Kandil‘E Hava Harekatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    Operasyon yapsan bir dert, yapmasan bi dert. Yapmayınca hükümet terörü gazlıyor, yapınca da bunlar gösteriş deniyor.


    -----------------------------
    simdi onu diyecektim.

    matematik24.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    yeni mi aklınıza geldi ağır bombardıman? ne halta yarayacak o ayrı ama klasik akp taktiği;önce bi atar, ardından bi aksiyon, sonra yiğit bulut gibi gazetecilerle aksiyonu abart... tamam işte sustu millet...


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    ağır hava bombardımanı ile bütün kampların kullanılmaz hale gerilmesi + bombalama ile birlikte kimyasal gaz atılıp yaralı kurtulanların da gaz ile zehirlenmesi, ardından da büyük bir işgal gücü ile kuzey ırak'a girilmesi lazımdır. bu savaş terörle ilk gerçek savaş olmalıdır ve terörün beli kırılıp kafası kesilmelidir. ancak bu şekilde terör son bulur.


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    Operasyon yapsan bir dert, yapmasan bi dert. Yapmayınca hükümet terörü gazlıyor, yapınca da bunlar gösteriş deniyor.


    -----------------------------
    simdi onu diyecektim.

    -----------------------------

    hocam geç kalmış hareketler olunca öyle anlaşılması gayet doğal. öncekilere benzemez devamı ve sonu da gelirse, helal olsun derim...


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    bu seferki çok farklı olacak


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    niye herkes karamsar? ben tayyip'i ilk defa bu kadar ciddi görüyorum. bu konuda hiç güvenmememe rağmen bi umudum var. bence bekleyip görelim. 1 haftaya kadar neyin ne olacağı belli olur


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cracker
    cracker's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    Operasyon yapsan bir dert, yapmasan bi dert. Yapmayınca hükümet terörü gazlıyor, yapınca da bunlar gösteriş deniyor.


    -----------------------------
    millet nankor , ne yapsan yaranamazsın abi.

    -----------------------------

     


    Sana Verilecek En İyi Ceza Kısasa Kısastır, Şiddetli Bir Ceza Şehvete Esir Olanı Gaflet Uykusundan Uyandırır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuRaT55
    MuRaT55's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu seferki çok farklı olacak


    -----------------------------

     

    umarim öyle olur..

    hem olurya savas ucaklarimiz agir hasar verir bu serefsizlere, bu dingiller sehirlerde azar simdi :/

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Uçakla muçakla olmaz direk kimyasal silahı basıcan bu köpeklere diğer ülkeler gizliden gizliden yapıyor böyle şeyler ama bizde nerede onu yapacak adam.


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Türk ordusu ilk kez, ABD'nin Pakistan'daki El Kaide kamplarını bombalamada kullandığı 'ağıre bombardıman' malzemelerini kullanıyor.. Günlerdir Diyarbakır'daki askeri üsse bu malzemeler yığılıyordu.. Bombardımanın gece boyunca ve gündüz saatlerinde de süreceği iddia ediliyor.. Bombardıman, sadece kamplara değil, gençlik örgütlemesinin yapıldığı yerleşim yerlerine de yapılıyor. Haber kanallarına bağlanan emekli askerler ve uzmanlar, bu türden büyük bir operasyonun PKK'ya 3-4 yıla malolacağını bu süre içinde toparlanmasının hayli zor olacağı görüşünde bulundular.. Bu arada bombardımanın yaklaşık 400 km'lik bir alan boyunca yapıldığı da bildiriliyor. HABER 7

    matematik24.com
Toplam Hit: 7454 Toplam Mesaj: 60