Kandil‘E Hava Harekatı
-
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------Operasyon yapsan bir dert, yapmasan bi dert. Yapmayınca hükümet terörü gazlıyor, yapınca da bunlar gösteriş deniyor.
-----------------------------
simdi onu diyecektim. -
yeni mi aklınıza geldi ağır bombardıman? ne halta yarayacak o ayrı ama klasik akp taktiği;önce bi atar, ardından bi aksiyon, sonra yiğit bulut gibi gazetecilerle aksiyonu abart... tamam işte sustu millet...
-
ağır hava bombardımanı ile bütün kampların kullanılmaz hale gerilmesi + bombalama ile birlikte kimyasal gaz atılıp yaralı kurtulanların da gaz ile zehirlenmesi, ardından da büyük bir işgal gücü ile kuzey ırak'a girilmesi lazımdır. bu savaş terörle ilk gerçek savaş olmalıdır ve terörün beli kırılıp kafası kesilmelidir. ancak bu şekilde terör son bulur.
-
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------
Operasyon yapsan bir dert, yapmasan bi dert. Yapmayınca hükümet terörü gazlıyor, yapınca da bunlar gösteriş deniyor.
-----------------------------
simdi onu diyecektim.
-----------------------------hocam geç kalmış hareketler olunca öyle anlaşılması gayet doğal. öncekilere benzemez devamı ve sonu da gelirse, helal olsun derim...
-
bu seferki çok farklı olacak
-
niye herkes karamsar? ben tayyip'i ilk defa bu kadar ciddi görüyorum. bu konuda hiç güvenmememe rağmen bi umudum var. bence bekleyip görelim. 1 haftaya kadar neyin ne olacağı belli olur
-
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------
Operasyon yapsan bir dert, yapmasan bi dert. Yapmayınca hükümet terörü gazlıyor, yapınca da bunlar gösteriş deniyor.
-----------------------------
millet nankor , ne yapsan yaranamazsın abi.
----------------------------- -
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
bu seferki çok farklı olacak
-----------------------------umarim öyle olur..
hem olurya savas ucaklarimiz agir hasar verir bu serefsizlere, bu dingiller sehirlerde azar simdi :/
-
Uçakla muçakla olmaz direk kimyasal silahı basıcan bu köpeklere diğer ülkeler gizliden gizliden yapıyor böyle şeyler ama bizde nerede onu yapacak adam.
-
Türk ordusu ilk kez, ABD'nin Pakistan'daki El Kaide kamplarını bombalamada kullandığı 'ağıre bombardıman' malzemelerini kullanıyor.. Günlerdir Diyarbakır'daki askeri üsse bu malzemeler yığılıyordu.. Bombardımanın gece boyunca ve gündüz saatlerinde de süreceği iddia ediliyor.. Bombardıman, sadece kamplara değil, gençlik örgütlemesinin yapıldığı yerleşim yerlerine de yapılıyor. Haber kanallarına bağlanan emekli askerler ve uzmanlar, bu türden büyük bir operasyonun PKK'ya 3-4 yıla malolacağını bu süre içinde toparlanmasının hayli zor olacağı görüşünde bulundular.. Bu arada bombardımanın yaklaşık 400 km'lik bir alan boyunca yapıldığı da bildiriliyor. HABER 7
