folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Japonya 8.9 Deprem - Tsunami



Japonya 8.9 Deprem - Tsunami

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

         Her +1 şiddet bir öncekinden 30 kat daha büyük olur. Marmara depreminin şiddeti 7.4'dü. Japonlar bu sarsıntı ile ufak bir hesapla, Marmara depreminden 45 kat daha şiddetlisini yaşadılar. 45 katı sevgili seyirciler. Marmara depremininin ard arda aralıksız 45 kere yaşanması gibi birşey de diyebiliriz. 

         Şu an dünya üzerinde hiçbir insan evladı böyle şiddetlisini görmedi / duymadı. Çünkü en sonuncusu 140 yıl önce olmuş ve depremlerde en son şiddet 12 imiş. Daha ötesi yokmuş.Tekrar böyle bir şiddette deprem olması 110 yılı bulabilirmiş. Yani şu an bu depreme tanık olanlar, bizler, ilk ve son kez böyle bir şeye tanıklık ediyoruz.

         Ayrıca bugün meydana gelen deprem 500 Atom bombasının aynı noktaya, aynı anda atılmasına denk demekmiş... Tarifini bile söylerken zorlanıyoruz, yaşanmışlığı dile getirilemez olsa gerek.

         Allah, hepsinin yardımcısı olur inşallah.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokayortaburun
    gokayortaburun's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2010
    Erkek

    SilenC3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    allahın izniyle hiçbir şey olmaz japonyaya çünkü hakiki islamiyeti onlar yaşıyor.


    -----------------------------
    Sabah sabah yüklenme böyle kafa yapıcı maddelere bak ne saçma şeyler yazıyosun.

    -----------------------------

    Niye öyle diyon arkadaş belki Budizm'i İslamiyetin bi kolu sanıyo. :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Nasıl ölü sayızı az lan, sadece Sendai bölgesinde 200-300 ceset bulundu yazıyordu haberde demin.


    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    gokayortaburun bunu yazdı:
    -----------------------------

    SilenC3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    allahın izniyle hiçbir şey olmaz japonyaya çünkü hakiki islamiyeti onlar yaşıyor.


    -----------------------------
    Sabah sabah yüklenme böyle kafa yapıcı maddelere bak ne saçma şeyler yazıyosun.

    -----------------------------

    Niye öyle diyon arkadaş belki Budizm'i İslamiyetin bi kolu sanıyo. :)


    -----------------------------

     

    takılıyorum :)

     

     

                                                                                        “Sorunuz şimdi de Japonlar nasıl millettir?
                                                                                          Onu tasvire zafer-yâb olamam hayrettir.

    Şu kadar söyleyeyim; din-i mübinin orada,
    Ruh-u feyyazı yayılmış yalnız şekli: Buda.

    Siz gidin saffet-i İslam’ı Japonlarda görün.
    O küçük boylu, büyük milletin efradı bugün.

    Müslümanlıktaki erkan-ı sıyanette ferid.
    Müslüman denmek için eksiği ancak tevhid.”

    “Müslümanlık sanırım parlayacaktır orada
    Sâde, Osmanlıların gayreti lazım arada.”

    Mehmet Akif Ersoy


    enjoy i'm vaccinated
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoRzA
    FoRzA's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nasıl ölü sayızı az lan, sadece Sendai bölgesinde 200-300 ceset bulundu yazıyordu haberde demin.


    -----------------------------

    o şiddete 200 bişey mi hocam 200 bin olur bizde olsa allah korusun

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    kayıp sayısı an itibari ile 88 bini geçmiş

    düzeltme: ajans 88 olarak değiştirmiş


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Geçmiş olsun hepsine.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    ucuz atlatılmış yine helal olsun .


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    YÜZYILIN EN ŞİDDETLİ DEPREMLERİ

    japonya'da bugün meydana gelen depremin, 1872'den bu yana en büyük deprem olduğu bildiriliyor. japonya'da 1923'te Canto'da meydana gelen depremde ise 143 bin kişi hayatını kaybetmişti. japonya'da sol yıllarda en fazla can kaybına neden olan deprem ise 1996'da 5 bin 500 kişinin öldüğü Kobe depremi olmuştu.

    Yüzyılın başından beri dünyada meydana gelen en şiddetli depremler, büyüklüklerine göre şöyle sıralanıyor:

    06- 1906: Ekvador-Kolombiya - 8.8 büyüklüğündeki deprem Ekvador ve Kolombiya kıyılarını vurdu. Yaklaşık 1000 kişi hayatını kaybetti.

    09 - 1950: Tibet - 15 Ağustos'ta meydana gelen depremin büyüklüğü  8.6 olarak ölçüldü.

    04- 1952: SSCB- Kamçatka Yarımadasında 9 büyüklüğünde meydana gelen deprem ve sonrasındaki tsunami, Şili ve Peru'yu da etkiledi. Deprem 2 bin 300 kişinin ölümüne yol açtı.

    10- 1957: 9 Mart'ta Alaska'da Andreanof Adası'nda meydana gelendeprem,n büyüklüğü ise 8.6'ydı

    01 - 1960: Şili - Şili'de 9,5 büyüklüğündeki depremde 5 bin 700 kişi hayatını kaybetti. Depremin ardından oluşan tsunami, Pasifik kıyısındaki ülkeleri tehdit etti ve Hawaii'de 61, Japonya'da 130 kişinin ölümüne yol açtı.

     02 - 1964: Alaska - Prens William Boğazı yakınlarındaki 9,2 büyüklüğündeki deprem ve ardından gelen tsunami, yüzden fazla kişinin ölümüne yol açtı.

    07 - 1965: Alaska - 8,7 büyüklüğündeki depremin neden olduğu tsunami Aleoutiennes Adalarını etkiledi.

    03 - 2004: Asya - Endonezya'ya bağlı Sumatra adası açıklarında 9,1 büyüklüğündeki deprem ve ardından gelen tsunami, 10 kadar komşu ülkeyi etkiledi, 270 bin kişi öldü ya da kayboldu.

     08 - 2005: Endonezya - Sumatra açıklarındaki Nias adası yakınlarında 8,6 büyüklüğündeki depremde 900 kişi öldü, 6 bin kişi yaralandı.

    01 - 1960: Şili - Şili'de 9,5 büyüklüğündeki depremde 5 bin 700 kişi hayatını kaybetti. Depremin ardından oluşan tsunami, Pasifik kıyısındaki ülkeleri tehdit etti ve Hawaii'de 61, Japonya'da 130 kişinin ölümüne yol açtı.  ( Abi 9,5 Nedir ya :| )

     02 - 1964: Alaska - Prens William Boğazı yakınlarındaki 9,2 büyüklüğündeki deprem ve ardından gelen tsunami, yüzden fazla kişinin ölümüne yol açtı.

    07 - 1965: Alaska - 8,7 büyüklüğündeki depremin neden olduğu tsunami Aleoutiennes Adalarını etkiledi.

    03 - 2004: Asya - Endonezya'ya bağlı Sumatra adası açıklarında 9,1 büyüklüğündeki deprem ve ardından gelen tsunami, 10 kadar komşu ülkeyi etkiledi, 270 bin kişi öldü ya da kayboldu.

    08 - 2005: Endonezya - Sumatra açıklarındaki Nias adası yakınlarında 8,6 büyüklüğündeki depremde 900 kişi öldü, 6 bin kişi yaralandı.

    05 - 2010: Şili - 27 Şubat 2010'da 8.8 büyüklüğünde oldu.

     

     

    Allah bu haritaya girmemizi nasip etmesin :| 9,5 ne demektir usta ya :|

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ilk veriler öyle hemen çıkmaz japonyanın gelişmişliğini hesaba katarsak rakam 2 güne facia seviyesinde açıklanır. İlk rakamlar haber ajanslarının kendi kaynaklarıyla buldukları

    adamlarda nükleer santral var ve dünyanın en sıkıntılı yerindeler enteresan değil mi


    tahribat.com a can feda
Toplam Hit: 11019 Toplam Mesaj: 68