Karneler Nasıl Millet?
-
çok zorlarsan pandik bile atabilirsin
-
c0der bunu yazdı:
-----------------------------zayıf olan,
karne notlarınızı,
utanmadan buraya yazmışsınız,
ben çok utanırdım,
zayıf olan karne notlarımı buraya yazmaya,
bazılarınız sınıfta kalmayı gösterdiği notlarıyla göze almış bile,
iyi notlarınızı kötü yapmak,
kötü notlarınızı iyi yapmakta sizin elinizde,
yok ben okumucam,
üniversite prosedür işi,
iş hayatına atılcam diyorsanız,
yanlış yoldasınız. ;)
-----------------------------hajı bana her yer üniversite :D öss yok meslek hazır.biraz disiplin problemli sdece :D
Toplam Hit: 8893 Toplam Mesaj: 83
