Kamyonu Ortalama Kaç Günde Bir Deviriyonuz ?
-
yok abi seni tahmin edebiliyoruz :) saymakla uğraşma rekor sende :):):)
-
Ben 14 yaşıma girmeme 2 hafta kala rüya gördüm işte o zaman bildiğiniz spermle tanıştım ondan sonra çok oldu hatırlamıyorum.Ama benim erkekliğe adım atmam bu ruyayla oldu.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
hoca harbiden sakat mı?1 kere yapıyorum çok yapmıyorum ondan.Sonra işemek lazım yoksa idrar yolları içinde kalan spermlerdne dolayı enfeksiyon kapıyormuş bunuda ekliyim.
-----------------------------
abi olay o değil. işemek gerek çünkü prostat bezini eski yerine getirebilmek için. normal halde prostat bezi alttaki döl yolunu kapatır (ereksiyon halinde aleti tuttuğunuz zaman altta boru gibi bişey warya işte onu). ki idrar ve sperm karışmasın diye. ama bi abazalık anında prostat bezi yukarı çıkar bu sefer idrar yolunu kapatır. yine iki sıvı birbirine karışmasın diye. ama prostat bezinin esas yeri alt kısımdır. bu yüzden 31'den sonra işemek gerekir, aksi halde prostat bezi yukarda kalır ve kendi yerine gelmez. bu durumda prostat kanserine yakalanma riski maximumdur. ameliyatla o bezi alırlar ve idrarla sperm hayat boyunca birbirine karışmaya mahkum olur. bu yüzden prostat kanseri olupta ameliyata girerseniz artık kahvede size kurusıkı derler =))) -
thonguch371 bunu yazdı:
-----------------------------
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
hoca harbiden sakat mı?1 kere yapıyorum çok yapmıyorum ondan.Sonra işemek lazım yoksa idrar yolları içinde kalan spermlerdne dolayı enfeksiyon kapıyormuş bunuda ekliyim.
-----------------------------
abi olay o değil. işemek gerek çünkü prostat bezini eski yerine getirebilmek için. normal halde prostat bezi alttaki döl yolunu kapatır (ereksiyon halinde aleti tuttuğunuz zaman altta boru gibi bişey warya işte onu). ki idrar ve sperm karışmasın diye. ama bi abazalık anında prostat bezi yukarı çıkar bu sefer idrar yolunu kapatır. yine iki sıvı birbirine karışmasın diye. ama prostat bezinin esas yeri alt kısımdır. bu yüzden 31'den sonra işemek gerekir, aksi halde prostat bezi yukarda kalır ve kendi yerine gelmez. bu durumda prostat kanserine yakalanma riski maximumdur. ameliyatla o bezi alırlar ve idrarla sperm hayat boyunca birbirine karışmaya mahkum olur. bu yüzden prostat kanseri olupta ameliyata girerseniz artık kahvede size kurusıkı derler =)))
-----------------------------
yuh amk içimii karartma o kadar da lan :D korktum şincik -
içini karartmana gerenk yok 31den sonra işe yeter ;)
-
21 yaşındayım 1 kere oldu hayatımda düzenli olaraktan mastürbasyon yapınca rüyaya gerek kalmıo :D
-
http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst8.asp
burdan ege bölgesine bakacaksın kaç defa olduğunu sen takip et :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst8.asp
burdan ege bölgesine bakacaksın kaç defa olduğunu sen takip et :)
-----------------------------bu ege bayağı abaza kalmış yaa :D gerçi bizim marmara da aynı :D özellikle yaşadığım yer ((((:
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst8.asp
burdan ege bölgesine bakacaksın kaç defa olduğunu sen takip et :)
-----------------------------zuhauhaa super i.d:D:D
-
Arkadaşlar kamyon devirme, uykuda boşalmaktır, kac yaşındasınız daha öğrenemedinizmi a.k. :|
Toplam Hit: 5979 Toplam Mesaj: 34
