Karneler Nasıl Millet?
-
8 tane mi ? hiç bişi abi =) xD
bizim okulda bi ark var lise 3 =) düz lisede biz okulun koridordo oturduk sigara içioz geldi yanımıza dio birol su karneyi düzeltebilrimsin :D ver lan bi bakıyım dedim :D
baştan aşşa 1 :D oha dedim abi git ben bun elimi sürmem :D
1 tane bile 2 yok hepsi 1 :D
-
0m3r bunu yazdı:
-----------------------------
eray bunu yazdı:
-----------------------------
valla arkadaşlar 8 zayıf 6 zayıftan bahsedenleriniz var şaşırdımm daha hiç 1 im olmadı 2 de her sene mutlaka 1 tane olurda 8 tene 1 acayip oldum ya :D:D
-----------------------------
e çalışmıoz bırakta olsun o kadar. ama bunu marifet olarak görmeyin . Bide bizim sınıfta çalışıpta 6 tane zayıf getiren salaklar var nerelerine çalışıyolar anlamıyorum
-----------------------------ilkokul 1.sınıftan beri bi kere kitap açıp çalıştığımı hatırlamıorm :| oks ye acaip çalışan dersaneye gidenler felan sıçarken ben 365 yapmıştım :D bi tane test çözmeden :D dersin ilk 20 dk sını haybeden dinlerim öle. gerisi hikaye :D yetio o kadarı :D
-
f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------0m3r bunu yazdı:
-----------------------------
eray bunu yazdı:
-----------------------------
valla arkadaşlar 8 zayıf 6 zayıftan bahsedenleriniz var şaşırdımm daha hiç 1 im olmadı 2 de her sene mutlaka 1 tane olurda 8 tene 1 acayip oldum ya :D:D
-----------------------------
e çalışmıoz bırakta olsun o kadar. ama bunu marifet olarak görmeyin . Bide bizim sınıfta çalışıpta 6 tane zayıf getiren salaklar var nerelerine çalışıyolar anlamıyorum
-----------------------------ilkokul 1.sınıftan beri bi kere kitap açıp çalıştığımı hatırlamıorm :| oks ye acaip çalışan dersaneye gidenler felan sıçarken ben 365 yapmıştım :D bi tane test çözmeden :D dersin ilk 20 dk sını haybeden dinlerim öle. gerisi hikaye :D yetio o kadarı :D
-----------------------------
Hacı o zaman sen ya üstün zekalısın yada ermişsin yada çok fena profesyonel bi kopyacısın :) -
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------0m3r bunu yazdı:
-----------------------------
eray bunu yazdı:
-----------------------------
valla arkadaşlar 8 zayıf 6 zayıftan bahsedenleriniz var şaşırdımm daha hiç 1 im olmadı 2 de her sene mutlaka 1 tane olurda 8 tene 1 acayip oldum ya :D:D
-----------------------------
e çalışmıoz bırakta olsun o kadar. ama bunu marifet olarak görmeyin . Bide bizim sınıfta çalışıpta 6 tane zayıf getiren salaklar var nerelerine çalışıyolar anlamıyorum
-----------------------------ilkokul 1.sınıftan beri bi kere kitap açıp çalıştığımı hatırlamıorm :| oks ye acaip çalışan dersaneye gidenler felan sıçarken ben 365 yapmıştım :D bi tane test çözmeden :D dersin ilk 20 dk sını haybeden dinlerim öle. gerisi hikaye :D yetio o kadarı :D
-----------------------------
Hacı o zaman sen ya üstün zekalısın yada ermişsin yada çok fena profesyonel bi kopyacısın :)
-----------------------------ya hacı o kadar üstün zeka oldugumu da düşünmüyorum :D bu son 2 sene hariç bi kere bile kopya da çekmedim, genelde kopya verirdim :D oks olayında kopya felanda çekmedim çekemezdim zaten :D ne biliosam yaptım. 3 ayda yattım rahat rahat ohh a.k :D:D
-
1. sınıf dışında hiç kitap defter almadım sadece 1 tane defterim vardı onu kullanırdım derslerde uyur uyandığımda yemek yer yine uyurdum :) Derslerim hiç kötü gelmedi :s a.q bu sene 4,71 ortalamayla bi yarrağımı alamadım ona üsülüom :( O.ç almancacı bütün sınıfa 1 verdi :@
Edit : Lgs ile okula birinci girdim (H) -
edebiat : 1
din : 4
inkılap tarihi : 4
felsefe : 3
ing. : 3
mat : 3
geometri : 3
proje ( delphi ) : 3
e-ticaret : 5
mikro işlemciler : 1
grafik tasarım : 4
web tasarım : 5
hızlı okuma : 4
programlama dilleri ( Visual basic ) : 3
araştrma teknikleri : 2
diksiyon : 3
loto aq :)
-
hepsi 5
bitek almancam 4
oda almancacı götlük yaptı
-
ne karnesi ya.. kaç aydır gidiyorum okula ama anca verdiler elime bir kağıt parçası ! okulun aq ! :)
-
Tarihten dergi çıkartamadım diye 4 geldi.Bir de gıcık edebiyatçıyı sınıfta birkere bozmuştum(tüm sınıf gülmüştü kadına) onun neticesi olacak ki 2 dersimede 4 vermiş.gerisi beklentilerimi karşıladı
-
vay be tahribat inek kaynıyomus
bir tane 1
bir tane 4
bir tanede 5
diğerleri 2
