Kamyonu Ortalama Kaç Günde Bir Deviriyonuz ?
-
walla bi kere sıra arkda$ımı şettirmiştim rüyamda :D bide Tuba Özay ı :P tuba özay manyak komediydi akm . diorumki üff ne uzun bacaqların var falan oda dio sen göğüslerimi gör falan die açıordu cart vay akm diodum bende bu ne la böle neyse sonuç itibariyle yumulmu$tum :D sabah bi baktım siyah e$ofmanımda beyaz lekeler fln vardı bi de iç çama$ırı yoktu içimde. Alet e$ofmana yapı$mı$tı :D ayırırken acayip bi sızlama şettirmiştim :(
-
Lam olm adam sizden şeyinizin çetelesini istememiş :)
Bu kamyon devirmenin ne kadar sıklıkla olduğunu sormuş sanırım arkadaşta çok oluyor :)
Ben 18 yaşındayım bugüne kadar 2 kere oldu ve hep yapmamaya çalıştığım zamanlara denk geldi.
Sanırım böyle yapınca vücut alışkın olsa gerek ben dayansam vücut dayanmıyor :D
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar kamyon devirme, uykuda boşalmaktır, kac yaşındasınız daha öğrenemedinizmi a.k. :|
-----------------------------abi biliozda biz konuyu geniş yönlerden ele alıorz işte :D her yönden:)
-
Bende ne zaman kimi istersem görebiliyorum. Akşam tvde bi manken yada oyuncu hatun göreyim offff ulan taş taş diyorum, yatarken bir istek, arzu sabah iş tamamdır. şeytanın bir lutfumudur nedir anlamadım ama sabah yıkanması öldürüyor beni...
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Bende ne zaman kimi istersem görebiliyorum. Akşam tvde bi manken yada oyuncu hatun göreyim offff ulan taş taş diyorum, yatarken bir istek, arzu sabah iş tamamdır. şeytanın bir lutfumudur nedir anlamadım ama sabah yıkanması öldürüyor beni...
-----------------------------vay aq teknoloji ilerlemiş sende :D keşke bende öyle olsaydım :D
ben ilk boşamayı düzenli olarak vurduğum 31lerden yaşadım. çok korkmuştum aq :D niye derseniz hani herkes diyoya "oo cenabet olunca gayıyo sana. herşey günah. adım atmak, yemem, içmek" zaten öyle de işte bende ilk defa cenabet olduğumdan baya bi korkmuştum aq. acaba dinden mi çıktım diye düşünüyodum :D rüyada şimdiye kadar 3-4 kere devirdim münübüsü :D bence bunun uzun süre 31 çekmediğinde rüyalanırsın la alakası yok. ben rüyalandığım zamanlarda hep cenabettim zaten :D
-
Karıyı yatakta kamyonu yollarda deviririz :P
-
1 kere oldu oda berbat oldu :D cıplak yattıma pişmanım :D evde kisme yok die cıplak yatmıstım sabah yorgan yastık hersey berbattı :D
bide masturbasyona gelinec her gün düzenli oalrak 2-3 kez yapıom belki daha fazla oluyo ama abazalıktan deil can sıkıntısından
bi ara 2 hafta yapmadım elimi sürdüm bosaldım lan :D
-
8 le 12 dk arasında bir :D
-
15 yaşındayım 4 5 kere filan oldu. o da günde 3 kere çektiğim zaman oldu bir kere bende ihtiyaç diye biliyordum bu meseleyi ama günde 3 kereden sonra gece nasıl devirdik şaştım valla. bir de sorum olacak; bu tür rüyalarda hep kızı tam sikecekken uyanıyorum ve bakıyorum kamyon devrilmiş. acep sizde de mi böyle, yoksa ben çok mu ulaşılmaz görüyorum da bunu kızı rüyamda bile sikemiyorum...
-
bende 17 yalındayım. 15-16 yaşlarında 5-6 kere rüyalanmışımdır. [sadece boşaldıklarım] diğerlerinde tam sokacam veya tam olaya geliyorum, uyanıyom aq. ama ilk gördüğümü halen daha hatırlıyom. mavi giysili bi kızdı. Sürmene'deki evdeydik. oturma odasındaydık. buna ahhh :D neyse. vahşi fantezierimi yazmiyim :P
