Kağıtta Ne Yazıyor ?
-
Ne kagitmis beee :D
-
NiGht-7 hayal gücüne hayranım :) :)
ama Bokee doğru cevap verdi. dikkat ölçmek için bunu soruyorlarmış.
bu kağıt diye bahsedilende hikayede anlatılan kağıt değil üzerinden okunulan kağıt tır. yani siz bu metni ne kadar monitörden de okuyo olsanız aslında kağıttan okuyomuş gibi varsayarak söyliyeyim. "bu kağııta az önce okuduğunuz hikaye yazıyor."
tebrikler bookee kardeş.
-
@ NiGht-7 ya hırsızlar?
ayrıca arkadaşların dediği gibi kağıtta bu hikaye yazıyomuş google rocks (:
-
manglerman bunu yazdı:
-----------------------------NiGht-7 hayal gücüne hayranım :) :)
ama Bokee doğru cevap verdi. dikkat ölçmek için bunu soruyorlarmış.
bu kağıt diye bahsedilende hikayede anlatılan kağıt değil üzerinden okunulan kağıt tır. yani siz bu metni ne kadar monitörden de okuyo olsanız aslında kağıttan okuyomuş gibi varsayarak söyliyeyim. "bu kağııta az önce okuduğunuz hikaye yazıyor."
tebrikler bookee kardeş.
-----------------------------:D lem hastir kıro :D ben aynısı okudum bunun ondan öyle kendimden emin cvp verdim :D
orda aynı bu yzdıklarım idi cevap. ama senin dediğin başka. demek bu a.qumun sorusunun 2cevabı var:d hangisini verirsen ver geçersin :)
-
lakin hayal gücüm gerçekten iyidir yani
-
walla hocam şimdi ne desem yalan :) ama senin dediğin olayın mantıkla veya dikkat ölçmekle bi alakası yok :) adam sıradan yazmış kafaya göre :) anne baba yok filan :) ama birincisinde bi dikkat olayı var ben olsam bırak işe almayı kapıdan içeri sokmazdım öle cevap vereni :) ne bu a.q adamın kafasında binbir tane tilki dolaşıyomuş ayak üstü gerilim romanı yazıyo nerdeyse öle elemanı napim ben . ama benim verdiğim cevapta bi ince nokta var en azından :)
-
manglerman bunu yazdı:
-----------------------------
walla hocam şimdi ne desem yalan :) ama senin dediğin olayın mantıkla veya dikkat ölçmekle bi alakası yok :) adam sıradan yazmış kafaya göre :) anne baba yok filan :) ama birincisinde bi dikkat olayı var ben olsam bırak işe almayı kapıdan içeri sokmazdım öle cevap vereni :) ne bu a.q adamın kafasında binbir tane tilki dolaşıyomuş ayak üstü gerilim romanı yazıyo nerdeyse öle elemanı napim ben . ama benim verdiğim cevapta bi ince nokta var en azından :)
-----------------------------
a.q ama öyle daa:D -
manglerman bunu yazdı:
-----------------------------ama Bokee doğru cevap verdi. dikkat ölçmek için bunu soruyorlarmış.
bu kağıt diye bahsedilende hikayede anlatılan kağıt değil üzerinden okunulan kağıt tır. yani siz bu metni ne kadar monitörden de okuyo olsanız aslında kağıttan okuyomuş gibi varsayarak söyliyeyim. "bu kağııta az önce okuduğunuz hikaye yazıyor."
tebrikler bookee kardeş.
-----------------------------
saolasın manglerman böle basit şeylerle övünmeyi sevmem
:)
-
ulan herif kadına ne kağıt göndermiş A4 kağıdı falanmı altı üstü tanışabilirmiyiz yazıcaktı ne mantık ama beee kağıtta hikaye yazıomuş :D
-
iyide hoca sen o zaman eksik soru sormuş olmuyormusun.
metinde sınava giren elemanın eline kağıt verildiği yazmıyorki?
sadece soru sorulduğundan bahsediliyor.
eğer eline kağıt verselerdi, bu durumda verilecek en mantıklı cevap hangi kağıt ? olmazmıydı.
bu durumda işletmeci züke züke cevaplıyacak ve bu veya şu kağıt diyecek.
elemanın işi yüzde elli kolaylaşacak, eğer elindeki kağıt ise zaten cevap ortada
yok hikayedeki kadının verdiği kağıt derlerse milyon tane hikaye uydurulabilir.abartmıyayım. bikaç tane uyrurulabilir :)
