Kandil‘E Hava Harekatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    CyberAngel bunu yazdı:
    ----------------------------

    hıı hı... diyerbakırda 1 milyon kürt ellerinde apo bayraklarıyla eylem yapmıştı.. 1 milyon (: kürtlerin bu işle hiçbir alakası yok demek dangalaklıktır.Ama bütün kürtlere mal etmekte bir o kadar ahmaklıktır.Her kürt pkk'lı ya da destekçisi diyemem ama kürtler pkk'ya en büyük desteği veren kesimdir..Bu gerçektir.İnkar halinde dönüp soyuna sopuna baksın herkes... 


    -----------------------------

    kürtlere şu sütten çıkmış ak kaşık imajı maletme olayına bitiyorum ya sanki onların dünyadan haberi yokmuşta ülkedeki teröre en büyük destek veren kesim imajını başkaları onlara vermiş başkaları onları dağa yollamış gibi davranıyolar =) teröriste terör kurbanından sayamaz kimse bn mi dedim dağa çıkın diye..


    Zugzwang
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kurtcebe bunu yazdı:
    -----------------------------

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    misal çeçenistan,doğu türkistan, filistin vb. bölücü örgüt karşısında zafer kazanmak isteyen ve savaşı bitirmek isteyen devletlerin davrandığı gibi 


    -----------------------------

     

     

    40 asırlık ana yurtlarında komünist çin yönetimine karşı Osman Batur vs gibi büyük önderlerin liderliğinde direnişe geçen Türkler, en az 6 asır altın orda menşeyli Türklerle birlikte kuzeyde ruslara karşı her zaman savaş veren Şeyh Şamil gibi birinin çıktığı Dağıstan Çeçenistan Tataristan milisleri, siyonizmin yarattığı suni bi devlet olan israile karşı kendi topraklarından kovulmama gayretindeki filistinliler demek bölücü örgüt?

    Acaba seni sikleyen varmı şu forumda merak ediyorum. Olsa olsa onlarda senin gibi düşünen insancıklardır. Tahribatta zaten var böyle kadrolu monşer köşe yazarlarımız elhamdüllilah.


    -----------------------------

     

     

    nerenle okuyon anlamadım, ayrılıkçı isyan örnekleri sadece dünyadan ve nasıl bastırıldıkları 

    yazık yani senin bunu anlamaman , siklenmiyecek bi adam olduğunu da öğrenmiş olduk


    -----------------------------

     

     

    Örnek verdiğin kesimlerin isyanlarının yada direnişlerinin bastırılma biçimi sana göre çok makul bişey ozaman elit cool hazretleri, merak etme ne çeçenler ne filistinliler okadarda sikimde değil ama doğu türkistanda 1900 lü yıllardan beri çıkan her ayaklanmanın bastırılma şeklini bilmeden etmeden sadece laf olsun diye örneklersen senin bahsini ettiğin kürdodan farkın olmaz zihniyet aynı zihniyet istersen bana enver paşa ol farketmez.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Suriye isyanları bastırmak için köyleri yerleşim birimlerini tanklarla darmadağın etti ( haklıdır veya haksızdır orası ayrı bir mevzu ) ama sonuç olarak isyancıların sesi kesildi.Devlet böyle devlet olur , her askerimiz şehit olduğunda doğuda bir yerleşim birimini darma duman edeceksin bakayım kimin götü yiyipte dağa çıkacak.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ershn
    ershn's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    En iyi kürt, hiç doğmamış kürttür.

    Ölüsü bile yer kaplıyor.

    Ben her kürt kadar kürt olabilirim ama her kürt te en az benim kadar Türk olabilmelidir.


    Allah Türktür.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    zndmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    CyberAngel bunu yazdı:
    ----------------------------

    hıı hı... diyerbakırda 1 milyon kürt ellerinde apo bayraklarıyla eylem yapmıştı.. 1 milyon (: kürtlerin bu işle hiçbir alakası yok demek dangalaklıktır.Ama bütün kürtlere mal etmekte bir o kadar ahmaklıktır.Her kürt pkk'lı ya da destekçisi diyemem ama kürtler pkk'ya en büyük desteği veren kesimdir..Bu gerçektir.İnkar halinde dönüp soyuna sopuna baksın herkes... 


    -----------------------------

     

    kürtlere şu sütten çıkmış ak kaşık imajı maletme olayına bitiyorum ya sanki onların dünyadan haberi yokmuşta ülkedeki teröre en büyük destek veren kesim imajını başkaları onlara vermiş başkaları onları dağa yollamış gibi davranıyolar =) teröriste terör kurbanından sayamaz kimse bn mi dedim dağa çıkın diye..


    -----------------------------

    Bide böyle konuştuğumuz da kafatasçı, terörün asıl suçluları biz oluyoruz.Gelde gülme... Ben aydınlandım arkadaş.. Daha öncede burda bir konuda anlatmıştım yine anlatim da ibreti alem olsun..

    Bundan yıllar yıllar önce yine böyle bir pusu ile bir karakolumuz da biçok şehit vermiştik.Tabi ben o zamanlar hala mileltimin bana dayattığı saflığı yaşıyorum.Çok sinirlendim ve lanet okudum haliyle.O zaman da msn denen şey çok popüler.Bir sürüde arkadaşım var.Hemen "Kürt-Türk kardeştir, pkk kalleştir" yazdım durumuma.Yıllardır tanıdığım lise arkadaşım diyerbakırlı kürt olan, benim kesinlikle kötü insan demiyeceğim insana sende yaz bunuda o şerefsizlerin istediği olmasın dedim.O bana ben bu yazıyı msn'ime yazamam kusura bakma dedi.Önce şok oldum sonra aydınlandım dostlar..Sizde aydınlanın.

    Ama bu teröristlere ana bacı söven kürt arkadaşımda var.Onuda belirtim...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------

    zndmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    CyberAngel bunu yazdı:
    ----------------------------

    -----------------------------

    Bide böyle konuştuğumuz da kafatasçı, terörün asıl suçluları biz oluyoruz.Gelde gülme... Ben aydınlandım arkadaş.. Daha öncede burda bir konuda anlatmıştım yine anlatim da ibreti alem olsun..

    Bundan yıllar yıllar önce yine böyle bir pusu ile bir karakolumuz da biçok şehit vermiştik.Tabi ben o zamanlar hala mileltimin bana dayattığı saflığı yaşıyorum.Çok sinirlendim ve lanet okudum haliyle.O zaman da msn denen şey çok popüler.Bir sürüde arkadaşım var.Hemen "Kürt-Türk kardeştir, pkk kalleştir" yazdım durumuma.Yıllardır tanıdığım lise arkadaşım diyerbakırlı kürt olan, benim kesinlikle kötü insan demiyeceğim insana sende yaz bunuda o şerefsizlerin istediği olmasın dedim.O bana ben bu yazıyı msn'ime yazamam kusura bakma dedi.Önce şok oldum sonra aydınlandım dostlar..Sizde aydınlanın.

    Ama bu teröristlere ana bacı söven kürt arkadaşımda var.Onuda belirtim...

    -----------------------------

     

    zaten kürt arkadaşım var adamların yaptığı şerefsizlikten kaçmış istanbula gelmiş, anlatıor böle böle ortalık savaş alanı oluordu die. bide şölesi var, onuda tanıdım, "onlar vatan evlatları değil mi? onlar da can değil mi? " diyip adamlara yemek veren evlerine alan (o bölgede) askerden kaçıran bide bunu savunan !...

     

    olayı kürtlere indirgemek yanlış eyvallah, ama en çok desteği verenin gene kürtler olduğu da su götürmez bir gerçek. açıkça destek veren var, gizliden gizliye içten içe destek veren var, ii gözüküp en ufak bişi olsa meydanlarda gözükebilecek iki yüzlü olanı da var... var oğlu var..


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    savaş gerçeğini psikolojik olarak kaldıramayacaksan , kürtten arkadaş edinmeyin madem. 

    savaş arasında futbol maçı yapan , sigara paylaşan askerler savaş yeniden başladığında siperlerine dönüp birbirlerini öldürmek zorundadır, bir çok savaşta bu manzaraya tanık olunmuş olsa da savaş savaştır. bu savaşı kürtler başlattı ve türklere karşı başlattı , bizim bir kürt ahmet abi var çok iyiydi be diye düşünmeden bunun adının ya sen ya o olduğunu yani savaş olduğunu hatırlamanızı öneririm. 

     


    herşeyin bir şeyi vardır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    tahribata giremiyorum sizdede sorun oluyormu? 2. hava harekati www.ntvmsnbc.com/id/25242736/

    matematik24.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    ne zaman şehit sayısı birden artsa o zaman saldırı yapıyoruz , milletimizi biraz rahatlatmak için ama bunu sonuçta biz susalım diye yaptığımızı biliyorlar bizde bunu biliyoruz . bu saldırılar neden sürekli olmuyorda asker şehit olunca oluyor. Hangi ülkede böyle bişi görülmüş

Toplam Hit: 7459 Toplam Mesaj: 60