İstanbul Park Ve Bahçeler Müdürünün Süper Açıklaması
-
İstanbul Park Ve Baheçler Müdürü daha az su istiyen bitkilerin dikimiyle ilgili açıklamasında: Bu bitkiler çalı türüdür, dikilirse arasında gasp olur FUHUŞ olur demiş. Şaka gibi demi ?? İşte AKP nin çarpık zihniyetine bir örnek daha. Hay allahım daha neler göreceğiz
-
haklı bi yandan
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
haklı bi yandan
-----------------------------Yani olmayan şeymi Görüyoruz
-
yapmayın etmeyin tamam yapanlar çıkıyoda bunun önlemi kuraklığa karşı dayanıklı bitkiyi dikmemek mi ? dışarda sevişmek isteyen yine bulur bi yer sonuçta
-
biz dün
Dkn wert fistan ve ben
gördük dışarda sevişenide :)
bence diksinler :)
-
bukalemun bunu yazdı:
-----------------------------yapmayın etmeyin tamam yapanlar çıkıyoda bunun önlemi kuraklığa karşı dayanıklı bitkiyi dikmemek mi ? dışarda sevişmek isteyen yine bulur bi yer sonuçta
-----------------------------Haberleri izlemiyorsun herhalde bir hemşireye yine öyle bir yerde tecavüz etmişlerdi açık alan olursa herkes görür hem onu bunu bırak kapkaçcılar nerelerde saklanıyo sanıyorsun polisin elinden kaçarken izini kaybettirmek için nerelere giriyorlar dikilsin dikilsin ama fazla uzamayan bitkiler dikilsin
-
hımm o zaman ormanlık alanda da tecavüz olayları oluyo, ormanları keselimm nasıl fikir ????
-
bukalemun bunu yazdı:
-----------------------------
hımm o zaman ormanlık alanda da tecavüz olayları oluyo, ormanları keselimm nasıl fikir ????
-----------------------------
Ağaç yüksektir ağacın tepesinde yapamıyacağına göre ? biraz daha mantık pls hem ağacın yararı var çalının ne yararı var? -
Ben sanki ağacın tepesinde yapıyolar diyorum . Hala anlayamıyorum ya nasıl haklılık yanı var deiğinizi.
-
Salak oglu salaklar ic guvenligi saglayamiyorlar ,sucu caliya buluyorlar :( zihniyetini ziktiklerim...
-
istanbul gibi piçliğin meskeni olmuş bi şehir de çalılık alanlar her zaman fuhuş hırsız bilimum esrarcı uyuşturucu müptelası yuvası olur.
olay budur.
yarın bi gün bacın anan kardeşin baban hatta sen ordan geçerken ulan keşke dikmeselerdi bu çalıları buraya diyeceksin.(alınma sakın anana bacına laf söylediğim yok umarım yaşamazsın)
