folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kamyonu Ortalama Kaç Günde Bir Deviriyonuz ?



Kamyonu Ortalama Kaç Günde Bir Deviriyonuz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    yok abi seni tahmin edebiliyoruz :) saymakla uğraşma rekor sende :):):)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    Ben 14 yaşıma girmeme 2 hafta kala rüya gördüm işte o zaman bildiğiniz spermle tanıştım ondan sonra çok oldu hatırlamıyorum.Ama benim erkekliğe adım atmam bu ruyayla oldu.

    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca harbiden sakat mı?1 kere yapıyorum çok yapmıyorum ondan.Sonra işemek lazım yoksa idrar yolları içinde kalan spermlerdne dolayı enfeksiyon kapıyormuş bunuda ekliyim.
    -----------------------------
    abi olay o değil. işemek gerek çünkü prostat bezini eski yerine getirebilmek için. normal halde prostat bezi alttaki döl yolunu kapatır (ereksiyon halinde aleti tuttuğunuz zaman altta boru gibi bişey warya işte onu). ki idrar ve sperm karışmasın diye. ama bi abazalık anında prostat bezi yukarı çıkar bu sefer idrar yolunu kapatır. yine iki sıvı birbirine karışmasın diye. ama prostat bezinin esas yeri alt kısımdır. bu yüzden 31'den sonra işemek gerekir, aksi halde prostat bezi yukarda kalır ve kendi yerine gelmez. bu durumda prostat kanserine yakalanma riski maximumdur. ameliyatla o bezi alırlar ve idrarla sperm hayat boyunca birbirine karışmaya mahkum olur. bu yüzden prostat kanseri olupta ameliyata girerseniz artık kahvede size kurusıkı derler =)))

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lord-Cret
    Lord-Cret's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek
    thonguch371 bunu yazdı:
    -----------------------------
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca harbiden sakat mı?1 kere yapıyorum çok yapmıyorum ondan.Sonra işemek lazım yoksa idrar yolları içinde kalan spermlerdne dolayı enfeksiyon kapıyormuş bunuda ekliyim.
    -----------------------------
    abi olay o değil. işemek gerek çünkü prostat bezini eski yerine getirebilmek için. normal halde prostat bezi alttaki döl yolunu kapatır (ereksiyon halinde aleti tuttuğunuz zaman altta boru gibi bişey warya işte onu). ki idrar ve sperm karışmasın diye. ama bi abazalık anında prostat bezi yukarı çıkar bu sefer idrar yolunu kapatır. yine iki sıvı birbirine karışmasın diye. ama prostat bezinin esas yeri alt kısımdır. bu yüzden 31'den sonra işemek gerekir, aksi halde prostat bezi yukarda kalır ve kendi yerine gelmez. bu durumda prostat kanserine yakalanma riski maximumdur. ameliyatla o bezi alırlar ve idrarla sperm hayat boyunca birbirine karışmaya mahkum olur. bu yüzden prostat kanseri olupta ameliyata girerseniz artık kahvede size kurusıkı derler =)))
    -----------------------------
    yuh amk içimii karartma o kadar da lan :D korktum şincik

    Selam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    içini karartmana gerenk yok 31den sonra işe yeter ;)

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    21 yaşındayım 1 kere oldu hayatımda düzenli olaraktan mastürbasyon yapınca rüyaya gerek kalmıo :D

    Living Death
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst8.asp

    burdan ege bölgesine bakacaksın kaç defa olduğunu sen takip et :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst8.asp

    burdan ege bölgesine bakacaksın kaç defa olduğunu sen takip et :)


    -----------------------------

    bu ege bayağı abaza kalmış yaa :D gerçi bizim marmara da aynı :D özellikle yaşadığım yer ((((:


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst8.asp

    burdan ege bölgesine bakacaksın kaç defa olduğunu sen takip et :)


    -----------------------------

    zuhauhaa super i.d:D:D

     


    ftw
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Arkadaşlar kamyon devirme, uykuda boşalmaktır, kac yaşındasınız daha öğrenemedinizmi a.k. :|

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
Toplam Hit: 5979 Toplam Mesaj: 34