Kanal İstanbulu Açıklıyorum!
-
Projenin bir internet sitesi bile olamayacak eğer ki şu yeni sansür hikayesi gerçekleşirse;
komediye bakarmısın bir tarafda '' ÇILGIN '' projeler diğer tarafda yasaklamalar
kANAListanbul -- dittttttt -- censored...
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
kim ne derse desin en çılgın proje budur aga :D

-----------------------------hacı aq ölüyorum gece gece milleti uyandırıcam bu ne ya ahahahahahahahahhaa
-
açlık işsizlik vs diyenlerin çözümünü anlamış değilim.
adamalr bu 10 yılda bitcek diyo buda 10 yıl binlerce kişiye iş imkanı demek + devlete getirceği kar...
oraya harcanacak parayı tayyip reis gökten fakir insanlara mı dağıtsın? fakirlik işsizlik ististamla çözülür ;)
-
darkness_izmir bunu yazdı:
-----------------------------
açlık işsizlik vs diyenlerin çözümünü anlamış değilim.
adamalr bu 10 yılda bitcek diyo buda 10 yıl binlerce kişiye iş imkanı demek + devlete getirceği kar...
oraya harcanacak parayı tayyip reis gökten fakir insanlara mı dağıtsın? fakirlik işsizlik ististamla çözülür ;)
-----------------------------İşsizlik bu yüzden çözülemiyor arkadaş, bak valla bu yüzden...
yani önce sorunu net olarak tanımak lazım birkere... Tam bilmediğin hatta adını bile doğru telaffuz edemediğin sorunla başedebilmek için öncelikle ne yapıyoruz İSDİHDAM'ı öğreniyoruz
ikinci olarak ne yapıyoruz; Memlekette her işsizin AMELE olmadığını değerlendiriyoruz.
üçüncü olarak; Marmaray inşaatında neden bunca işsiz varken Çinli vatandaşlar çalışıyor ki diye soruyoruz.
dördüncü ve en önemlisi önce bilgi sonra fikir sahibi olmak gerektiğini kavrıyoruz...
-
darkness_izmir bunu yazdı:
-----------------------------
açlık işsizlik vs diyenlerin çözümünü anlamış değilim.
adamalr bu 10 yılda bitcek diyo buda 10 yıl binlerce kişiye iş imkanı demek + devlete getirceği kar...
oraya harcanacak parayı tayyip reis gökten fakir insanlara mı dağıtsın? fakirlik işsizlik ististamla çözülür ;)
-----------------------------hocam oraya aktarılacak kaynakla daha çok istihdam ve daha yüksek gelir elde edilebilecek yatırımlar var. Yatırımı geç atıyorum
devlet şöyle birşey yapabilir a şehrinde en çok bulunan ürün a ve ham olarak satılıyor işlenemiyor a şehrinde. işte a şehrinden bir yatırımcı gelip a şehrine a ürününü işleyecek fabrika kurmak istese ve a şehrinden 100 kişi istihdam edeceği garantisi verse devlet 0 faizli kredi ve ssk primleri vergi muafiyeti gibi gibi gibi kolaylıklar sağlasa o fabrikadanın inşaatında çalışanın fabrikada çalışanın servisi yemekhanesi yan sanayisinde çalışan derken 1000 kişiye ekmek kapısı olsa daha iyi olmaz mı?
buraya aktarılacak olan devasa para binlerce fabrika açılmasını sağlar devlet buraya aktardığı parayı çok kısa sürede katma değerden ve ekonomideki canlanmadan çıkarır.bu proje bana populist bir söylem olarak geldi. ha böyle birşey yapmak eğer karlı birşeyse izin çıkar oraya böyle birşey yapmak isteyen konsorsiyumlara kolaylık sağla holdingler birleşsin yapsın.
ve son olarak boğazlarımız tek alternatif değil
gelişen sermaye ve teknoloji daha farklı alternatifler ortaya çıkartabiliyor en basitinden benim aklıma ilk gelen burgaz'dan adriyatik'e bir boru hattı döşemek btc nin maliyetinin 3-4 milyar dolar olduğu düşünüldüğünde en fazla 2 3 milyar dolar civarında bir maliyeti olacaktır kaba hesapla. Bu da bulgaristan ve yunanistan için imkansız birşey değildir ve avrupanın içlerine ordan mısır lübnan'a çok rahat taşınabilir bu petrol.
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
kim ne derse desin en çılgın proje budur aga :D

-----------------------------emrahım hemen başlanmalı bu proceye kütahyaya deniz gelio amk daha ne isterim:D
-
tamam ugurum senin için hemen çılgın rte ile kontak kurucam sen mezun olana kadar biter proje :)
-
darkness_izmir bunu yazdı:
-----------------------------açlık işsizlik vs diyenlerin çözümünü anlamış değilim.
adamalr bu 10 yılda bitcek diyo buda 10 yıl binlerce kişiye iş imkanı demek + devlete getirceği kar...
oraya harcanacak parayı tayyip reis gökten fakir insanlara mı dağıtsın? fakirlik işsizlik ististamla çözülür ;)
-----------------------------
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
kim ne derse desin en çılgın proje budur aga :D

-----------------------------helal olsun bak bu en güzel proje. İstanbul en azından boşalır iç anadolu doğu anadolu bizimde denizimiz yok diyemez. Türkiye'de herkesin denizi olur.
En güzel proje bu gerçekten beğendim. Tarım alanlarınada bir şey olmaz. Yapabilen bunu yapsın asıl.
-
akdenizle karadenizi birleştirsin tayyip.böylece ruslar gemi yoluyla gelir.
ruslardan sadece antalyadaki vatandaşlar değil,kanalın geçtiği şehirlerdeki vatandaşlarda yararlanmış olur.
preje adı: ak kanal-kara kanal (kimse karşı çıkmaz)
