İşte Asus Zenfone 3

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    6 GB RAM ile gelecekmiş. Asus kullanıcı ne istiyor iyi biliyor. Aferin adamlara. 

    6 çok fazla değil mi yaa :S  :))


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    adamhakli bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    6 GB RAM ile gelecekmiş. Asus kullanıcı ne istiyor iyi biliyor. Aferin adamlara. 

    6 çok fazla değil mi yaa :S  :))

    Aksine. Şuan için fazla gelebilir ancak çok değil 2 sene içinde standart olacak. Eskiden en büyük ram 1'di ne oldu? 1 Gb ramli telefon al kullan bi kasılmadan bıktırıyor. 

    Şuan 2 Gb ram giriş seviyesi oldu bile. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    adamhakli bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    6 GB RAM ile gelecekmiş. Asus kullanıcı ne istiyor iyi biliyor. Aferin adamlara. 

    6 çok fazla değil mi yaa :S  :))

    Aksine. Şuan için fazla gelebilir ancak çok değil 2 sene içinde standart olacak. Eskiden en büyük ram 1'di ne oldu? 1 Gb ramli telefon al kullan bi kasılmadan bıktırıyor. 

    Şuan 2 Gb ram giriş seviyesi oldu bile. 

    Abi dalga mi geciyorsunuz 6gb nedir yahu.

    Bu android ne yapiyor da 6 gb ram ihtiyaci dogacak.

    Boyle sacma sec mi olur, ms widows bile 4 gb ile takir takir calisiyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Valla bence artık sökülüp takılan işlemci ram hafıza olayı başlamalı telefonlarda kim ne istiyosa onu alsın kardeşim 


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    esinti bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    adamhakli bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    6 GB RAM ile gelecekmiş. Asus kullanıcı ne istiyor iyi biliyor. Aferin adamlara. 

    6 çok fazla değil mi yaa :S  :))

    Aksine. Şuan için fazla gelebilir ancak çok değil 2 sene içinde standart olacak. Eskiden en büyük ram 1'di ne oldu? 1 Gb ramli telefon al kullan bi kasılmadan bıktırıyor. 

    Şuan 2 Gb ram giriş seviyesi oldu bile. 

    Abi dalga mi geciyorsunuz 6gb nedir yahu.

    Bu android ne yapiyor da 6 gb ram ihtiyaci dogacak.

    Boyle sacma sec mi olur, ms widows bile 4 gb ile takir takir calisiyor.

    Hocam olay su, 100 uygulaman var telefonda 4gb ram ile 40 tanesini ramlerde tutuyorsa 6gb ile 80 tanesini ramlerde tutacak. Ramlerde tutulan her uygulama cihazinin o uygulamayi hizli baslatmasi demektir. Bu nedenle bosaltilan ram ise yarmayan ramdir.

    Ornek vermek gerekirse telefonunda 10 mb ram oldugunu varsayalim. Face actin.ramlerde yer kalmadi bu sefer android face i kapatacak.dahs sonrs sen tekrar face acmak istediginde telefonun o uygulamayi sifirdan baslatacak.eger daha fazla ram olsaydi direk baslatacakti


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Windows'ta bir uygulama açılırsa ram kullanmaya başlar. Android'te ise sen uygulamayı açmak istersen hemen açılsın diye ramde tutar. O yüzden ram önemli. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarHead
    WarHead's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2003
    Erkek

    Abi al sony arkadana yaslan gitsin general mobilde alınmaz samsung da iyi ama yıllardır hep aynı witget kullanıyor.


    Emekli
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    WarHead bunu yazdı

    Abi al sony arkadana yaslan gitsin general mobilde alınmaz samsung da iyi ama yıllardır hep aynı witget kullanıyor.

    Kime göre neye göre iyi? Biz burada donanımdan konuşuyoruz. Yazılım zaten hepsi Android. Sadece romlar farklı. Temelde yazılım açısından hepsi aynı. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarHead
    WarHead's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2003
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    WarHead bunu yazdı

    Abi al sony arkadana yaslan gitsin general mobilde alınmaz samsung da iyi ama yıllardır hep aynı witget kullanıyor.

    Kime göre neye göre iyi? Biz burada donanımdan konuşuyoruz. Yazılım zaten hepsi Android. Sadece romlar farklı. Temelde yazılım açısından hepsi aynı. 

    General mobil genelde zaten donanımsal hatalar veriyor mesala bir çok arkadaşım'da buna bende değil kullandım jarz giriş yerinden zamanla sorun oluyor, elit modeli kullanan arkadaşım 3-4 ayda bir garantiye gönderiyordu. dayanamadı en sonunda değiştirdi telefonu.

    Samsung tasarım cizgisi hep aynı  arada bir donanımsal olarak genelde ram üzerinden hata veriyor, batarya sorunu yaşanıyor.

    sony gelince saat gibi makine şimdiye kadar hiç bir hatasıyla karşılaşmadım... 16 gb bellekli olan makilerini cekinmeden alıp kullanıla bilir. bütçe olarak da ideal 


    Emekli
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    WarHead bunu yazdı
     

    General mobil genelde zaten donanımsal hatalar veriyor mesala bir çok arkadaşım'da buna bende değil kullandım jarz giriş yerinden zamanla sorun oluyor, elit modeli kullanan arkadaşım 3-4 ayda bir garantiye gönderiyordu. dayanamadı en sonunda değiştirdi telefonu.

    Samsung tasarım cizgisi hep aynı  arada bir donanımsal olarak genelde ram üzerinden hata veriyor, batarya sorunu yaşanıyor.

    sony gelince saat gibi makine şimdiye kadar hiç bir hatasıyla karşılaşmadım... 16 gb bellekli olan makilerini cekinmeden alıp kullanıla bilir. bütçe olarak da ideal 

    Dediklerinde haklısın lafım yok. Samsung'un bataryaları acayip dandik senesi dolmadan ya şişiyor yada eski gücünü koruyamıyor. Sony'nin telefonları sağlamdır ancak çok pahalı Samsung'a göre. Ha şöylede bir şey var teknolojide paradan kıstıkça kullanım ömründende kısıyorsun. Samsung'un emmc çiplerinin ömrü kısa zamanla cihaz kasmaya başlıyor hafıza öldüğü için. 

    Bu arada Zenfone 3'ün videoları nete düşmeye başladı :

    https://www.youtube.com/watch?v=iqb-UvbpLB8


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
Toplam Hit: 5656 Toplam Mesaj: 50
asus asus zenfone 3 zenfone 3