folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kanal İstanbulu Açıklıyorum!



Kanal İstanbulu Açıklıyorum!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozsar07
    ozsar07's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    Projenin bir internet sitesi bile olamayacak eğer ki şu yeni sansür hikayesi gerçekleşirse;

    komediye bakarmısın bir tarafda '' ÇILGIN '' projeler diğer tarafda yasaklamalar

    kANAListanbul -- dittttttt -- censored...


    Ne deli ne kör Ne sağır ne de sayrı Mutluyum kısacası Ve hiçbir şey istediğim yok Senden felek Ama yine de Ucuz olsun ekmek Ve pahalı olsun insan hayati.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    kim ne derse desin en çılgın proje budur aga :D


    -----------------------------

     

    hacı aq ölüyorum gece gece milleti uyandırıcam bu ne ya ahahahahahahahahhaa


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    açlık işsizlik vs diyenlerin çözümünü anlamış değilim.

    adamalr bu 10 yılda bitcek diyo buda 10 yıl binlerce kişiye iş imkanı demek + devlete getirceği kar...

    oraya harcanacak parayı tayyip reis gökten fakir insanlara mı dağıtsın? fakirlik işsizlik ististamla çözülür ;)


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozsar07
    ozsar07's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    darkness_izmir bunu yazdı:
    -----------------------------

    açlık işsizlik vs diyenlerin çözümünü anlamış değilim.

    adamalr bu 10 yılda bitcek diyo buda 10 yıl binlerce kişiye iş imkanı demek + devlete getirceği kar...

    oraya harcanacak parayı tayyip reis gökten fakir insanlara mı dağıtsın? fakirlik işsizlik ististamla çözülür ;)


    -----------------------------

    İşsizlik bu yüzden çözülemiyor arkadaş, bak valla bu yüzden...

    yani önce sorunu net olarak tanımak lazım birkere... Tam bilmediğin hatta adını bile doğru telaffuz edemediğin sorunla başedebilmek için öncelikle ne yapıyoruz İSDİHDAM'ı öğreniyoruz

    ikinci olarak ne yapıyoruz; Memlekette her işsizin AMELE olmadığını değerlendiriyoruz.

    üçüncü olarak; Marmaray inşaatında neden bunca işsiz varken Çinli vatandaşlar çalışıyor ki diye soruyoruz.

    dördüncü ve en önemlisi önce bilgi sonra fikir sahibi olmak gerektiğini kavrıyoruz...


    Ne deli ne kör Ne sağır ne de sayrı Mutluyum kısacası Ve hiçbir şey istediğim yok Senden felek Ama yine de Ucuz olsun ekmek Ve pahalı olsun insan hayati.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    darkness_izmir bunu yazdı:
    -----------------------------

    açlık işsizlik vs diyenlerin çözümünü anlamış değilim.

    adamalr bu 10 yılda bitcek diyo buda 10 yıl binlerce kişiye iş imkanı demek + devlete getirceği kar...

    oraya harcanacak parayı tayyip reis gökten fakir insanlara mı dağıtsın? fakirlik işsizlik ististamla çözülür ;)


    -----------------------------

    hocam oraya aktarılacak kaynakla daha çok istihdam ve daha yüksek gelir elde edilebilecek yatırımlar var. Yatırımı geç atıyorum

    devlet şöyle birşey yapabilir a şehrinde en çok bulunan ürün a ve ham olarak satılıyor işlenemiyor a şehrinde. işte a şehrinden bir yatırımcı gelip a şehrine a ürününü işleyecek fabrika kurmak istese ve a şehrinden 100 kişi istihdam edeceği garantisi verse devlet 0 faizli kredi ve ssk primleri vergi muafiyeti gibi gibi gibi kolaylıklar sağlasa o fabrikadanın inşaatında çalışanın fabrikada çalışanın servisi yemekhanesi yan sanayisinde çalışan derken 1000 kişiye ekmek kapısı olsa daha iyi olmaz mı?

    buraya aktarılacak olan devasa para binlerce fabrika açılmasını sağlar devlet buraya aktardığı parayı çok kısa sürede katma değerden ve ekonomideki canlanmadan çıkarır.bu proje bana populist bir söylem olarak geldi. ha böyle birşey yapmak eğer karlı birşeyse izin çıkar oraya böyle birşey yapmak isteyen konsorsiyumlara kolaylık sağla holdingler birleşsin yapsın.

    ve son olarak boğazlarımız tek alternatif değil 

    gelişen sermaye ve teknoloji daha farklı alternatifler ortaya çıkartabiliyor en basitinden benim aklıma ilk gelen  burgaz'dan adriyatik'e bir boru hattı döşemek btc nin maliyetinin 3-4 milyar dolar olduğu düşünüldüğünde en fazla 2 3 milyar dolar civarında bir maliyeti olacaktır kaba hesapla. Bu da bulgaristan ve yunanistan için imkansız birşey değildir ve avrupanın içlerine ordan mısır lübnan'a çok rahat taşınabilir bu petrol.


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    kim ne derse desin en çılgın proje budur aga :D


    -----------------------------

     

    emrahım hemen başlanmalı bu proceye kütahyaya deniz gelio amk daha ne isterim:D


    imza
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    tamam ugurum senin için hemen çılgın rte ile kontak kurucam sen mezun olana kadar biter proje :)


    destination@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    darkness_izmir bunu yazdı:
    -----------------------------

    açlık işsizlik vs diyenlerin çözümünü anlamış değilim.

    adamalr bu 10 yılda bitcek diyo buda 10 yıl binlerce kişiye iş imkanı demek + devlete getirceği kar...

    oraya harcanacak parayı tayyip reis gökten fakir insanlara mı dağıtsın? fakirlik işsizlik ististamla çözülür ;)


    -----------------------------

    Hayat paylasmaktır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakhacker
    manyakhacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    kim ne derse desin en çılgın proje budur aga :D


    -----------------------------

     

    helal olsun bak bu en güzel proje. İstanbul en azından boşalır iç anadolu doğu anadolu bizimde denizimiz yok diyemez. Türkiye'de herkesin denizi olur.

    En güzel proje bu gerçekten beğendim. Tarım alanlarınada bir şey olmaz. Yapabilen bunu yapsın asıl.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    akdenizle karadenizi birleştirsin tayyip.böylece ruslar gemi yoluyla gelir.

    ruslardan sadece antalyadaki vatandaşlar değil,kanalın geçtiği şehirlerdeki vatandaşlarda yararlanmış olur.

    preje adı: ak kanal-kara kanal (kimse karşı çıkmaz)

     


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
Toplam Hit: 8354 Toplam Mesaj: 40