folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İsrail Medyasından Bomba İddia



İsrail Medyasından Bomba İddia

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    ciddi sorunlu insanlar var...

    filistinlilere terörist deme noktası sanırım en uç nokta.

    yahudiler de aynı şeyi söylediğine göre...?

    lan adamlar vatanını savunuyor cocuklarının ölümlerini izleye izleye. genede vazgeçmiyor yılmıyor.

    vatan bildigi toprak ugruna. can veriyor. klavye delikanlısı müslüman! gençlik onlara terörist diyor.

    dini islam olarak kabul etmiş her kez müslüman olanı sevmek zorunda. mecbur.

    ama araplar bizi sattı..? mı  öylemi gösterdiler. araplara Türkler sizi kullanıyor. Türklerede araplar size ihanet etti dediler. yıllarca ve halada buna inanılır.

    son gazze saldırılarından sonra Türkiyenin tavrını gören filistin halkı da aynı şeyleri söyledi. YILLARCA SİZİ BİZE YANLIŞ TANITTILAR

     kimseye kendi fikirlerimi dayatmak ugruna hakaret etmem edemem. ama elinizi vicdanınıza koyun veTürkiyedeki yahudi medyasının sizlere ögrettiklerini bir sorgulayın allah askına

    araplar söle yok bunlar böyle. biz çok mu iyiydik onlara karşıda arapların iyiligini kötülügünü sorguluyorsunuz.

    israil devletini ilk tanıma ŞEREFİNİ!!! üstüne almış bir Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak allah aşkına biraz olsun o araplara duruşunuzu sorgulayın.

    yeminle diyorum en iyi yahudi yada hristiyan dan 50 kat makbuldur begenmediğiniz filistin halkı. ki yakın gelecek olmasa bile uzak gelecekte bir birimize muhtaç olucaz.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    *


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mostwanted
    mostwanted's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2008
    Erkek

    israil şikayet ediyorsa türkiye doğru yoldadır demek.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maximuss
    maximuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    kady bunu yazdı:
    -----------------------------

    ciddi sorunlu insanlar var...

    filistinlilere terörist deme noktası sanırım en uç nokta.

    yahudiler de aynı şeyi söylediğine göre...?

    lan adamlar vatanını savunuyor cocuklarının ölümlerini izleye izleye. genede vazgeçmiyor yılmıyor.

    vatan bildigi toprak ugruna. can veriyor. klavye delikanlısı müslüman! gençlik onlara terörist diyor.

    dini islam olarak kabul etmiş her kez müslüman olanı sevmek zorunda. mecbur.

    ama araplar bizi sattı..? mı  öylemi gösterdiler. araplara Türkler sizi kullanıyor. Türklerede araplar size ihanet etti dediler. yıllarca ve halada buna inanılır.

    son gazze saldırılarından sonra Türkiyenin tavrını gören filistin halkı da aynı şeyleri söyledi. YILLARCA SİZİ BİZE YANLIŞ TANITTILAR

     kimseye kendi fikirlerimi dayatmak ugruna hakaret etmem edemem. ama elinizi vicdanınıza koyun veTürkiyedeki yahudi medyasının sizlere ögrettiklerini bir sorgulayın allah askına

    araplar söle yok bunlar böyle. biz çok mu iyiydik onlara karşıda arapların iyiligini kötülügünü sorguluyorsunuz.

    israil devletini ilk tanıma ŞEREFİNİ!!! üstüne almış bir Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak allah aşkına biraz olsun o araplara duruşunuzu sorgulayın.

    yeminle diyorum en iyi yahudi yada hristiyan dan 50 kat makbuldur begenmediğiniz filistin halkı. ki yakın gelecek olmasa bile uzak gelecekte bir birimize muhtaç olucaz.

     


    -----------------------------

     

    cemaat birikimlerini kendine sakla.  osmanli araplara resmen el ayak oper oldu , halami yalnis anlasildik ?

     

    araplarin turklere yaptigi katliamdan , turk kanindan yaptiklari ekmeklerden, yagmaladiklari semerkanttan , cariye ettikleri turk bacilardan , kole yapilan turk cocuklardan  tarihimizde soz edilmez ( Ataturk bu kismi neden Turk tarihinden cikarttirdiysa !!! ) ki turkler hala onlara kole oldu ! gene mi yalnis anlasildik ?

    Muslumanim ama benim dinim araba el ayak opmekten gecmiyor. Dogan medyasiymis .

     

    lan o kadar muslumanlarda bu filistindekiler , neden her gun onlarca filistinli gyavur avrupaya gocuyor ? neden vatanini savunmuyor ?

    Cunku adamlar savas istemiyor , cuppeli sakalli biri her istedigi ile gonul eylendiren , kendilerine seyh denilen zuppelerin isteklerine gore , bellerine bomba baglayip olume gitmek , insan oldurmek istemiyorlar. Gel burdaki filistinli donercilerle konus diycemde o sansin yok. Sor bakalim israilden mi kacmislar ? yoksa hamastanmi !

     

    simdi din somurusu yapma , cemaat birikimlerinide kendine sakla ...

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meco
    meco's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2003
    Erkek

    tembel araplar sattılar topraklarını israillilere simdi kendi ektiklerini biciyorlar.. dibindeki mısır bile yardım etmiyor neden?

    yada diger arapların kılı bile kımıldamıyor neden? hepsi saf salak tek akıllı ve kahraman bizmiyiz... bu araplar gecmiste bizi arkamızdan hancerledi yoksa Türkiye cumhuriyetinin sınırları bugün daha büyük olacaktı.. zerre kadar iyilik yapmam onlara.. daha bizim kendi Türkmen ülkelerimiz var yardıma muhtac ne yapim elin arabını...


    PORTABLE programları tercih edin... isletim sistemi sismez, nereye atarsan orada calısır ve en önemlisi serial-key derdinden kurtulursunuz...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    İsraile yapı malzemesi lazım olmuştur biçimki de göndermiştir malzemelere israil el koyar yeni yerleşim birimlerinin kuruluşu için kullanır bizimki de kasımpaşalı  artizliğiyle, alengirli şiilrlerle seçim öncesi oya çevirebilecek sempatiyi kazanır... kimin ne bok yediğiyle ilgilenmiyorum da bizim paramızla efelik etmelerine gıcık oluyorum, vergi muhabbetine iyice soğudum, insani yardım kuruluşlarına bir kuruş vermiyorum, bundan kelli kestiğim kurbanı komple kavurma yapıp dolaba basıcam. a.q. ayranı yok içmeye otomobille gider sıçmaya; önce kendi aç karnını doyur, sokaklarındaki evsizleri topla, işsizlerine iş ver evlerine aş götürsünler sonra ne bok yersen yersin... neyse a.q. ne demiş atalar "boşuna çalma sağıra davul da zurna da aynı"...


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    İsrail son 1-2 yıldır çok kaşınıyor. Büyükelçi olayları vs. Filistinlileri sevmesem de Türkiye'nin sırf gıcıklığına böyle oluşum içerisinde yeralmasını destekliyorum. Giden mühimmatın ne kadar para ettiğini nerden biliyorsunuz? Türkiye için çok ufak ölçekte yardım malzemesi ve buralara yardım yapmak isteyen hayır kurumlarından topla ve yolla.

    İşin diğer yanı bunlar zamanında sattılar sevmeyiz tabi, yardım gibi düşüncemiz yok. Fakat İsrail'de işin suyunu çıkarttı. Bu kadar zalim olunmaz. Sonuçta vatandaş devletinin aldığı kararlardan bağımsız olabilir. 3-5 birşey atarız. Fazla karışmayız. Zaten Türkiye'nin yapacağı da o. Kaşınan İsrail'e mesaj vermek. Bugüne kadar Türkiye ne yardımı yapmış ki bundan sonra yapacak? Amaç farklıdır diye düşünüyorum.


    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Atillla
    Atillla's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    kady bunu yazdı:
    -----------------------------

    ciddi sorunlu insanlar var...

    filistinlilere terörist deme noktası sanırım en uç nokta.

    yahudiler de aynı şeyi söylediğine göre...?

    lan adamlar vatanını savunuyor cocuklarının ölümlerini izleye izleye. genede vazgeçmiyor yılmıyor.

    vatan bildigi toprak ugruna. can veriyor. klavye delikanlısı müslüman! gençlik onlara terörist diyor.

    dini islam olarak kabul etmiş her kez müslüman olanı sevmek zorunda. mecbur.

    ama araplar bizi sattı..? mı  öylemi gösterdiler. araplara Türkler sizi kullanıyor. Türklerede araplar size ihanet etti dediler. yıllarca ve halada buna inanılır.

    son gazze saldırılarından sonra Türkiyenin tavrını gören filistin halkı da aynı şeyleri söyledi. YILLARCA SİZİ BİZE YANLIŞ TANITTILAR

     kimseye kendi fikirlerimi dayatmak ugruna hakaret etmem edemem. ama elinizi vicdanınıza koyun veTürkiyedeki yahudi medyasının sizlere ögrettiklerini bir sorgulayın allah askına

    araplar söle yok bunlar böyle. biz çok mu iyiydik onlara karşıda arapların iyiligini kötülügünü sorguluyorsunuz.

    israil devletini ilk tanıma ŞEREFİNİ!!! üstüne almış bir Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak allah aşkına biraz olsun o araplara duruşunuzu sorgulayın.

    yeminle diyorum en iyi yahudi yada hristiyan dan 50 kat makbuldur begenmediğiniz filistin halkı. ki yakın gelecek olmasa bile uzak gelecekte bir birimize muhtaç olucaz.

     

    Arkadasım ordan burdan duyduğunu biraz arastır istersen mantığın günlün ne diyecek BİR KERE OSMANLIYA İLK BAS KALDIRAN ARAP PİÇİ KİM VE NERELİ ONU ARASTIR BAYRAĞI NASILDI BAK FİLİSTİN BAYRAĞINI GÖRÜRSÜN  ,

     

    O giden yardımlarda benim hakkım varsa haram olsun, onlara daha atalarımın kanları kurumadı oralarda

     


    Bilgi güctür.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    kady bunu yazdı:
    -----------------------------

    ciddi sorunlu insanlar var...

    filistinlilere terörist deme noktası sanırım en uç nokta.

    yahudiler de aynı şeyi söylediğine göre...?

    lan adamlar vatanını savunuyor cocuklarının ölümlerini izleye izleye. genede vazgeçmiyor yılmıyor.

    vatan bildigi toprak ugruna. can veriyor. klavye delikanlısı müslüman! gençlik onlara terörist diyor.

    dini islam olarak kabul etmiş her kez müslüman olanı sevmek zorunda. mecbur.

    ama araplar bizi sattı..? mı  öylemi gösterdiler. araplara Türkler sizi kullanıyor. Türklerede araplar size ihanet etti dediler. yıllarca ve halada buna inanılır.

    son gazze saldırılarından sonra Türkiyenin tavrını gören filistin halkı da aynı şeyleri söyledi. YILLARCA SİZİ BİZE YANLIŞ TANITTILAR

     kimseye kendi fikirlerimi dayatmak ugruna hakaret etmem edemem. ama elinizi vicdanınıza koyun veTürkiyedeki yahudi medyasının sizlere ögrettiklerini bir sorgulayın allah askına

    araplar söle yok bunlar böyle. biz çok mu iyiydik onlara karşıda arapların iyiligini kötülügünü sorguluyorsunuz.

    israil devletini ilk tanıma ŞEREFİNİ!!! üstüne almış bir Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak allah aşkına biraz olsun o araplara duruşunuzu sorgulayın.

    yeminle diyorum en iyi yahudi yada hristiyan dan 50 kat makbuldur begenmediğiniz filistin halkı. ki yakın gelecek olmasa bile uzak gelecekte bir birimize muhtaç olucaz.

     

     

     


    -----------------------------

     

     

    cemaat birikimlerini kendine sakla.  osmanli araplara resmen el ayak oper oldu , halami yalnis anlasildik ?

     

    araplarin turklere yaptigi katliamdan , turk kanindan yaptiklari ekmeklerden, yagmaladiklari semerkanttan , cariye ettikleri turk bacilardan , kole yapilan turk cocuklardan  tarihimizde soz edilmez ( Ataturk bu kismi neden Turk tarihinden cikarttirdiysa !!! ) ki turkler hala onlara kole oldu ! gene mi yalnis anlasildik ?

    Muslumanim ama benim dinim araba el ayak opmekten gecmiyor. Dogan medyasiymis .

     

    lan o kadar muslumanlarda bu filistindekiler , neden her gun onlarca filistinli gyavur avrupaya gocuyor ? neden vatanini savunmuyor ?

    Cunku adamlar savas istemiyor , cuppeli sakalli biri her istedigi ile gonul eylendiren , kendilerine seyh denilen zuppelerin isteklerine gore , bellerine bomba baglayip olume gitmek , insan oldurmek istemiyorlar. Gel burdaki filistinli donercilerle konus diycemde o sansin yok. Sor bakalim israilden mi kacmislar ? yoksa hamastanmi !

     

    simdi din somurusu yapma , cemaat birikimlerinide kendine sakla ...

     

     


    -----------------------------

     

     :) sadece hırslandın diye cemaat ci olduk din sömürüsü ile suçladın. yuh be  abi hiç olmadıgım bir şeyle suçladın. ucundan kenarından deyse adam haklı dicemde. direk tarikat  deseydin.  the peoples temple tarikatı beklerim.. dur adresi veriyorum.

    yada dogru olduguna inandıgını savunmak adına kanlı ekmek  yalanı

    sana kim arabın elini öp dediki..?? nerenle okuyorsun.. yada nerenle anlıyorsun.

    son gazze savaşında 22 günde 1400 sivil öldü bu adamlar topraklarını terk etti ise ölenler kim..

    köşe yazılarından okudukların kadar bu ülke tarihini biliyorsun.. ve okuduklarının yanlış olabilme ihtimali bile yok. sebep.? cünkü görüşüne uyuyor.

    hırslı olmanı anlayabılıyorum fakat hırsların yüzünden yalan söylemeni tasvip etmiyorum yakışmaz... adama yakışmaz

    bu iş sen ben kavgasına döküldü. ben çekiliyorum sen direk korktu yazarsan daha anlaşılır olur. zaten sana yakışan da bu.

     

     

     

     

     

    "Araplar" Osmanlı'yı Arkadan Vurdu mu?

    Her Türk genci "Araplar'ın I. Dünya Savaşı'nda bize ihanet ettiğini" öğrenerek büyür. Oysa bu, ancak kısmen doğrudur. I. Dünya Savaşı'nda Mekke Şerifi Hüseyin'in İngilizler ile anlaşarak Osmanlı'ya isyan ettiği ve ordumuzu arkadan vurduğu doğrudur. Ama hep atlanan nokta Şerif Hüseyin'in "Araplar"ın tümünü temsil etmediği, aksine bir istisna olduğudur. Ortadoğu uzmanı tecrübeli gazeteci Cengiz Çandar, "Arapların ihaneti" söylemi ile tarihsel gerçek arasındaki önemli farka şöyle işaret ediyor:

    "Mekke Emiri Şerif Hüseyin'in Hicaz'da bazı Arap bedevi kabilelerini ayaklandırarak 1916'da İngilizlerle işbirliği yaptığı doğrudur. Ancak, Birinci Dünya Savaşı konusunda genel bir bilgisi ve fikri olan herkes, bunun 'askeri açıdan' tayin edici bir değer taşımadığını bilir. İngilizlerin daha sonra yerine getirmediği 'bağımsızlık vaadi' ile işbirliğine çektikleri Şerif Hüseyin'in ve oğullarının komuta ettiği bedevi kabileleri, Mekke-Maan hattında, yani 'asıl cephenin gerisi'nde İngiliz kuvvetlerine yardımcı olmuştur.

    'Asıl cephe', önce Şüveyş Kanalı ve Kanal Harbi'nde Türk-Osmanlı kuvvetlerinin geri çekilmesinden sonra Filistin'de kurulmuştur. Filistin'de tek bir Arap ayaklanmamıştır. Suriye'de, Irak'ta, Lübnan'da Türk kuvvetlerini 'arkadan vuran' herhangi bir olay olmamıştır. Arapların ezici çoğunluğu, İstanbul'a yani Türkiye'ye sadık kalmıştır... Arabistan Yarımadası'nın Hicaz bölümünden Akabe'ye kadar olan 'cephe gerisi' dışında, Arapların Türkleri arkadan vurduğuna dair tarihte herhangi bir kayıt yoktur."(1)

    Aynı gerçek, American-Israeli Cooperative Enterprise (Amerikan-Israil İşbirliği Girişimi) adlı düşünce kuruluşunun başkanı, Ortadoğu analisti Mitchell G. Bard tarafından da, sözkonusu kuruluşun sitesinde şöyle vurgulanıyor:

    "O dönemin romantik kurgusunun aksine, Arapların çoğu I. Dünya Savaşı'nda Türklere karşı müttefiklerin yanında savaşmadılar. İngiliz Başbakanı David Lloyd George'un belirttiği gibi, Arapların çoğu, Türk yöneticileri için savaştı. [Osmanlı İmparatorluğu'na isyan eden] Faysal'ın Arabistan'daki taraftarları, bir istisnaydı."

    Araplar'ın topluca ihanet etmesi bir yana, bazıları Osmanlı ordularını fiilen desteklemiştir de. Konu hakkındaki uzmanlardan biri olan Dr. Zekeriya Kurşun'un ifadesiyle, "I. Dünya Savaşı'nda Türk ordusu ile beraber çeşitli cephelerde Türklerle omuz omuza çarpışan Arapların büyük yararlıklar gösterdikleri bir hakikattir." (2)

    1) Cengiz Çandar, "Sharon'cu Vicdansızlar-Filistin Yalanları", Yeni Şafak, 5 Nisan 2002

    2) Zekeriya Kurşun, Yol Ayrımında Türk-Arap İlişkileri, İrfan Yayınevi, İstanbul. 1992, s. 153

     

     

     http://www.youtube.com/watch?v=PSYwmu9SigE

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=107828519231854&ref=mf

     http://www.youtube.com/watch?v=RaGA-Puz1tQ  bu direk konumuzla ilgili degil fakat sadece daha anlasılır olsun diye koyuyorum.

     

     


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    recobaba
    recobaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Bir ermeni öldü hepiniz ermeni oldunuz.

     

    Yıllardan beri filistinliler katlediliyor kayıtsız kalınıyor. Ben filistinliler türkmüdür arapmıdır sorgulamıyorum hepimiz insanız sonuçta 100 yıl önceki şerefsiz bir yöneticinin halkı yanlış yönlendirmesiyle (ki bu bile kesin değil) yapılan hatalar şimdiki neslin tümüne mal edilmesi çok anlamsız.

    Ermeniler mi ? Yüz yıl önce de kahpeydiler şimdi de.


    Batılı ülkelere oranla top, ipne ve homoseksüel sayısı daha az bir milletiz o yüzden biz daha delikanlıyız:)
Toplam Hit: 3794 Toplam Mesaj: 30