Klavye Geliştirme
-
Hocam çok üzüldüm, geçmiş olsun.
Pratik yapmalısın.. Alıştırmalısın. -
Çok Geçmiş Olsun inşallah işe Alınırsın ALLAH Yar Ve Yardımcın Olsun..
-
Geçmiş olsun üzüldüm vallaha :(
-
yok üstadlar her iki elde de sadece işaret parmağı sağlam birde baş diğerlerini kullanamıyorum.
-
öncelikle geçmiş olsun.
paragraflar meb yayınlarının ticaret liseleri için yayınladığı daktilografi kitabı var ondan gelir
kitabın orjinalini bulamazsan bulunduğun yerdeki adliyeye git. orda adliye komiyonu diye bir yer var oraya git. ordan fotokopisini alabilirsin.
hızlanma sana kalmış onun bence bir tekniği yok ne kadar çok haşır neşir olursan o kadar çok hızlanırsın
ha bu arada gençliğe hitabe ezberinde olsun bi ihtimal onu sorabilirler.
sormasalarda sınava girmeden 15 dakika kadar önce soracakları metni size verirler sen o sırada ezberlersin. öyle daha kolay olur. metnin hepsini ezberleme 100 kelimelik bir yher ezberlersen yeter :)
hadi kolay gele
edit:burdada o kitaptaki metinleri aynısı var zaten http://katipler.net/on-parmak/index.php?id=105
-
trooper bunu yazdı:
-----------------------------
öncelikle geçmiş olsun.
paragraflar meb yayınlarının ticaret liseleri için yayınladığı daktilografi kitabı var ondan gelir
kitabın orjinalini bulamazsan bulunduğun yerdeki adliyeye git. orda adliye komiyonu diye bir yer var oraya git. ordan fotokopisini alabilirsin.
hızlanma sana kalmış onun bence bir tekniği yok ne kadar çok haşır neşir olursan o kadar çok hızlanırsın
ha bu arada gençliğe hitabe ezberinde olsun bi ihtimal onu sorabilirler.
sormasalarda sınava girmeden 15 dakika kadar önce soracakları metni size verirler sen o sırada ezberlersin. öyle daha kolay olur. metnin hepsini ezberleme 100 kelimelik bir yher ezberlersen yeter :)
hadi kolay gele
edit:burdada o kitaptaki metinleri aynısı var zaten http://katipler.net/on-parmak/index.php?id=105
-----------------------------evet zaten bu siteden de bazen çalışıyorum. elimde o kitaptan örnek metinler var onlara bakıp bakıp yazıyorum. bir kaç sefer yazınca 90 üsütne çıkıyorumm eğer 15 dakka önce metni verirlerse iyi ezberler yazarım bakıp yazmak zor oluyor.
-
Selam üstad, üstadiye, çömez ve çömeziyelre.
Adalet Zabit Katipi alımları için yılmadan usanmadan çalıştığım çalışmalar sonucunda
Müridiniz dünkü sınavda 88 de barş alıtnda kaldıma ama umudunu kırmadı 97 kelime yazarak 4 yanlışla 93 kelimeyle 3 dakkada 90 kelimeyi geçerek mülakata girmeye hak kazanmıştır.İnşallah mülakatıda geçeriz ve bir iş sahibi oluruz.
Herkese Saygılar...
-
Hadi iyi bakalım :) İnş. Mülakatınıda geçersin. Tebrik ediyorum.
-
inş yerleşirsin güzel haberler bekliyoruz
-
yo be üstad hep ofsaytta kaldık... giremedik başka zaman inşallah.
