Karşınızda Apple Watch

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gvn666
    gvn666's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek

    Elime bugün ulaştı görmenizi istedim.

     

     

     


    ..::GVN::.. Better/MCSE/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    resimler görünmüyor . birde maliyeti nedir


    le le le sakine
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gvn666
    gvn666's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek
    umit bunu yazdı

    resimler görünmüyor . birde maliyeti nedir

    Bu Apple Watch yani orta segmentteki safir cam seramic arka kapaklı olan model ABD fiyatı 600 Dolar


    ..::GVN::.. Better/MCSE/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Hayırlı olsun hocam, çok gereksiz bulduğum birşey. Amaçsız :D


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hayırlı olsun. abd fiyatı 600 dolar da sen kaç kağıt bayıldım hacı :D

    param olsa alırım yapmıştır abi adamlar.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    Sizce bu nasıl?

    http://shiftdelete.net/asus-vivowatch-duyuruldu-59712


    Not late for nothing
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    10-12 yıl önce televizyon kanalı değiştiren saatleri görünce vaov derdik. Toplu fareler, daktilodan hallice klavyeler vs. derken bilgisayarların kol saatine kadar bu kadar kısa sürede düşmüş olması teknolojinin nasıl bir canavar olduğunun göstergesi. 

    Nabız, ateş vs. kontrol edebilen bir mekanizmaya sahipse (sahip diye biliyorum) özellikle sağlık alanında düzenli takibi kolaylaştırabilir. Ama tek numarası bağladığın telefona gelen bildirimleri göstermekse göstermelik bir şey diyebilirim.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    gvn666 bunu yazdı
    umit bunu yazdı

    resimler görünmüyor . birde maliyeti nedir

    Bu Apple Watch yani orta segmentteki safir cam seramic arka kapaklı olan model ABD fiyatı 600 Dolar

    huuu çok havalı :D


    le le le sakine
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Su resimleri imgur'a yüklesen iyi olur hocam. Resimler açılmıyor. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Hocam çok gereksiz bir alet olduğunu düşünüyorum yanlış anlamazsan.

     

    Yani bir casio kadar karizmatik bile değil gözümde.

    Swatch mu apple watch mu?

    Tabiki swatch. Saatin iki görevi vardır, zamanı göstermek ve tasarım.

    Tasarım anlamında bi boka yaramaz, zamanı göstermek anlamındada işlevsellik ve kullanabilirlikten yoksun bir cihaz apple watch (2 günde bir sarjla ne kadar kullanılabilir olabilir ki)


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    bence bazi urunleri bazi firmalar satmadan once kullaniciyi yetenek testinden gecirmesi gerek teknoloji konusunda.

    Ayni bazi araba firmalarinin her parayi basana mali vermedigi gibi...

    Gule gule kullan :)

Toplam Hit: 3242 Toplam Mesaj: 39