Kılıç Almak İstiyorum Nerden Bulurum?
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tolkientown.com/popup_image.php/page/1/pID/2540
199 dolarmış param olsa alırdım:))
-----------------------------aboww elf kilici depozitoyu alip bundanmi alsam kira odicektim de aklima girdi simdik(=
-
Kadıköyde, nezih kitapevinin bulundugu sokakta var. Şapel var karşısında falan hatta...oraya bakabilirsin...ama süs tarzı şeylerdi oyüzden fiyatlar uçuk olabilir...bende almak istiyorum bulursan benide bilgilendir;)
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
KuralsiZ bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
KuralsiZ bunu yazdı:
-----------------------------
Valla kardeş senin istedigin sator dur. Bizim burda bula bilirsin boyları var, 45 lik 60 lıkve enbüyügü 95 lik var. İstersen burda ayarlatalım bizim biligimiz kılıçtır.
-----------------------------fiyatına bak hocam üstüne 5-10 karını koy pm bekliyorum :)
-----------------------------
Hocam burda almak kolayda nasıl birşey istersi kaçlık istersin.ölçüleri orda yazılı ölcüsünü süylegerisi kolay.
-----------------------------sapıyla birlikte 120 cm olsun sapı 8.5 cm kadar olsun ve ergonomik olsun vede sap kalın olmasın
çeliği ki çelik olucak belirtmeme gerek yok kaliteli olsun 2 bileyince gitmesin... yaptırabilirsen eğer üzerine kabartmayla bişey yazdırmanıda istiycem daha düşünmedim ne yazdırıcağımı :)
-----------------------------
Hocam valla yazı olayını bilmiyorum kılıç istiyorsun kılıçlı şiir istiyorsun belli degil.:) :) Olursa derim ama yazı olacagınıda sanmam çönkü ölcüleri belli hazır geliyor fabrikaya sipariş istedigin şekil olmaz 45 lik 60 lık yada 95 lik var...hangisini istersin. -
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tolkientown.com/popup_image.php/page/1/pID/2540
199 dolarmış param olsa alırdım:))
-----------------------------hocam bunla anca ev süslersin
lalada dojonun kılıçlarının kalitesi türkiyede çok az bulunur bulunmayada bilir senin yaptıracağının kalitesi ne olursa olsun bunlar gibi olmaz
-
senın istediğin Adana da ''sallama'' diye tabir edilen bıcaktan başkası değil kendimdekini hediye edebilirdim ama 1100$ anladın sen onu :))
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tolkientown.com/popup_image.php/page/1/pID/2540
199 dolarmış param olsa alırdım:))
-----------------------------hocam bunla anca ev süslersin
lalada dojonun kılıçlarının kalitesi türkiyede çok az bulunur bulunmayada bilir senin yaptıracağının kalitesi ne olursa olsun bunlar gibi olmaz
-----------------------------eleman duvara asılan çürük metalden olmasın demiş ki verdiğim linkteki kılıçın özellikelrine bakarsan oldukça kaliteli öle duvara asmak için yapılmış uyduruk birşey değil
ev süslersin demişsin sanmıyorumki arkadaş kılıçla sokağa çıkıp önüne gelene sallasın önüne geleni biçsin
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tolkientown.com/popup_image.php/page/1/pID/2540
199 dolarmış param olsa alırdım:))
-----------------------------hocam bunla anca ev süslersin
lalada dojonun kılıçlarının kalitesi türkiyede çok az bulunur bulunmayada bilir senin yaptıracağının kalitesi ne olursa olsun bunlar gibi olmaz
-----------------------------eleman duvara asılan çürük metalden olmasın demiş ki verdiğim linkteki kılıçın özellikelrine bakarsan oldukça kaliteli öle duvara asmak için yapılmış uyduruk birşey değil
ev süslersin demişsin sanmıyorumki arkadaş kılıçla sokağa çıkıp önüne gelene sallasın önüne geleni biçsin
-----------------------------hocam kim dövmüş bu kılıcı nerde dövmüş şunun bi şekline bak ne amaçla yapıldığı belli değil orağa benziyor yoksa ben sana titanyumdan yapayım bakalım bir işine yarıycakmı bikere bu gerçek uygulamalarda kullanmak için(kimse biryere çekmesin elbette birini kesmeyi ddemiyorum)yapılmamış
-
mitokondri bunu yazdı:
-----------------------------
Hattori Hanzo :)
-----------------------------aklıma gelmedi degil ama japonyada bir usta varmıs bir ara çok merak sarmıstım şu samurai kılıçlarına bu usta yapıyormus ama özel böyle bayagıda tuzlu 50-60bin tl arasında degişiyormuş ama ama öyler bas parayı yapayım degil bir kaç kriteri mi ne varmıs arkadaşlar arasında geçti bizden biri olm ne var amk basarız bir 500 bin tl ustayı satın alırız seri üretime döker parasını çıkartırız demişti :D:D
-
Hocam istanbuldaysan hafta içi bi gün götüreyim seni beğendiğini alırsın her tarz var
-
Bir sergide görmüştüm. Denizliden gelmişlerdi.
Veli Kurt isminde birisi- Kartlarını aldım.
537 729 02 71 denizli yatağan da bi görüş başka yere bakmadan. bitane kılıcı vardı süperdi. benim hala aklımda :) ki daha neler yapıyolardır. özel yapımlarıda var isteğine göre.
