folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kanal İstanbulu Açıklıyorum!



Kanal İstanbulu Açıklıyorum!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    böle saçma sapan biiey olmaz...hem doğal boğazdan daha uzun olacak hem de geçiş paralı olacak...uluslararası anlaşmalarda boğazlardan geçiş parası alınmayacak denmiyomuydu? e hadi bu boğaz değil kanal dedin de yedirdin..adamlar enayimi kardeşim daha kısa boğaz dururken beleşe niye daha uzun yol katetsin parayla...

     

    böle bişey olmıcağını onlarda biliyo ama amaç farklı...her zaman yaptıkları gibi gündemi değiştirmek..

     

    YGS açıklandı etti...kopyaydı şuydu buydu iptal dendi...şu salak proje çıktığından beri bahsediliyo mu bu sınavdan iptalden? o kadar açıkgöz ki...millette o kadar koyun ki..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    kim ne derse desin en çılgın proje budur aga :D


    -----------------------------

     

    çorum a da deniz gelmiş saol hocam

    adaylını koycan mı :|


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    kim ne derse desin en çılgın proje budur aga :D


    -----------------------------

    hahahahahahaha öldüm ya :D Eskişer akdenize açılmış :D Kıbrıs ise Karadenize taşınmış hahahahhahahahaa :D Garibim Ankara kalmış ortada :D


    ne diyon?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flickR
    flickR's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek

    ozsar07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    darkness_izmir bunu yazdı:
    -----------------------------

    açlık işsizlik vs diyenlerin çözümünü anlamış değilim.

    adamalr bu 10 yılda bitcek diyo buda 10 yıl binlerce kişiye iş imkanı demek + devlete getirceği kar...

    oraya harcanacak parayı tayyip reis gökten fakir insanlara mı dağıtsın? fakirlik işsizlik ististamla çözülür ;)


    -----------------------------

     

    İşsizlik bu yüzden çözülemiyor arkadaş, bak valla bu yüzden...

    yani önce sorunu net olarak tanımak lazım birkere... Tam bilmediğin hatta adını bile doğru telaffuz edemediğin sorunla başedebilmek için öncelikle ne yapıyoruz İSDİHDAM'ı öğreniyoruz

    ikinci olarak ne yapıyoruz; Memlekette her işsizin AMELE olmadığını değerlendiriyoruz.

    üçüncü olarak; Marmaray inşaatında neden bunca işsiz varken Çinli vatandaşlar çalışıyor ki diye soruyoruz.

    dördüncü ve en önemlisi önce bilgi sonra fikir sahibi olmak gerektiğini kavrıyoruz...


    -----------------------------

    insanları yazdığı yanlış kelimelerden dolayı yargılarsan . bende şunu yaparım. isdihdam değil istihdam :D.Proje konusuna gelicek olursak. sana ve senin gibilere yaranılmaz.Bi yandan millet açlıktan ölüyor bu kanalda neyin nesi diyosunuz. bi yandan her işsizin amele olmadığını olamayacakmış gibi söylüyorsun.Açlıktan ölcek birisi iş ayrımı yapar mı sence. bu proje hem yapım aşamısında hem sonrası için ülkemize insanlarımıza faydalı olabilicek birşey.işsizlik konusu çok doğru.bu kanal için ortalama 10.000 işçi ekmek yiyecek her aileyi 3 kişiden hesapla 30.000 kişi ekmek yiyecek geçinecek.bişeye karşı gelmek için karşı gelmeyin sadece ya. bu projeyi chp de yapsa akpde yapsa yada ahmet mehmet yapsın. güzel bi proje. bize kar getiricek bi proje.tarafsız düşünün az.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    cannfree bunu yazdı:
    -----------------------------
    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    kim ne derse desin en çılgın proje budur aga :D


    -----------------------------

    en süperi bu ya:D :D



    van gölünü sivasa

    eşkişehiri akdenize

    kıbrısı (içinde rumlarla birlikte) karadenize taşımak

    ankarayı da ada yapmak gerçekten mükemmel bi fikir :D :D



    bknz. "çılgın olduğunuzu biliyorduk ama deli olduğunuz bilmiyorduk" k.kılıçtaroğlu :D


    -----------------------------

    ülkemiz haritasıyla fazla oynamayın, deniz de olsa ülkeyi bölmüşsünüz :)


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Diger Konuda Var Gerekli Bilgiler Arkadaşlar Google ye Panama Geçiş Ücreti Süveyş Geciş Ücreti Cebeili Tarik Geçiş Ücretleri Yada Diger Kanallarin Geçiş Ücretlerine Bakın Panamadan Konteynar Dolu Bir Gemi 500 Bin Dolara Kadar Para Alıyor Beklerse 250 Bin Diger Kanallarda Böyle TÜrkiye 8 Bin ile 10 Bin Diyor Ama Cok Cok ÜZerinde Olur Digerleri ile Aynı Kıyasta Olabilir 


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    o paraya kaç kişiye iş olanağı sağlanır yazıktır. hem milli geliri arttırıp hem işçi sorununu bir nebze çözebilirsin. zeka işte.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek
    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    o paraya kaç kişiye iş olanağı sağlanır yazıktır. hem milli geliri arttırıp hem işçi sorununu bir nebze çözebilirsin. zeka işte.


    -----------------------------
    zamanında keynes emmi demiş gerekirse insanlara çukur kazdırıp kapattırn bunu neden demiş işsizlik hat safhada diye demiş tamam şimdilerde demode bi ekonomik önlem olabilir ancak devlet eliyle yapılacak bu kanal geyet güzel istihdam saglar bakınız kartal kadıkoy metro hattı hiç dikkat ettinizmi kimler calısıo yer altında kaç para kazanıyolar? vede bu kanal bitirilirse para demek biz şu anda bogazdan geciş ücreti alamıoruz sadece gemileri bekletebilme yetkimiz var istersek adamları marmara denizinde bekletiriz onlarda bekleme maliyeti yerine kanal maliyetini kabullenmek zorunda kalırlar. burdaki tek sorun bu hükümet bu kanalı yapabilicekmi yada adam gibi yapabilicekmi:) bekliyip görücez.

    https://twitter.com/pisikleeet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    senator25
    senator25's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2010
    Erkek

    yine işin b*kunu çıkardınız a.q

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozsar07
    ozsar07's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    flickR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ozsar07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    darkness_izmir bunu yazdı:
    -----------------------------

    açlık işsizlik vs diyenlerin çözümünü anlamış değilim.

    adamalr bu 10 yılda bitcek diyo buda 10 yıl binlerce kişiye iş imkanı demek + devlete getirceği kar...

    oraya harcanacak parayı tayyip reis gökten fakir insanlara mı dağıtsın? fakirlik işsizlik ististamla çözülür ;)


    -----------------------------

     

    İşsizlik bu yüzden çözülemiyor arkadaş, bak valla bu yüzden...

    yani önce sorunu net olarak tanımak lazım birkere... Tam bilmediğin hatta adını bile doğru telaffuz edemediğin sorunla başedebilmek için öncelikle ne yapıyoruz İSDİHDAM'ı öğreniyoruz

    ikinci olarak ne yapıyoruz; Memlekette her işsizin AMELE olmadığını değerlendiriyoruz.

    üçüncü olarak; Marmaray inşaatında neden bunca işsiz varken Çinli vatandaşlar çalışıyor ki diye soruyoruz.

    dördüncü ve en önemlisi önce bilgi sonra fikir sahibi olmak gerektiğini kavrıyoruz...


    -----------------------------

     

    insanları yazdığı yanlış kelimelerden dolayı yargılarsan . bende şunu yaparım. isdihdam değil istihdam :D.Proje konusuna gelicek olursak. sana ve senin gibilere yaranılmaz.Bi yandan millet açlıktan ölüyor bu kanalda neyin nesi diyosunuz. bi yandan her işsizin amele olmadığını olamayacakmış gibi söylüyorsun.Açlıktan ölcek birisi iş ayrımı yapar mı sence. bu proje hem yapım aşamısında hem sonrası için ülkemize insanlarımıza faydalı olabilicek birşey.işsizlik konusu çok doğru.bu kanal için ortalama 10.000 işçi ekmek yiyecek her aileyi 3 kişiden hesapla 30.000 kişi ekmek yiyecek geçinecek.bişeye karşı gelmek için karşı gelmeyin sadece ya. bu projeyi chp de yapsa akpde yapsa yada ahmet mehmet yapsın. güzel bi proje. bize kar getiricek bi proje.tarafsız düşünün az.


    -----------------------------

    Ben işsizlik konusunda birşeyler öğrenilebilmesi için ortaya attığım yeme başka bir kuş gelir diye bekliyordum ama olsun leylek de kuş, karga da...

    Diyelim ki ben işsizim; iki yabancı dili ileri düzeyde  ( anadil seviyesi) biliyorum, 50 yaşındayım, üst düzey yöneticilik yapmış biriyim elime kazma kürek pek yakışır değil mi ?

    Hem açlıkdan ölecek edebiyatı yap hem de başka konuda çağ atladık, milli gelir kişibaşı 14.000 Dolar seviyesinde edebiyatı... Bu ne yaman çelişki annem

    Siktiriboktan bir animasyon ile tanıtılan KANAL İSTANBUL'un daha ortada fizibilite çalışması yok, nereye yapılacağı bile meçhul iken hemen 10.000 işçi çalışacak diye kadro oluşumuna girişmeniz ayrı komedi...

    Rahmetli Ecevit'in 1997 de açıkladığı proje RTE tarafından allayıp pullayıp sahiplenmesi konusuna nedense girilmiyor... Marmaray da çalışan Çinli işçi konusuna hiç girilmiyor...

    Defalarca söyledik Montrö antlaşmasına göre boğazlardan geçiş yapan gemilerden ( yabancı ) ücret alınmaz, sadece fener parası, sağlık resmi için ücret alınır ayrıca geminin asıl kaptanı ister ise kılavuz kaptan için ücret alınır. Neden Türk armatörler bile yabancı bandra kullanıyor sanıyorsun gemilerinde tabii ki geçiş ve liman vergisi ödememek için...  Tekrar edeyim transit geçiş yapan ( transit geçiş için 8 gün süre tanınır ) yabancı bandralı gemilerden geçiş için ücret alınmaz yani bedava, kanal yapıldığında geçiş ücretli ve daha uzun bir mesafe olacak hangi armatör o yolu kullandırır.

    Son olarak TÜRKİYE sadece İSTANBUL değildir, nasıl istanbul köprülerinden alınan ücret Konya'da inşaatda çalışan bir işçinin cebine girmiyorsa kanal istanbul adı altında bir göz boyama yerine bilişim ve elektronik sektörüne yatırım yapılmasını tercih ederim.

    İşinize gelince KAYNAK NEREDE diye soruyorsunuz ama nedense iş ÇILGINLIĞA gelince KAYNAK soran olmuyor AT GÖZLÜĞÜ takmakdan vazgeçtiniz ama bu seferde KAYNAK GÖZLÜĞÜ takmaya başladınız ki bu daha da fena...


    Ne deli ne kör Ne sağır ne de sayrı Mutluyum kısacası Ve hiçbir şey istediğim yok Senden felek Ama yine de Ucuz olsun ekmek Ve pahalı olsun insan hayati.
Toplam Hit: 8352 Toplam Mesaj: 40