Kingdom Rush (Flash Oyun)
-
oyun süper yaa (: bağımlılık yappıyor :)
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler amk bu oyunda kitlendim bir el atın yoksa kafayı yemek üzereyim. İş yerindeyim amk işler kalacak.
Ekran Görüntüsü: http://screencast.com/t/z7T5wV3D4zfX
-----------------------------köpekler fena rush atıyo orda. 2. geçiti gören 2 tane en yüksek model ağaçtan olan okçu evinden kur. gerisine 1 tane mage yerleştir en yüksek morlu olandan. diğerlerine asker döşe sürekli gelen köpekleri tutabilecek şekilde. üst tarafa da 1 yada 2 tane asker çıkarma için şey koy. okçu koyarsan aşağı gelen kadar fazla dmg almış olurlar. mage koyarsan büyük yaratıklar aşşağı kadar dayanamaz çok az canları kalır. 1 deki novayı da askerleri bir yere yığ bütün maptaki yaratıkları o noktaya toplama çalış askerleri yığarak. lure yaptıktan sonra vur göbeğine al akıllarını :D
-
bu ne olm fener alayı gibi oldu amk :D meteor da bitti, canım zaten ofsayt

http://img23.imageshack.us/img23/2299/feneralay.jpg
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
bu ne olm fener alayı gibi oldu amk :D meteor da bitti, canım zaten ofsayt

http://img23.imageshack.us/img23/2299/feneralay.jpg
-----------------------------o mapta kilit noktalara magicden ziyade en büyük ağaç şeklinde olan okçulardan aban magicleri onların arkasına seyrek yerleştir diğerlerinde aban askere oklar baya işe yarıyo
-
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
bu ne olm fener alayı gibi oldu amk :D meteor da bitti, canım zaten ofsayt

http://img23.imageshack.us/img23/2299/feneralay.jpg
-----------------------------o mapta kilit noktalara magicden ziyade en büyük ağaç şeklinde olan okçulardan aban magicleri onların arkasına seyrek yerleştir diğerlerinde aban askere oklar baya işe yarıyo
-----------------------------bombardımanın en son versiyonu daha iyi hem özel yetenekleride iyi füzesi ve yol boyunca belirli zamanla bombardıman şeklinde bombalıyor. Ayrıca mezarlığın oraya askerlerin bulunduğu kısma teslada koyarsan özel yetenkelrinide fullersen rahatlarsın
-
paylaşmayın abi şöyle oyuınlar ya :| offf şimdi bitirmeden kalkılırmı bunun başından
-
oh be bitti barrackları çok kötü yere yerleştirmişim bir de birkaç spell keşfettim o zaman baya kolay oldu oyun :D
-
yatamıyorum ülennn paylaşmayın böyle şeyler
-
süper oyun
-
http://imageshack.us/photo/my-images/98/sadasde.png/
bu kısmı nasıl geçtiniz ya gün boyunca geçemedim 18/19 da kalıyorum son anda geçemiyorum
