folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kıbrıs'ta Okumak



Kıbrıs'ta Okumak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Not
    Not's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar,

    Konuyu yanlış yere açtıysam modlardan özür diliyorum. :)

     

    Aramızda Kıbrıs'ta okuyan veya okuyan bir tanıdığı olan var mı ? Doğu Akdeniz Üniversitesi'nde okuyan olursa daha iyi olur. :)


    Birinci vazifen,Türk istiklalini,Türk Cumhuriyetini,ilelebet,muhafaza ve müdafa etmektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    aynen la birisi iyice açıklasın şu mevzuyu olmadı orada okuyayım :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    Benim kıbrıs hakkında duyduklarım, 

    -Ucuz? öyle mi?

    -Parayı verince giriliyor? doğru mu?

    -Diploması Türkiyede geçmiyor? Nerde geçiyor?


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Kibrista okuyacagina macaristana gel hocam. 5bin dolar. benim kaldigim yer kibristan daha ucuz.

    Ekerci tarafından 28/Haz/14 18:53 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ARaştıraydın keşke koca koca yazmıştım. Blogtada yayınladım ama kapattım şimdilik.

    http://www.tahribat.com/Forum-Kibrista-Okumak-Ve-Yasam-Hakkinda-181213/

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Hukuk okuyan arkadaş var hocam öğrenci evi diye villa tutmuslar 1000 tl mı ne.Onun dışında arkadaş kumarhanede garsonluk yaparak ıyı para kazanıyor.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı

    Benim kıbrıs hakkında duyduklarım, 

    -Ucuz? öyle mi?

    -Parayı verince giriliyor? doğru mu?

    -Diploması Türkiyede geçmiyor? Nerde geçiyor?

    Hocam kısaca yanıtlayayım ;

    Hemen hemen her şey Türkiye'den 2 kat pahallıyken alkol Türkiye'nin 2'de 1, 3'te 1 fiyatınadır.

    Doğu Akdeniz Üniversitesi içn konuşursam ; parayı versen seni disipline verirler. Kaç arkadaş başka üniversitelere gitti (Kıbrısta) parayı verip geçicem diye. DAÜ zordur, bölüme göre hocalar sağlamdır (Bilg. Müh. berbatken işletme fakültesi çok sağlamdır).

    Bilinçli şekilde bıraktırıyorlar diyorlardı; aksine çok öğrenci biriktimi acayip kolay soruyorlar. Ama açık konuşalım ; bende dahil Türkiye'de bi sik olmayan, anasının babasının zorla yaptığı birikimle buraya gelen öğrenciler zor diyor. Değil baba, emin ol değil. Geç diye götlerini yırtıyorlar ama kafa yok çoğunda.

    Diploma Türkiye'de geçer. DAÜ'nün mühendisliklerde ABET belgesi vardır. İngiltere'de ve İngiltere diplomasının geçtiği her yerde DAÜ diploması geçer. Taşaklı üniversitedir.

    **

    Diğer üniversiteler hakkında konuşmayacağım ama DAÜ iyidir.

    Tek sorun ; elin zencilerine, eski sovyet ülkelerinden gelenlere 2-3 binken aynı bölüm bize 10-12 bin lira (senelik). Yani sikilen yine Türkler..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    Ayro bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    Benim kıbrıs hakkında duyduklarım, 

    -Ucuz? öyle mi?

    -Parayı verince giriliyor? doğru mu?

    -Diploması Türkiyede geçmiyor? Nerde geçiyor?

    Hocam kısaca yanıtlayayım ;

    Hemen hemen her şey Türkiye'den 2 kat pahallıyken alkol Türkiye'nin 2'de 1, 3'te 1 fiyatınadır.

    Doğu Akdeniz Üniversitesi içn konuşursam ; parayı versen seni disipline verirler. Kaç arkadaş başka üniversitelere gitti (Kıbrısta) parayı verip geçicem diye. DAÜ zordur, bölüme göre hocalar sağlamdır (Bilg. Müh. berbatken işletme fakültesi çok sağlamdır).

    Bilinçli şekilde bıraktırıyorlar diyorlardı; aksine çok öğrenci biriktimi acayip kolay soruyorlar. Ama açık konuşalım ; bende dahil Türkiye'de bi sik olmayan, anasının babasının zorla yaptığı birikimle buraya gelen öğrenciler zor diyor. Değil baba, emin ol değil. Geç diye götlerini yırtıyorlar ama kafa yok çoğunda.

    Diploma Türkiye'de geçer. DAÜ'nün mühendisliklerde ABET belgesi vardır. İngiltere'de ve İngiltere diplomasının geçtiği her yerde DAÜ diploması geçer. Taşaklı üniversitedir.

    **

    Diğer üniversiteler hakkında konuşmayacağım ama DAÜ iyidir.

    Tek sorun ; elin zencilerine, eski sovyet ülkelerinden gelenlere 2-3 binken aynı bölüm bize 10-12 bin lira (senelik). Yani sikilen yine Türkler..

    Hocam parayı vermekten kastım dedin ya 10-12 binlara senelik. İşte onu verince başka işte YGS-LYS muhabbetleri olmuyor mu? Veya başka bir sınav direk üni. giriliyor mu?


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    LYS ile giriyorsun. İlk sıraya DAÜ'yü yaz %50 bursu kap.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    ukraynada oku derım


    küfrederiz villalara kulübeden
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    2-3 hafta once "genc bakis" programinda oradaydi

    Hatta bu sordugunla ilgili sorulari bir cocuk cevaplamisti :)

    Cok pahaliymis ustelik dolarmıs kiralar.


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
Toplam Hit: 1884 Toplam Mesaj: 20