İstanbul - Anadolu | Php Eğitimi
-
Hiç mi istekli adam yok şu an bu adamın up yazmak yerine hangisine ders vereceğine karar veriyor olması gerekirdi.
Tatil için balıkesirdeyim, imkan olsa gelir 2 aylığına kalır istanbulda alırdım dersi.
-
:) öğrenmek istiyorum diyenler genelde pm atıyor. Sıkıntı yok, laf kalabalığı oluşmuyor en azından.
-
WebJas bunu yazdı:
-----------------------------halat bunu yazdı:
-----------------------------asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------hocam ben kendi işimi görecek kadar biliyorum zaten zamanımda yok hiç boşuna saldırmayayım sadece anlatırken pc ye ses + görüntü kaydı yaptırıp bize de paylaşsan herkes faydalanır dicektim
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------tiımvivır dersleri
-
sakat-at bunu yazdı:
-----------------------------:) öğrenmek istiyorum diyenler genelde pm atıyor. Sıkıntı yok, laf kalabalığı oluşmuyor en azından.
-----------------------------
Çok güzel öyleyse, bizede yine uplamak düşer o zaman. -
Son ûp
-
Bu arada IDE olarak oneriniz nedir hocam; Ben Dreamviewer kullaniyorum. platform olarakta XAMPP
-
PHPStorm kullanıyorum ben, neyde rahat hissediyorsan onu kullanabilirsin, bir kural yok bununla alakalı.
