KO Pvp Konusunda Bir Kaç Soru.
-
Huerfanos bunu yazdı
Yardımcı olurum, ama eski tecrübelerime dayanarak söylüyorum, tahribat serverına saldıracak ve allah belanızı versin diyip kapatacaksın :)
yanlış anlaşılma olmasın hocam server açmak niyetinde değilim açmayacağımda sadece sourceları falan koyucam sadece kendi arkadaş çevrem için acıcam 15-20 kişi girip biralarla oynamak için :D
