Klavye Veya Mouse İle Bilgisayarinizi Acin (Basit Anlatim)
-
hojucuk ben "anykey" şeysini seçicem ama aklıma şöle bişe takıldı.. şimdi anykey olunca neye basarsam açılıomu yoksa hiçbi tuş fayda etmez hale gelmesin :D bendeki cenabetlikle kesin öle olur sen bi cvp ver de öle deniyim :D
-
tehlikeli bi işe benziyo, bi de olmuyomuş işin yok bios pilini bul
-
hackermemo: Anykey secenegi klavye tuslarindan herhangi birisine bastiginda acilmasi fonksiyonudur, klavyende sorun yoksa tehlikesi yoktur.
Toplam Hit: 3735 Toplam Mesaj: 24
