Kediler Neden Ters Düşmez?
-
ekcah_maynaq bunu yazdı:
-----------------------------
5 ya da 6 kattan dusunce toparlayamiyorlar kendilerini diye biliıom ama attın mı haci kedi denemiş gibisin :d Normalde can havliyle kendilerini itekliorlar icgudusel olarak.
-----------------------------Duyum doğru sayılar yanlış. Bi kedinin ne olduğunu anlaması için 7 kat lazımmış
yani 8. kattan düşen kedinin 5. kattan düşen kediye göre kurtulma şansı daha çokmuş :D
-
http://erolbayram.blogcu.com/kediler-nasil-hep-dort-ayak-uzerine-duserler/39856
burda bir şeyler var incelersin:) -
Empati yapın siz düşermisiniz , sakat kalmamak için düşersiniz :D . Kedi onu düşünemiyor işte o kadar kıvrak bir canlının ters düşmesi anormal zaten
-
konun başlığını googleda arayınca doğru cevaba ulaşılıyor.
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
ben 13 14 yaşlarimda iken Annem anlatirdi..
Hatirladigim kadari ile peygamberlerden birtanesi Kedinin Sirtini Sivazlamış ozamandan buyana kediler Sirt üstü düşmezmiş..
kafamda Soru isareti olustu Bende Birgün Bir kedi Yakalayip 6nci katin Catisindan aşşagiya attim Kedi kafa üstü cakildi..
Sonra annemin Kediler Hakkinda Anlattiklari Bana sacma Gelmeye Basladi..
-----------------------------
6. kattan ahahahah :D -
Yo düşüyorlar gayet sırtüstü. Yüzlerce kez şahit oldum.
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------ekcah_maynaq bunu yazdı:
-----------------------------
5 ya da 6 kattan dusunce toparlayamiyorlar kendilerini diye biliıom ama attın mı haci kedi denemiş gibisin :d Normalde can havliyle kendilerini itekliorlar icgudusel olarak.
-----------------------------Duyum doğru sayılar yanlış. Bi kedinin ne olduğunu anlaması için 7 kat lazımmış
yani 8. kattan düşen kedinin 5. kattan düşen kediye göre kurtulma şansı daha çokmuş :D
Hocam, ben 15. katta oturuyorum, bir kedi buradan düşse ne olduğunu anlamayı geç hayatın anlamını bile çözer ama o sırada herhalde onunla meşgul olduğu için ölüyorHenüz gelmedi başıma ama yakınlarda alacağım bir kedi..düzenleme: alınca düşecek, o zaman olmuş olacak gibi bir hava vermiş mesajın sonu:|
----------------------------- -
pekı sırtına tereyaglı ekmek yapıstırırsak :D
-
BrighStar bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
ben 13 14 yaşlarimda iken Annem anlatirdi..
Hatirladigim kadari ile peygamberlerden birtanesi Kedinin Sirtini Sivazlamış ozamandan buyana kediler Sirt üstü düşmezmiş..
kafamda Soru isareti olustu Bende Birgün Bir kedi Yakalayip 6nci katin Catisindan aşşagiya attim Kedi kafa üstü cakildi..
Sonra annemin Kediler Hakkinda Anlattiklari Bana sacma Gelmeye Basladi..
-----------------------------
Peygamber Efendimis ( s.a.v ) sırtını Sıvazlayanmıs öle denilmektdır. bende öle okumus ve duymustum :)
-----------------------------yok artık ya ahaha
-
ayhun bunu yazdı:
-----------------------------
pekı sırtına tereyaglı ekmek yapıstırırsak :D
-----------------------------yan düşerler hocam :D
