folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Karneler Nasıl Millet?



Karneler Nasıl Millet?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Bizim biladerin inkilap tarihi vize 60 sınıf ortalaması 40

    final 40 sınıf ortalaması 41 CB almış geçermi?

    sorup duruyo ibne 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    yatılı öğrenciyim...karneyi almadan 1 hafta erkenden memlekete kaçtım...karne orda kaldı...notlarımın yarısından haberim yok...karneyi soranlara bilmiyorum diyorum...mutluyum huzurluyum..:Dama büyük bir ihtimal teşekkür...(inş)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---RudeboY---
    ---RudeboY---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    2 tane zayıf.. gecen sene ilk dönem 4 taneydi :) seneye hiç olmucak gibi

    mat : 1 - hadi bunu anladım da ak.

    ing : 1 - şakır şakır ingilizce konusuoz, 41 den bir düşüyor...

    Nese canımız saolsun n'olcak 2.dönemide var bunun :)
    -----------------------------

    Matla kimya bir bendede :D ama tabiikide bunun bide 2. dönemi var :P 


    Söz gümüşse, altın paradır...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    4,05 ortalama   ile  teşekkür aldım bizim lisede 3,70 le teşekkür alınıor törende acıkladır baska liselerde var mı

    ben 3.50 biliodum 


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    benide almanca şaşırttı yazılılar 42-50ydi 4 düşmüş:D karneye onun dışında beklediğimden farklı diil, fizik talihsizlik sonucu 3 gerisi 4-5 işte..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By1GKaL
    By1GKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    kimya 1

    gerisi ellerinizden öper çok şükür iyi 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Mesaj EmQceR tarafindan 25 Ocak 2008 (Cuma) tarihinde yazildi.

    4,05 ortalama   ile  teşekkür aldım bizim lisede 3,70 le teşekkür alınıor törende acıkladır baska liselerde var mı

    ben 3.50 biliodum 

     

    hangi lise o lise... bizde 3,5 teşekkür 4,5 takdir...sınıfta kalmada 3,0...gerçi şimdi puanlı sisteme geçildi ama...şimdi 85 takdir, 70 teşekkür...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    isoT
    isoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    edebiyat 1

    tarih 1

    fransızca 1

    mat 1

    fizik 1

    kimya 1

    bilişim tek. temelleri 1

     

    fransızcanın a.q 

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    benim kini arkadaş almıştır zayıfları görünce sinirlenip üstüne sıçmıştır. amk ticaretten güzel meslek mi var alacam lise diplomasını kayacam öss'ye ne gerek var : \

    kendinize ayığ olunuz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ahahaa: Zayıf Olanlar Umarım 2.ci Dönem Düzeltirsiniz.) Okumuyorum ama: sizin işiniz zor: bu arada yarında acıkogretım sınavları var.)
Toplam Hit: 8898 Toplam Mesaj: 83