

"Kabus" Diye Bir Mürid Vardı,Bilmem Hatırlar Mısınız?
-
peki şarkı kimindi hocam ?
-
hoşgeldin criminal kardeşim düştük ocağa bakalım nolacak
andam tuğrulum babam yegenler ayaklandığı gibi beklerim yörük obasına kardeşim..sizlerle burada eskisi gibi muhabet etmeyi çok özlemişim
bu şarkıyı kim söledi demiş bi arkadaş..üniversiteden bi hocanın kardeşi sölemişti :D
-
Kabusu, kötü kedim, şerafettinim, hayırlısı neyse o olacak!
Haberin olsun, özlendin!
-
hakkaten be memur oldun unuttun buraları!
-
unutmadım geliyorum halen ucakım
hem memur değilim ben :D sen onu bunu boşverde tekirdağ muhabbeti yalan oldu desene :D
-
:) sanki geldide biz rakı ısmarlamadık :)
-
ya bu şarkıyı yine upload edecek bir arkadaş warmı
Toplam Hit: 4988 Toplam Mesaj: 38