İşte Asus Zenfone 3
-
mkyb bunu yazdı
6 GB RAM ile gelecekmiş. Asus kullanıcı ne istiyor iyi biliyor. Aferin adamlara.
6 çok fazla değil mi yaa :S :))
-
adamhakli bunu yazdımkyb bunu yazdı
6 GB RAM ile gelecekmiş. Asus kullanıcı ne istiyor iyi biliyor. Aferin adamlara.
6 çok fazla değil mi yaa :S :))
Aksine. Şuan için fazla gelebilir ancak çok değil 2 sene içinde standart olacak. Eskiden en büyük ram 1'di ne oldu? 1 Gb ramli telefon al kullan bi kasılmadan bıktırıyor.
Şuan 2 Gb ram giriş seviyesi oldu bile.
-
mkyb bunu yazdıadamhakli bunu yazdımkyb bunu yazdı
6 GB RAM ile gelecekmiş. Asus kullanıcı ne istiyor iyi biliyor. Aferin adamlara.
6 çok fazla değil mi yaa :S :))
Aksine. Şuan için fazla gelebilir ancak çok değil 2 sene içinde standart olacak. Eskiden en büyük ram 1'di ne oldu? 1 Gb ramli telefon al kullan bi kasılmadan bıktırıyor.
Şuan 2 Gb ram giriş seviyesi oldu bile.
Abi dalga mi geciyorsunuz 6gb nedir yahu.
Bu android ne yapiyor da 6 gb ram ihtiyaci dogacak.
Boyle sacma sec mi olur, ms widows bile 4 gb ile takir takir calisiyor.
-
Valla bence artık sökülüp takılan işlemci ram hafıza olayı başlamalı telefonlarda kim ne istiyosa onu alsın kardeşim
-
esinti bunu yazdımkyb bunu yazdıadamhakli bunu yazdımkyb bunu yazdı
6 GB RAM ile gelecekmiş. Asus kullanıcı ne istiyor iyi biliyor. Aferin adamlara.
6 çok fazla değil mi yaa :S :))
Aksine. Şuan için fazla gelebilir ancak çok değil 2 sene içinde standart olacak. Eskiden en büyük ram 1'di ne oldu? 1 Gb ramli telefon al kullan bi kasılmadan bıktırıyor.
Şuan 2 Gb ram giriş seviyesi oldu bile.
Abi dalga mi geciyorsunuz 6gb nedir yahu.
Bu android ne yapiyor da 6 gb ram ihtiyaci dogacak.
Boyle sacma sec mi olur, ms widows bile 4 gb ile takir takir calisiyor.
Hocam olay su, 100 uygulaman var telefonda 4gb ram ile 40 tanesini ramlerde tutuyorsa 6gb ile 80 tanesini ramlerde tutacak. Ramlerde tutulan her uygulama cihazinin o uygulamayi hizli baslatmasi demektir. Bu nedenle bosaltilan ram ise yarmayan ramdir.
Ornek vermek gerekirse telefonunda 10 mb ram oldugunu varsayalim. Face actin.ramlerde yer kalmadi bu sefer android face i kapatacak.dahs sonrs sen tekrar face acmak istediginde telefonun o uygulamayi sifirdan baslatacak.eger daha fazla ram olsaydi direk baslatacakti
-
Windows'ta bir uygulama açılırsa ram kullanmaya başlar. Android'te ise sen uygulamayı açmak istersen hemen açılsın diye ramde tutar. O yüzden ram önemli.
-
Abi al sony arkadana yaslan gitsin general mobilde alınmaz samsung da iyi ama yıllardır hep aynı witget kullanıyor.
-
WarHead bunu yazdı
Abi al sony arkadana yaslan gitsin general mobilde alınmaz samsung da iyi ama yıllardır hep aynı witget kullanıyor.
Kime göre neye göre iyi? Biz burada donanımdan konuşuyoruz. Yazılım zaten hepsi Android. Sadece romlar farklı. Temelde yazılım açısından hepsi aynı.
-
mkyb bunu yazdıWarHead bunu yazdı
Abi al sony arkadana yaslan gitsin general mobilde alınmaz samsung da iyi ama yıllardır hep aynı witget kullanıyor.
Kime göre neye göre iyi? Biz burada donanımdan konuşuyoruz. Yazılım zaten hepsi Android. Sadece romlar farklı. Temelde yazılım açısından hepsi aynı.
General mobil genelde zaten donanımsal hatalar veriyor mesala bir çok arkadaşım'da buna bende değil kullandım jarz giriş yerinden zamanla sorun oluyor, elit modeli kullanan arkadaşım 3-4 ayda bir garantiye gönderiyordu. dayanamadı en sonunda değiştirdi telefonu.
Samsung tasarım cizgisi hep aynı arada bir donanımsal olarak genelde ram üzerinden hata veriyor, batarya sorunu yaşanıyor.
sony gelince saat gibi makine şimdiye kadar hiç bir hatasıyla karşılaşmadım... 16 gb bellekli olan makilerini cekinmeden alıp kullanıla bilir. bütçe olarak da ideal
-
WarHead bunu yazdı
General mobil genelde zaten donanımsal hatalar veriyor mesala bir çok arkadaşım'da buna bende değil kullandım jarz giriş yerinden zamanla sorun oluyor, elit modeli kullanan arkadaşım 3-4 ayda bir garantiye gönderiyordu. dayanamadı en sonunda değiştirdi telefonu.
Samsung tasarım cizgisi hep aynı arada bir donanımsal olarak genelde ram üzerinden hata veriyor, batarya sorunu yaşanıyor.
sony gelince saat gibi makine şimdiye kadar hiç bir hatasıyla karşılaşmadım... 16 gb bellekli olan makilerini cekinmeden alıp kullanıla bilir. bütçe olarak da ideal
Dediklerinde haklısın lafım yok. Samsung'un bataryaları acayip dandik senesi dolmadan ya şişiyor yada eski gücünü koruyamıyor. Sony'nin telefonları sağlamdır ancak çok pahalı Samsung'a göre. Ha şöylede bir şey var teknolojide paradan kıstıkça kullanım ömründende kısıyorsun. Samsung'un emmc çiplerinin ömrü kısa zamanla cihaz kasmaya başlıyor hafıza öldüğü için.
Bu arada Zenfone 3'ün videoları nete düşmeye başladı :
