Kandil‘E Hava Harekatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    Operasyon yapsan bir dert, yapmasan bi dert. Yapmayınca hükümet terörü gazlıyor, yapınca da bunlar gösteriş deniyor.


    -----------------------------

    Komiksin varya geçen yılda gördüm ben televizyonda o uçakların ekranlarından çekilen görüntüleri.

    Ne oldu şimdi 2010-2011 yılları arasında terör mü bitti ben onları görmeme rağmen.

    Dağı taşı bombalıyorlar başka birşey yok.

    Yalan üstüne kurulu bir hükumet var ve hala saf milletimiz inanmakta.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    pkk ırak da deil diyarbakırı mesken edinmiş halkın tepkisini çekmemek için ankara  gene sözde temizlik yapıyo icraatini diyar bakırda göstersin :l


    onekine?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    Uçakla muçakla olmaz direk kimyasal silahı basıcan bu köpeklere diğer ülkeler gizliden gizliden yapıyor böyle şeyler ama bizde nerede onu yapacak adam.


    -----------------------------

    şimdiki genelkurmayın gözü kara :) zamanında onu da yapmış :) kesin şimdiki saldırıda kullanılan ağır bombardıman malzemesi de onun fikridir, helal...

    http://www.youtube.com/watch?v=sDR_6YcUC_E


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    tayyep haber wermiştir onlara boşaltsınlar die nede olsa onların canı can bizim mehmetçiğinki..


    dewdim dewrildim geldim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    tayyep haber wermiştir onlara boşaltsınlar die nede olsa onların canı can bizim mehmetçiğinki..


    -----------------------------

    öcalana kaç haberini ultra vatansever geçinenler iletmişti. fazla söze gerek yok. klavye vatanseverliği bedava nede olsa.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    PKK kaynakları saldırıda kullanılan bombaların patlamasının ardından siyah büyük bir duman tabakasının yükseldiğini bunun daha önceki bombardımanlardaki tecrübe edilenlerden farklı olduğunu söyledi.


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diCk
    diCk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek

    Bakın haberlere karayılan ne diyor; (Şehit olabiliriz hazırlıklı olun)

    Daha ne diyeceksin hepsi göstermelik harekat adamlar önceden biliyorlar operasyon olucağını anca kekleri kandırsınlar bunlarla..

    Kandile gidip çöksünler o zaman göreyim girsinler içeriye 150 km tampon bölge oluştursunlar işte o zaman derim harekat oldu diye ben..

    Çocuk kandırıyorlar amk evlatları.


    FuCk yOu System..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Kamuoyunu susturmak için yapılan bir hareket.Ben böyle birşey görmedim arkadaş.Sabrımız taşıyor, taşıtı ha, bıçak kemiğe dayandı ha, Sözün bittiği yer ha, artık yapılanı görürsünüz ha (gastecilere).. Valla bizde arkadaşlarla hava harekatı yapılacağını oy birliğiyle tahmin etmiştik.Ama böyle haberli ve sıcağı sıcağına ve tv'de naklen yapılacağını hiç tahmin edememiştik.Ahhh tayyip ah.. Yine kamuoyunu kandırma peşindeyse bu sefer hakkaten Allah belanı verecek.Mubarek ramazanda çok severler arkandan... 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    Operasyon yapsan bir dert, yapmasan bi dert. Yapmayınca hükümet terörü gazlıyor, yapınca da bunlar gösteriş deniyor.


    -----------------------------

    yapılması için illa sehit mi vermemiz gerekiyordu?


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darq
    darq's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    Kara harekatı olmadan bu iş çözülmez.Herkezin bordo berelilerin gücünü biliyor bunlara gerek bile yok salsınlar anında kazırlar orayı, hava harekatıysa sadece taş toprak bombalanıyor adamlar zaten mağralarda gizleniyor ki eminim haberleride vardır bu bombardımandan

Toplam Hit: 7455 Toplam Mesaj: 60