

Kariyer.Net`Ten 2000 Adet Beleş Cebit Fuar Bileti (Aktif Üyeliği Bulunanlar)
-
aSdFgH bunu yazdı:
-----------------------------
nerde yazyor ya be bulamadım xD
-----------------------------Kazananlar kısmında :D
-
Eneee iki arkadaş da kazanmışız...
Ama bu lavuklar niye mail göndermedi peki? :S
-
akıbiyeti belirsiz şuan la. büyük bir olasılık şirkete geldik gibime geliyor.
-
özgeçmişime sıçıyım.. bıktım ulan..
-
kazandım aq.... :D:D :D :D haydi tbt baskını yapalım kariyer de buna alet olsun..
merakettim herkes benim gibi bi özgeçmiş salladımı ben mi yanbastım.. :D
-
ben kuralları okuduydum la,yeni özgeçmiş oluşturdum o tarihten önce...
ama niye mail atmadılar onu çakozlayamadım :|
-
İki kere doldurdum formu, soruların cevapları da doğru niye bana çıkmıyor yahu?
Katıldığınız için teşekkürler.. e SAĞOL da davetiye nerde?
İki kişilikmiş bu davetiyeler, herkes birine kefil olsun o zaman kapıda :)
Toplam Hit: 7018 Toplam Mesaj: 38