folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kariyer.Net`Ten 2000 Adet Beleş Cebit Fuar Bileti (Aktif Üyeliği Bulunanlar)



Kariyer.Net`Ten 2000 Adet Beleş Cebit Fuar Bileti (Aktif Üyeliği Bulunanlar)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    aSdFgH bunu yazdı:
    -----------------------------
    nerde yazyor ya be bulamadım xD
    -----------------------------

     

    Kazananlar kısmında :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Eneee iki arkadaş da kazanmışız...

    Ama bu lavuklar niye mail göndermedi peki? :S


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ismailca
    ismailca's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek
    akıbiyeti belirsiz şuan la. büyük bir olasılık şirkete geldik gibime geliyor.

    Yakarız Bu Gezegeni...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hkfull61
    hkfull61's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2009
    Erkek
    özgeçmişime sıçıyım.. bıktım ulan..

    üşüyoruz steve reizzz..! =(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hkfull61
    hkfull61's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2009
    Erkek

    kazandım aq.... :D:D :D :D haydi tbt baskını yapalım kariyer de buna alet olsun..

     

    merakettim herkes benim gibi  bi özgeçmiş salladımı ben mi yanbastım.. :D


    üşüyoruz steve reizzz..! =(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    ben kuralları okuduydum la,yeni özgeçmiş oluşturdum o tarihten önce...

    ama niye mail atmadılar onu çakozlayamadım :|


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    İki kere doldurdum formu, soruların cevapları da doğru niye bana çıkmıyor yahu?

    Katıldığınız için teşekkürler.. e SAĞOL da davetiye nerde?

    İki kişilikmiş bu davetiyeler, herkes birine kefil olsun o zaman kapıda :)


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
Toplam Hit: 7018 Toplam Mesaj: 38