bu para fakir filistin halkinami gitti ? yetim filistinli cocuklarami gitti ? Yoksa arafatin fransiz karisinin kasasinami ? bunu arastir . filistin icin sonra ah-kam kes. Arafat turk olsaydi , parasini silaha harcamaz , filistinli genclerin egtimine harcardi. Cunku filistinde atilan her kursun $ degeri tasiyor ve kimlerin kazandigi belli.
onun icin hic bi seyime degil , zaten 100 yil once yaptiklari ortada. Ha sunuda hatirlatayim , davos fatihi the tayyep'in cikisi Arapl liderleri bozmustu. 7 arap ulkesinin toplantisinin sonucunda cikan karar ve mesaj komikti. Filistine daha fazla destek , mesaj ise "bizden olmayan bizim islerimize karismasin " .
ben bu dakkadan sonra araplar icin kilimi kipirdatmam , sahsen kendi milletime afganlari daha yakin goruyorum. Ataturk kurtulus savasinda ordusuna sagladigi muhimmatin parasi , bize o zamanlarda altinlarini , ceplerindekinin yarisini bize gonderen afgan halkina borcluyuz. hadi turkmenler , eziyet goren turkler size fazla belki. size irkcilik olarak gorunmekte. bari afganlara yardim edelim , hem borcumuzu odemis oluruz. Ama gidip 15.000 turk askerini ingilize esir olmasini saglayip , tirip atan filistinli araplarada ayar oluyorum . sonucta o topraklari yahudilere para icinde satanlar kendileri .
filistinin kerameti olsa yani basindaki Misir sahip cikar, arap degillermi sonucta ?
bana gore o topraklarin tek degeri kudus mescidi aksadir. araplar degildir ...
-----------------------------Benim hatırladığım Arafat'ın hesabından çıkan para 250 milyon dolar değil 2 milyar dolara yakın bir paraydı. Günahı boynuna; bu para nereden geldi, bu para neden Filistin için harcanmadı. Eskilerin söylediği hep aynı şey: "Araplar bizi zamanında hep sattı..."
Edit büdüt(adetten :) : İsrail bizim en kötü zamanımızda bizden para karşılığı toprak istediğinde ittir edilmişti kapımızdan. İsrailse İsrailliğini bilsin.
-
araplar da israillilerde soysuzdur ama araplar daha soysuzdur yahudilere saygım daha fazladır.adamların nüfusu 10 milyon yok 200 milyon arapın annesini...
3. dünya savası çıksa bizi ilk satıcak kimdir? yine araplar :D
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
araplar da israillilerde soysuzdur ama araplar daha soysuzdur yahudilere saygım daha fazladır.adamların nüfusu 10 milyon yok 200 milyon arapın annesini...
3. dünya savası çıksa bizi ilk satıcak kimdir? yine araplar :D
-----------------------------İsrailliler Araptır zaten. Hepsi aynı kapıya çıkıyor.
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
araplar da israillilerde soysuzdur ama araplar daha soysuzdur yahudilere saygım daha fazladır.adamların nüfusu 10 milyon yok 200 milyon arapın annesini...
3. dünya savası çıksa bizi ilk satıcak kimdir? yine araplar :D
-----------------------------Ya mal mal konuşmayın ya konuyu nereye gitirdiniz böyle. Abi 3.mesajı okuyun yeter. Adamlar yardım gemilerinin gelmemesi için böyle salak iddalarda bulunuyorlar olay bu nerden nereye getirdiniz konuyu ya
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
araplar da israillilerde soysuzdur ama araplar daha soysuzdur yahudilere saygım daha fazladır.adamların nüfusu 10 milyon yok 200 milyon arapın annesini...
3. dünya savası çıksa bizi ilk satıcak kimdir? yine araplar :D
-----------------------------Ya mal mal konuşmayın ya konuyu nereye gitirdiniz böyle. Abi 3.mesajı okuyun yeter. Adamlar yardım gemilerinin gelmemesi için böyle salak iddalarda bulunuyorlar olay bu nerden nereye getirdiniz konuyu ya
-----------------------------Aslan parçası bu olay hayali değildir!....
http://www.facebook.com/video/video.php?v=159365401608&ref=mf
-
Hoca sen ne diyon ya allesen ya
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca sen ne diyon ya allesen ya
-----------------------------Boşver. Rakı içmiş kafası güzel de geç... Anlaştık mı :)
-
ats30 bunu yazdı:
-----------------------------
binlerce yıldan beri değişen birşey yok.
mısırda firavun hüküm sürüyor.sütübozuk mübarek kafir.filistinde nemrud şerefsiz abbas.
arafat dediğiniz hainin teki savunmayalım.ama filistendeki insanlara birileri yardım etmezse göz göre göre öldürülecekler.
geçenlerde ilker paşa adam yollamış vakit gazetesi ankara temsilcisine.sizi destekliyoruz israil karşıtı haberleri artırın diye.bu ne demek şimdi ? yıllardır israil filistinde katliam yaparken yeni mi akıllara geliyor ?
bu yardım en kısa sürede yapılmalı.elimizden geldiği kadar da yardım etmeliyiz.
-----------------------------ben onu bunu bilmem , fakat su gercekler de var. Dunyadaki en cok turk bayragi ihracat ettigimiz ulke israildi , bu sayi avrupa geneline esit nerdeyse.
ayrica israillilerin cogu turkce biliyormus , orada calisan bir akrabam var. Musluman diye askerler bunun evini basmislar , komple binaya operasyon yapiyorlarmis. Ama israil askerleri turk pasaportunu gorunce turkce "ozur dileriz" dediklerini kendi soylemisti. simdi bakinca durum farkli. ama son gunlerde bu siddet olaylari iki ulkeyi gerdi. bana kalirsa iran savasi icin zemin hazirlaniyor. Amerika koskoca 3 ucak , iki bina , 1 fuze ve pentagonu vurdular sirf teror korkusunu hortlatmak icin ki istedikleri afgan ve musluman ulkerelere karsi savasma zemini olmasi icin. boyle birsey olabilir . yani iran icin zemin hazirlaniyor gibi geldi bana. yem ise biz olucaz ve aklima bir cok soru geldi .
israil turkiyeyi bombalarsa , turkiye iran tarafina otomatikman gecmis olur . karsisina amerika-israil ve avrupayi alir . Rusya bile bize karsi cikar. doguda kurdler .
israil bombalar , turkiye saldirisa gecer ama ameriak tarafindan susturulur. yine musluman-yahudi senaryosu ve amerikanin istedigi irana saldiri zemini olur . ( amerikanin vurdugu turk savas gemisinden kacinizin haberi var ? tatbikat diye bombaladigi turk gemisi. ADamlar bir ozur bile dilemedi, 8'i devlet gorevlisi 3 u bordo bereli askerin kafasina cuval gecirdiler . yine sus pus olduk ) .
yani her turlu onlar kazanicak . bizim burdan kalkip israile saldirma gibi luksumuz yok. bizim ordumuz saldiri degil savunma uzerine kuruldu 50 yildir. bombardiman ucagimiz mi var ? corvet sinifi kac gemimiz var ? tanklar desen m60 , amerika copu . uzun menzilli hava savunmamiz bile yok. israili kusatmaktan soz ediyoruz . gerci ilk basta sizin dost bildiginiz suriye , lubnan , irak karsi cikacak oralara gidene kadar. suriye topragindan turk askerinimi gecierecek mi ki adamlarin kitaplarinda hatay , onlarin kendi sinirlarinda . barzani , talabani bizim askerimizin ordan gecmesine izin veriri mi ki kacinizin gunes harekati sirasinda kuzey irak girisinde pesmergenin durdurdugu turk tanklarindan haberi var ?gerci gunes harekatida turban ve belediyeler yasasinin oldu bittiye getirerek cankayadan gecmesi icin cikarildi.
biraz gercekci olun , yahudiler bunlar . Dunyadaki bilim adamlarinin cogu yahudidir , dunyadaki en buyuk silah ureticileride. aslinda polat diye biride yok. o rol geregi oyle , necati sasmaz da sizin gibi 5 kattan dusunce olur , tek kursunda kan kaybindan geberir. oyle seyler filmlerde oluyor ...
