Kağıtta Ne Yazıyor ?
-
ben pek inanmadım ama :) yinede sizinle paylaşim dedim. alıntıdır ben uydurmadım :DBu soru Avrupa’da özel bir şirketin sınav elemesinde sorulan bir IQ sorusuymuş…
Bir adam yıllar boyu Almanya’da bir bankada çalışmış ve emekli olmasına yakın artık yurda dönmeye karar vermiş. O günlerde felekten bir gün çalayım bari deyip bara gitmiş. Barda içkisini içerken karşısına çok güzel bir kadın oturmuş, bizimki kadına hayran kalmış, hemen garsonu çağırıp, kağıda tanışabilir miyiz mesajını yazdıktan sonra garsonla kadına göndermiş. Kadın kağıdı almış okumuş, adama imalı bir bakış attıktan sonra kağıdın arkasında bir şeyler yazıp kağıdı adama geri yollamış. Adam kağıda bakmış bakmış, hiçbir şey anlamamış. Yazı ne Almanca ne de bildiği bir dile aitmiş.
Gitmiş kağıdı en yakın arkadaşına vermiş. ‘’Yahu bunu bana bir kadın yazdı, ben anlamadım, ne yazıyor burada?’’ diye sormuş. Arkadaşı kağıdı okur okumaz ‘’Sakın bir daha beni arama, arkadaşlığımız sona erdi!’’ deyip yanından gitmiş.
Adam şaşkın bir halde eve gidip, anne babasına ‘’ Yaw siz eskisiniz, bilirsiniz, burada ne yazıyor?’’ diye sormuş. Anne babası kağıdı okuyunca adamı evlatlıktan reddetmişler.
Karısına göstermiş, karısı boşanma davası açmış…
Adam artık çıldırma noktasına gelmiş, sonunda ‘’Bunu en iyi doktor anlar, ne de olsa onların yazısı karışık’’ deyip bir doktora gitmiş. Doktor kağıdı okuyunca çok sakin bir şekilde izin isteyip odasına girmiş. Aradan 1-2 saat geçmiş, doktor yok. Bizim adam merak edip odaya girince bir de bakmış ki, doktor tavanda sallanıyor. Kendini asmış!
Adam en sonunda pes etmiş. ‘’Bu kağıt benim başıma çok işler açtı, bari başkalarının hayatını karartmasın!’’ diyerek kağıdı çalıştığı bankanın kasasına koyup evine gitmiş. O akşam da tesadüfen bankaya hırsızlar girmiş. Kasadaki bütün paraları almışlar, tam kaçacakları sırada hırsızların reisi kağıdı görmüş, belki önemlidir diye okuyası gelmiş, okuyunca birden ‘’Çabuk paraları yerlerine koyun’’ demiş ve bütün paraları kasaya geri koyduktan sonra çekip gitmişler.
Şimdi gelelim sorumuza. Tahmin ettiğiniz gibi,
KAĞITTA NE YAZIYOR ??? -
bilmem ne yazıyor :D :D:D:D
-
suan rüya görüyorsun yada suan hayal görüyorsun aslında bu bir kagıt değil yazıda yazmıyor diye bir not yazabilir.
bu soru bir kere daha sorulmustu sanırsam cevabı buna yakın biişiy olablir
-
manglerman bunu yazdı:
-----------------------------ben pek inanmadım ama :) yinede sizinle paylaşim dedim. alıntıdır ben uydurmadım :DBu soru Avrupa’da özel bir şirketin sınav elemesinde sorulan bir IQ sorusuymuş…
Bir adam yıllar boyu Almanya’da bir bankada çalışmış ve emekli olmasına yakın artık yurda dönmeye karar vermiş. O günlerde felekten bir gün çalayım bari deyip bara gitmiş. Barda içkisini içerken karşısına çok güzel bir kadın oturmuş, bizimki kadına hayran kalmış, hemen garsonu çağırıp, kağıda tanışabilir miyiz mesajını yazdıktan sonra garsonla kadına göndermiş. Kadın kağıdı almış okumuş, adama imalı bir bakış attıktan sonra kağıdın arkasında bir şeyler yazıp kağıdı adama geri yollamış. Adam kağıda bakmış bakmış, hiçbir şey anlamamış. Yazı ne Almanca ne de bildiği bir dile aitmiş.
Gitmiş kağıdı en yakın arkadaşına vermiş. ‘’Yahu bunu bana bir kadın yazdı, ben anlamadım, ne yazıyor burada?’’ diye sormuş. Arkadaşı kağıdı okur okumaz ‘’Sakın bir daha beni arama, arkadaşlığımız sona erdi!’’ deyip yanından gitmiş.
Adam şaşkın bir halde eve gidip, anne babasına ‘’ Yaw siz eskisiniz, bilirsiniz, burada ne yazıyor?’’ diye sormuş. Anne babası kağıdı okuyunca adamı evlatlıktan reddetmişler.
Karısına göstermiş, karısı boşanma davası açmış…
Adam artık çıldırma noktasına gelmiş, sonunda ‘’Bunu en iyi doktor anlar, ne de olsa onların yazısı karışık’’ deyip bir doktora gitmiş. Doktor kağıdı okuyunca çok sakin bir şekilde izin isteyip odasına girmiş. Aradan 1-2 saat geçmiş, doktor yok. Bizim adam merak edip odaya girince bir de bakmış ki, doktor tavanda sallanıyor. Kendini asmış!
Adam en sonunda pes etmiş. ‘’Bu kağıt benim başıma çok işler açtı, bari başkalarının hayatını karartmasın!’’ diyerek kağıdı çalıştığı bankanın kasasına koyup evine gitmiş. O akşam da tesadüfen bankaya hırsızlar girmiş. Kasadaki bütün paraları almışlar, tam kaçacakları sırada hırsızların reisi kağıdı görmüş, belki önemlidir diye okuyası gelmiş, okuyunca birden ‘’Çabuk paraları yerlerine koyun’’ demiş ve bütün paraları kasaya geri koyduktan sonra çekip gitmişler.
Şimdi gelelim sorumuza. Tahmin ettiğiniz gibi,
KAĞITTA NE YAZIYOR ???
-----------------------------Kağıtta yukardakilerin aynısı yazıyor, Yani senin yazdıklarının aynısı yazıyor
-
kağıda tanışabilir miyiz yazmış adam
arkdaşına verince arkadaşı bun hakaret olarak algılamış.
karısına verince karısı kendisini aldattığını filan bi bok yediğini düşünmüş
doktor eşcinselmiş ve kağıdı okuyunca : "Demek ki herkez öğrenmiş" demiş ve beni linç ederler, ağzımı yüzümü sikerler diye düşünmüş
hırsızlar bunu görünce polislerin onlarla dalga geçtiklerini düşünerek parayı geri bırakmışlar ve adam gibi siktirolup gitmişler
ve hikayede böylece bitmiiiş :D
-
Bu sorunun cevabı yok hocam. Hatta yanılmıyorsam yine tbt da açılmıştı bu konu.
-
Şimdi bu hikayenin orjinalinde (BU)Kağıtta ne Yazıyor? Olarak sorar soruyu, hikayenin bi kağıtta olduğunu varsayarsak elindeki kağıtta ne yazıyor anlamınada geliyor, birazsaçma sapan ama cevap benim bildiğim kadarıyla bu
-
NiGht-7 bunu yazdı:
-----------------------------kağıda tanışabilir miyiz yazmış
arkdaşına verince arkadaşı bun hakaret olarak algılamış.
karısına verince karısı kendisini aldattığını filan bi bok yediğini düşünmüş
doktor eşcinselmiş ve kağıdı okuyunca : "Demek ki herkez öğrenmiş" demiş
ve hikayede böylece bitmiiiş :D
-----------------------------bu gayet mantıklıda anne-baba noldu burda hoca ?
-
Bu yazıyı bize kağıda yazıp veriyorlar ve bu soruyu soruyorlar.Kağıtta ne yazıyor? Yukarda anlatılan hikaye.Cevap bu :)
-
ya benim dediğim doğru işte. konuya girsin arkdaş. söylüyecek bizee
-
Sahin bunu yazdı:
-----------------------------
NiGht-7 bunu yazdı:
-----------------------------kağıda tanışabilir miyiz yazmış
arkdaşına verince arkadaşı bun hakaret olarak algılamış.
karısına verince karısı kendisini aldattığını filan bi bok yediğini düşünmüş
doktor eşcinselmiş ve kağıdı okuyunca : "Demek ki herkez öğrenmiş" demiş
ve hikayede böylece bitmiiiş :D
-----------------------------bu gayet mantıklıda anne-baba noldu burda hoca ?
-----------------------------anne baba olayı nasıldı unuttum ama sanırıım şöyleydi :
adamım anası babası çocuğunun bu hareketibi bir hakaret olarak kabul ediyorlar ve kendilerinle dalga geçtiğini düşünüyolar adamın. onuda şutluyolar
