Kandil‘E Hava Harekatı
-
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------
Operasyon yapsan bir dert, yapmasan bi dert. Yapmayınca hükümet terörü gazlıyor, yapınca da bunlar gösteriş deniyor.
-----------------------------Komiksin varya geçen yılda gördüm ben televizyonda o uçakların ekranlarından çekilen görüntüleri.
Ne oldu şimdi 2010-2011 yılları arasında terör mü bitti ben onları görmeme rağmen.
Dağı taşı bombalıyorlar başka birşey yok.
Yalan üstüne kurulu bir hükumet var ve hala saf milletimiz inanmakta.
-
pkk ırak da deil diyarbakırı mesken edinmiş halkın tepkisini çekmemek için ankara gene sözde temizlik yapıyo icraatini diyar bakırda göstersin :l
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Uçakla muçakla olmaz direk kimyasal silahı basıcan bu köpeklere diğer ülkeler gizliden gizliden yapıyor böyle şeyler ama bizde nerede onu yapacak adam.
-----------------------------şimdiki genelkurmayın gözü kara :) zamanında onu da yapmış :) kesin şimdiki saldırıda kullanılan ağır bombardıman malzemesi de onun fikridir, helal...
-
tayyep haber wermiştir onlara boşaltsınlar die nede olsa onların canı can bizim mehmetçiğinki..
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
tayyep haber wermiştir onlara boşaltsınlar die nede olsa onların canı can bizim mehmetçiğinki..
-----------------------------öcalana kaç haberini ultra vatansever geçinenler iletmişti. fazla söze gerek yok. klavye vatanseverliği bedava nede olsa.
-
PKK kaynakları saldırıda kullanılan bombaların patlamasının ardından siyah büyük bir duman tabakasının yükseldiğini bunun daha önceki bombardımanlardaki tecrübe edilenlerden farklı olduğunu söyledi.
-
Bakın haberlere karayılan ne diyor; (Şehit olabiliriz hazırlıklı olun)
Daha ne diyeceksin hepsi göstermelik harekat adamlar önceden biliyorlar operasyon olucağını anca kekleri kandırsınlar bunlarla..
Kandile gidip çöksünler o zaman göreyim girsinler içeriye 150 km tampon bölge oluştursunlar işte o zaman derim harekat oldu diye ben..
Çocuk kandırıyorlar amk evlatları.
-
Kamuoyunu susturmak için yapılan bir hareket.Ben böyle birşey görmedim arkadaş.Sabrımız taşıyor, taşıtı ha, bıçak kemiğe dayandı ha, Sözün bittiği yer ha, artık yapılanı görürsünüz ha (gastecilere).. Valla bizde arkadaşlarla hava harekatı yapılacağını oy birliğiyle tahmin etmiştik.Ama böyle haberli ve sıcağı sıcağına ve tv'de naklen yapılacağını hiç tahmin edememiştik.Ahhh tayyip ah.. Yine kamuoyunu kandırma peşindeyse bu sefer hakkaten Allah belanı verecek.Mubarek ramazanda çok severler arkandan...
-
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------
Operasyon yapsan bir dert, yapmasan bi dert. Yapmayınca hükümet terörü gazlıyor, yapınca da bunlar gösteriş deniyor.
-----------------------------yapılması için illa sehit mi vermemiz gerekiyordu?
-
Kara harekatı olmadan bu iş çözülmez.Herkezin bordo berelilerin gücünü biliyor bunlara gerek bile yok salsınlar anında kazırlar orayı, hava harekatıysa sadece taş toprak bombalanıyor adamlar zaten mağralarda gizleniyor ki eminim haberleride vardır bu bombardımandan
