folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder İstanbul - Anadolu | Php Eğitimi



İstanbul - Anadolu | Php Eğitimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tasslehoff
    tasslehoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2011
    Erkek

    Hiç mi istekli adam yok şu an bu adamın up yazmak yerine hangisine ders vereceğine karar veriyor olması gerekirdi.

    Tatil için balıkesirdeyim, imkan olsa gelir 2 aylığına kalır istanbulda alırdım dersi.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    :) öğrenmek istiyorum diyenler genelde pm atıyor. Sıkıntı yok, laf kalabalığı oluşmuyor en azından.


    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    WebJas bunu yazdı:
    -----------------------------

    halat bunu yazdı:
    -----------------------------

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam ben kendi işimi görecek kadar biliyorum zaten zamanımda yok hiç boşuna saldırmayayım sadece anlatırken pc ye ses + görüntü kaydı yaptırıp bize de paylaşsan herkes faydalanır dicektim


    -----------------------------


    -----------------------------


    -----------------------------

    tiımvivır dersleri


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tasslehoff
    tasslehoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2011
    Erkek

    sakat-at bunu yazdı:
    -----------------------------

    :) öğrenmek istiyorum diyenler genelde pm atıyor. Sıkıntı yok, laf kalabalığı oluşmuyor en azından.


    -----------------------------
    Çok güzel öyleyse, bizede yine uplamak düşer o zaman.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    Son ûp


    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Bu arada IDE olarak oneriniz nedir hocam; Ben Dreamviewer kullaniyorum. platform olarakta XAMPP


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    PHPStorm kullanıyorum ben, neyde rahat hissediyorsan onu kullanabilirsin, bir kural yok bununla alakalı.

     


    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
Toplam Hit: 2846 Toplam Mesaj: 28