Karneler Nasıl Millet?
-
Bizim biladerin inkilap tarihi vize 60 sınıf ortalaması 40
final 40 sınıf ortalaması 41 CB almış geçermi?
sorup duruyo ibne
-
yatılı öğrenciyim...karneyi almadan 1 hafta erkenden memlekete kaçtım...karne orda kaldı...notlarımın yarısından haberim yok...karneyi soranlara bilmiyorum diyorum...mutluyum huzurluyum..:Dama büyük bir ihtimal teşekkür...(inş)
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
2 tane zayıf.. gecen sene ilk dönem 4 taneydi :) seneye hiç olmucak gibi
mat : 1 - hadi bunu anladım da ak.
ing : 1 - şakır şakır ingilizce konusuoz, 41 den bir düşüyor...
Nese canımız saolsun n'olcak 2.dönemide var bunun :)
-----------------------------Matla kimya bir bendede :D ama tabiikide bunun bide 2. dönemi var :P
-
4,05 ortalama ile teşekkür aldım bizim lisede 3,70 le teşekkür alınıor törende acıkladır baska liselerde var mı
ben 3.50 biliodum
-
benide almanca şaşırttı yazılılar 42-50ydi 4 düşmüş:D karneye onun dışında beklediğimden farklı diil, fizik talihsizlik sonucu 3 gerisi 4-5 işte..
-
kimya 1
gerisi ellerinizden öper çok şükür iyi
-
Mesaj EmQceR tarafindan 25 Ocak 2008 (Cuma) tarihinde yazildi. 4,05 ortalama ile teşekkür aldım bizim lisede 3,70 le teşekkür alınıor törende acıkladır baska liselerde var mı
ben 3.50 biliodum
hangi lise o lise... bizde 3,5 teşekkür 4,5 takdir...sınıfta kalmada 3,0...gerçi şimdi puanlı sisteme geçildi ama...şimdi 85 takdir, 70 teşekkür...
-
edebiyat 1
tarih 1
fransızca 1
mat 1
fizik 1
kimya 1
bilişim tek. temelleri 1
fransızcanın a.q
-
benim kini arkadaş almıştır zayıfları görünce sinirlenip üstüne sıçmıştır. amk ticaretten güzel meslek mi var alacam lise diplomasını kayacam öss'ye ne gerek var : \
-
ahahaa: Zayıf Olanlar Umarım 2.ci Dönem Düzeltirsiniz.) Okumuyorum ama: sizin işiniz zor: bu arada yarında acıkogretım sınavları var.)
