folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Klavye Geliştirme



Klavye Geliştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Hocam çok üzüldüm, geçmiş olsun.

    Pratik yapmalısın.. Alıştırmalısın.


    ne diyon?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Çok Geçmiş Olsun inşallah işe Alınırsın ALLAH Yar Ve Yardımcın Olsun..


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    Geçmiş olsun üzüldüm vallaha :(

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    yok üstadlar her iki elde de sadece işaret parmağı sağlam birde baş diğerlerini kullanamıyorum.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    öncelikle geçmiş olsun.

    paragraflar  meb yayınlarının ticaret liseleri için yayınladığı daktilografi kitabı var ondan gelir

    kitabın orjinalini bulamazsan bulunduğun yerdeki adliyeye git. orda adliye komiyonu diye bir yer var oraya git. ordan fotokopisini alabilirsin.

    hızlanma sana kalmış onun bence bir tekniği yok ne kadar çok haşır neşir olursan o kadar çok hızlanırsın

    ha bu arada gençliğe hitabe ezberinde olsun  bi ihtimal onu sorabilirler.

    sormasalarda sınava girmeden 15 dakika kadar önce soracakları metni size verirler sen o sırada ezberlersin. öyle daha kolay olur. metnin hepsini ezberleme 100 kelimelik bir yher ezberlersen yeter :)

    hadi kolay gele


    edit:

    burdada  o kitaptaki metinleri aynısı var zaten http://katipler.net/on-parmak/index.php?id=105

     

     


    ZzZzZzZ...!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    trooper bunu yazdı:
    -----------------------------

    öncelikle geçmiş olsun.

    paragraflar  meb yayınlarının ticaret liseleri için yayınladığı daktilografi kitabı var ondan gelir

    kitabın orjinalini bulamazsan bulunduğun yerdeki adliyeye git. orda adliye komiyonu diye bir yer var oraya git. ordan fotokopisini alabilirsin.

    hızlanma sana kalmış onun bence bir tekniği yok ne kadar çok haşır neşir olursan o kadar çok hızlanırsın

    ha bu arada gençliğe hitabe ezberinde olsun  bi ihtimal onu sorabilirler.

    sormasalarda sınava girmeden 15 dakika kadar önce soracakları metni size verirler sen o sırada ezberlersin. öyle daha kolay olur. metnin hepsini ezberleme 100 kelimelik bir yher ezberlersen yeter :)

    hadi kolay gele


    edit:

    burdada  o kitaptaki metinleri aynısı var zaten http://katipler.net/on-parmak/index.php?id=105

     

     


    -----------------------------

    evet zaten bu siteden de bazen çalışıyorum. elimde o kitaptan örnek metinler var onlara bakıp bakıp yazıyorum. bir kaç sefer yazınca 90 üsütne çıkıyorumm eğer 15 dakka önce metni verirlerse iyi ezberler yazarım bakıp yazmak zor oluyor.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Selam üstad, üstadiye, çömez ve çömeziyelre.
    Adalet Zabit Katipi alımları için yılmadan usanmadan çalıştığım çalışmalar sonucunda

    Müridiniz dünkü sınavda 88 de barş alıtnda kaldıma ama umudunu kırmadı 97 kelime yazarak 4 yanlışla 93 kelimeyle 3 dakkada 90 kelimeyi geçerek mülakata girmeye hak kazanmıştır.

    İnşallah mülakatıda geçeriz ve bir iş sahibi oluruz.

    Herkese Saygılar...


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    Hadi iyi bakalım :) İnş. Mülakatınıda geçersin. Tebrik ediyorum.


    Zehirrr . . .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    inş yerleşirsin güzel haberler bekliyoruz

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    yo be üstad hep ofsaytta kaldık... giremedik başka zaman inşallah.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
Toplam Hit: 6152 Toplam Mesaj: 47