Kediler Neden Ters Düşmez?
-
küçüklüğümde mahallenin kabadayı çocugu tarafından ezilen veletler kendinden eziklere kabadayılanmaya çalışırdı, aradan 10 sene geçmiş hala o çocuklarda bi eziklik var, belki bizim mahalleye has bi durum ama, durup düşününce insan işin içinden çıkamıyor, acaba yeterince kedilere eziyet edemedikleri için mi yoksa gerçekten içlerinde bir "kişilik" barındıramadıkları için mi hala ezikler...
-
kediyi 5.ci kattan attim mesajindan sonra okumadim arkadas. gecende rasladim icimden cizik cektim :D sizi kanter emele sikayet etmek gerek :D
bu 4 ayak üstüne düsme sebebinide bi kitapta okumustum, ön patileri kendine cekip, diger arka ayaklari arkaya sarkiyo, öyle biseydi yaw.. arastirin iste :). kitap okuyun kitap :/
-
Düşer.Küçükken inadına denemiştim zorlıyınca ters düşebiliyor.=)
-
çok değişik çözüm önerileri :D bence ağırlık merkezi göbeende olduğu için belli bi mesafeden sonra hep 4 ayak üstüne düşer
-
kediden ziyade bütün hayvanlar bence dört ayak üstüne düşer atlarken.
-
slmarlq bunu yazdı:
-----------------------------
kediden ziyade bütün hayvanlar bence dört ayak üstüne düşer atlarken.
-----------------------------Su aygirida düsermi :))
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
slmarlq bunu yazdı:
-----------------------------
kediden ziyade bütün hayvanlar bence dört ayak üstüne düşer atlarken.
-----------------------------Su aygirida düsermi :))
-----------------------------:))) onuda su attigin kedi gibi dene istersen bi
-
Potansiyel_Virus bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
slmarlq bunu yazdı:
-----------------------------
kediden ziyade bütün hayvanlar bence dört ayak üstüne düşer atlarken.
-----------------------------Su aygirida düsermi :))
-----------------------------:))) onuda su attigin kedi gibi dene istersen bi
-----------------------------Bir an hayal ettimde 6nci kattan su aygirini aşşagiya attigimi Sanirim mahallede Deprem olur :))
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
Potansiyel_Virus bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
slmarlq bunu yazdı:
-----------------------------
kediden ziyade bütün hayvanlar bence dört ayak üstüne düşer atlarken.
-----------------------------Su aygirida düsermi :))
-----------------------------:))) onuda su attigin kedi gibi dene istersen bi
-----------------------------Bir an hayal ettimde 6nci kattan su aygirini aşşagiya attigimi Sanirim mahallede Deprem olur :))
-----------------------------la bide fili düşün...
-
Pikacu bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
Potansiyel_Virus bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
slmarlq bunu yazdı:
-----------------------------
kediden ziyade bütün hayvanlar bence dört ayak üstüne düşer atlarken.
-----------------------------Su aygirida düsermi :))
-----------------------------:))) onuda su attigin kedi gibi dene istersen bi
-----------------------------Bir an hayal ettimde 6nci kattan su aygirini aşşagiya attigimi Sanirim mahallede Deprem olur :))
-----------------------------la bide fili düşün...
-----------------------------bu Cevaptan sonra Dicegim Tek Sey bütün hayvanlar 4 ayak üstüne düşmez :))
