folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kağıtta Ne Yazıyor ?



Kağıtta Ne Yazıyor ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek
    ben pek inanmadım ama :) yinede sizinle paylaşim dedim.  alıntıdır ben uydurmadım :D
    Bu soru Avrupa’da özel bir şirketin sınav elemesinde sorulan bir IQ sorusuymuş…

    Bir adam yıllar boyu Almanya’da bir bankada çalışmış ve emekli olmasına yakın artık yurda dönmeye karar vermiş. O günlerde felekten bir gün çalayım bari deyip bara gitmiş. Barda içkisini içerken karşısına çok güzel bir kadın oturmuş, bizimki kadına hayran kalmış, hemen garsonu çağırıp, kağıda tanışabilir miyiz mesajını yazdıktan sonra garsonla kadına göndermiş. Kadın kağıdı almış okumuş, adama imalı bir bakış attıktan sonra kağıdın arkasında bir şeyler yazıp kağıdı adama geri yollamış. Adam kağıda bakmış bakmış, hiçbir şey anlamamış. Yazı ne Almanca ne de bildiği bir dile aitmiş.

    Gitmiş kağıdı en yakın arkadaşına vermiş. ‘’Yahu bunu bana bir kadın yazdı, ben anlamadım, ne yazıyor burada?’’ diye sormuş. Arkadaşı kağıdı okur okumaz ‘’Sakın bir daha beni arama, arkadaşlığımız sona erdi!’’ deyip yanından gitmiş.

    Adam şaşkın bir halde eve gidip, anne babasına ‘’ Yaw siz eskisiniz, bilirsiniz, burada ne yazıyor?’’ diye sormuş. Anne babası kağıdı okuyunca adamı evlatlıktan reddetmişler.

    Karısına göstermiş, karısı boşanma davası açmış…

    Adam artık çıldırma noktasına gelmiş, sonunda ‘’Bunu en iyi doktor anlar, ne de olsa onların yazısı karışık’’ deyip bir doktora gitmiş. Doktor kağıdı okuyunca çok sakin bir şekilde izin isteyip odasına girmiş. Aradan 1-2 saat geçmiş, doktor yok. Bizim adam merak edip odaya girince bir de bakmış ki, doktor tavanda sallanıyor. Kendini asmış!

    Adam en sonunda pes etmiş. ‘’Bu kağıt benim başıma çok işler açtı, bari başkalarının hayatını karartmasın!’’ diyerek kağıdı çalıştığı bankanın kasasına koyup evine gitmiş. O akşam da tesadüfen bankaya hırsızlar girmiş. Kasadaki bütün paraları almışlar, tam kaçacakları sırada hırsızların reisi kağıdı görmüş, belki önemlidir diye okuyası gelmiş, okuyunca birden ‘’Çabuk paraları yerlerine koyun’’ demiş ve bütün paraları kasaya geri koyduktan sonra çekip gitmişler.

    Şimdi gelelim sorumuza. Tahmin ettiğiniz gibi,

    KAĞITTA NE YAZIYOR ???

    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahin
    Sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2005
    Erkek
    bilmem ne yazıyor :D :D:D:D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mit
    mit's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2005
    Erkek

    suan rüya  görüyorsun yada  suan hayal  görüyorsun aslında  bu bir kagıt  değil yazıda  yazmıyor   diye bir not  yazabilir.

    bu soru bir kere  daha  sorulmustu  sanırsam  cevabı buna yakın biişiy  olablir

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    manglerman bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben pek inanmadım ama :) yinede sizinle paylaşim dedim.  alıntıdır ben uydurmadım :D
    Bu soru Avrupa’da özel bir şirketin sınav elemesinde sorulan bir IQ sorusuymuş…

    Bir adam yıllar boyu Almanya’da bir bankada çalışmış ve emekli olmasına yakın artık yurda dönmeye karar vermiş. O günlerde felekten bir gün çalayım bari deyip bara gitmiş. Barda içkisini içerken karşısına çok güzel bir kadın oturmuş, bizimki kadına hayran kalmış, hemen garsonu çağırıp, kağıda tanışabilir miyiz mesajını yazdıktan sonra garsonla kadına göndermiş. Kadın kağıdı almış okumuş, adama imalı bir bakış attıktan sonra kağıdın arkasında bir şeyler yazıp kağıdı adama geri yollamış. Adam kağıda bakmış bakmış, hiçbir şey anlamamış. Yazı ne Almanca ne de bildiği bir dile aitmiş.

    Gitmiş kağıdı en yakın arkadaşına vermiş. ‘’Yahu bunu bana bir kadın yazdı, ben anlamadım, ne yazıyor burada?’’ diye sormuş. Arkadaşı kağıdı okur okumaz ‘’Sakın bir daha beni arama, arkadaşlığımız sona erdi!’’ deyip yanından gitmiş.

    Adam şaşkın bir halde eve gidip, anne babasına ‘’ Yaw siz eskisiniz, bilirsiniz, burada ne yazıyor?’’ diye sormuş. Anne babası kağıdı okuyunca adamı evlatlıktan reddetmişler.

    Karısına göstermiş, karısı boşanma davası açmış…

    Adam artık çıldırma noktasına gelmiş, sonunda ‘’Bunu en iyi doktor anlar, ne de olsa onların yazısı karışık’’ deyip bir doktora gitmiş. Doktor kağıdı okuyunca çok sakin bir şekilde izin isteyip odasına girmiş. Aradan 1-2 saat geçmiş, doktor yok. Bizim adam merak edip odaya girince bir de bakmış ki, doktor tavanda sallanıyor. Kendini asmış!

    Adam en sonunda pes etmiş. ‘’Bu kağıt benim başıma çok işler açtı, bari başkalarının hayatını karartmasın!’’ diyerek kağıdı çalıştığı bankanın kasasına koyup evine gitmiş. O akşam da tesadüfen bankaya hırsızlar girmiş. Kasadaki bütün paraları almışlar, tam kaçacakları sırada hırsızların reisi kağıdı görmüş, belki önemlidir diye okuyası gelmiş, okuyunca birden ‘’Çabuk paraları yerlerine koyun’’ demiş ve bütün paraları kasaya geri koyduktan sonra çekip gitmişler.

    Şimdi gelelim sorumuza. Tahmin ettiğiniz gibi,

    KAĞITTA NE YAZIYOR ???


    -----------------------------

    Kağıtta yukardakilerin aynısı yazıyor,  Yani senin yazdıklarının aynısı yazıyor

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    kağıda tanışabilir miyiz yazmış adam

    arkdaşına verince arkadaşı bun hakaret olarak algılamış.

    karısına verince karısı kendisini aldattığını filan bi bok yediğini düşünmüş

    doktor eşcinselmiş ve kağıdı okuyunca : "Demek ki herkez öğrenmiş" demiş ve beni linç ederler, ağzımı yüzümü sikerler diye düşünmüş

    hırsızlar bunu görünce polislerin onlarla dalga geçtiklerini düşünerek parayı geri bırakmışlar ve adam gibi siktirolup gitmişler 

    ve hikayede böylece bitmiiiş :D


    sanılanın aksine...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Bu sorunun cevabı yok hocam. Hatta yanılmıyorsam yine tbt da açılmıştı bu konu.

    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    Şimdi bu hikayenin orjinalinde (BU)Kağıtta ne Yazıyor? Olarak sorar soruyu, hikayenin bi kağıtta olduğunu varsayarsak elindeki kağıtta ne yazıyor anlamınada geliyor, birazsaçma sapan ama cevap benim bildiğim kadarıyla bu
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahin
    Sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2005
    Erkek
    NiGht-7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    kağıda tanışabilir miyiz yazmış

    arkdaşına verince arkadaşı bun hakaret olarak algılamış.

    karısına verince karısı kendisini aldattığını filan bi bok yediğini düşünmüş

    doktor eşcinselmiş ve kağıdı okuyunca : "Demek ki herkez öğrenmiş" demiş

    ve hikayede böylece bitmiiiş :D 


    -----------------------------

    bu gayet mantıklıda anne-baba noldu burda hoca ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Bu yazıyı bize kağıda yazıp veriyorlar ve bu soruyu soruyorlar.Kağıtta ne yazıyor? Yukarda anlatılan hikaye.Cevap bu :)

    λ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    ya benim dediğim doğru işte. konuya girsin arkdaş. söylüyecek bizee

    sanılanın aksine...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Sahin bunu yazdı:
    -----------------------------
    NiGht-7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    kağıda tanışabilir miyiz yazmış

    arkdaşına verince arkadaşı bun hakaret olarak algılamış.

    karısına verince karısı kendisini aldattığını filan bi bok yediğini düşünmüş

    doktor eşcinselmiş ve kağıdı okuyunca : "Demek ki herkez öğrenmiş" demiş

    ve hikayede böylece bitmiiiş :D


    -----------------------------

    bu gayet mantıklıda anne-baba noldu burda hoca ?


    -----------------------------

    anne baba olayı nasıldı unuttum ama sanırıım şöyleydi : 

    adamım anası babası çocuğunun bu hareketibi bir hakaret olarak kabul ediyorlar ve kendilerinle dalga geçtiğini düşünüyolar adamın. onuda şutluyolar 


    sanılanın aksine...
Toplam Hit: 3098 Toplam Mesaj: 25