folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kediler Neden Ters Düşmez?



Kediler Neden Ters Düşmez?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    ekcah_maynaq bunu yazdı:

    -----------------------------

    5 ya da 6 kattan dusunce toparlayamiyorlar kendilerini diye biliıom ama attın mı haci kedi denemiş gibisin :d Normalde can havliyle kendilerini itekliorlar icgudusel olarak.


    -----------------------------

    Duyum doğru sayılar yanlış. Bi kedinin ne olduğunu anlaması için 7 kat lazımmış

    yani 8. kattan düşen kedinin 5. kattan düşen kediye göre kurtulma şansı daha çokmuş :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WildWamqire
    WildWamqire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    http://erolbayram.blogcu.com/kediler-nasil-hep-dort-ayak-uzerine-duserler/39856
    burda bir şeyler var incelersin:) 


    Abure cubure subure dubure re re re tey tey tey
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Empati yapın siz düşermisiniz , sakat kalmamak için düşersiniz :D . Kedi onu düşünemiyor işte o kadar kıvrak bir canlının ters düşmesi anormal zaten

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    konun başlığını googleda arayınca doğru cevaba ulaşılıyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    HoLyCat bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben 13 14 yaşlarimda iken Annem anlatirdi..
    Hatirladigim kadari ile peygamberlerden birtanesi Kedinin Sirtini Sivazlamış ozamandan buyana kediler Sirt üstü düşmezmiş..
    kafamda Soru isareti olustu Bende Birgün Bir kedi Yakalayip 6nci katin Catisindan aşşagiya attim Kedi kafa üstü cakildi..
    Sonra annemin Kediler Hakkinda Anlattiklari Bana sacma Gelmeye Basladi..


    -----------------------------

    6. kattan ahahahah :D


    ne diyon?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Yo düşüyorlar gayet sırtüstü. Yüzlerce kez şahit oldum.


    while (1<2)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tasslehoff
    tasslehoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2011
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekcah_maynaq bunu yazdı:

    -----------------------------

    5 ya da 6 kattan dusunce toparlayamiyorlar kendilerini diye biliıom ama attın mı haci kedi denemiş gibisin :d Normalde can havliyle kendilerini itekliorlar icgudusel olarak.


    -----------------------------

    Duyum doğru sayılar yanlış. Bi kedinin ne olduğunu anlaması için 7 kat lazımmış

    yani 8. kattan düşen kedinin 5. kattan düşen kediye göre kurtulma şansı daha çokmuş :D

     

    Hocam, ben 15. katta oturuyorum, bir kedi buradan düşse ne olduğunu anlamayı geç hayatın anlamını bile çözer ama o sırada herhalde onunla meşgul olduğu için ölüyorHenüz gelmedi başıma ama yakınlarda alacağım bir kedi..

    düzenleme: alınca düşecek, o zaman olmuş olacak gibi bir hava vermiş mesajın sonu:|
    -----------------------------

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    pekı sırtına tereyaglı ekmek yapıstırırsak :D


    delimiyim ben?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    BrighStar bunu yazdı:
    -----------------------------
    HoLyCat bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben 13 14 yaşlarimda iken Annem anlatirdi..
    Hatirladigim kadari ile peygamberlerden birtanesi Kedinin Sirtini Sivazlamış ozamandan buyana kediler Sirt üstü düşmezmiş..
    kafamda Soru isareti olustu Bende Birgün Bir kedi Yakalayip 6nci katin Catisindan aşşagiya attim Kedi kafa üstü cakildi..
    Sonra annemin Kediler Hakkinda Anlattiklari Bana sacma Gelmeye Basladi..


    -----------------------------
    Peygamber Efendimis ( s.a.v ) sırtını Sıvazlayanmıs öle denilmektdır. bende öle okumus ve duymustum :)

    -----------------------------

     

    yok artık ya ahaha


    "
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    ayhun bunu yazdı:
    -----------------------------

    pekı sırtına tereyaglı ekmek yapıstırırsak :D


    -----------------------------

    yan düşerler hocam :D

Toplam Hit: 8652 Toplam Mesaj: 61