Kontor Yuklettim Gelmedi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    ZoRKaYa bunu yazdı:
    -----------------------------
    YasamaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    DiKeyEy bunu yazdı:
    -----------------------------

    önce kendi numaranı ezbere bi öğren.sonra para verip kontör al.

     


    -----------------------------

    adam numaram doğru diyor senin bu söylemin nedendir kardeş ??


    -----------------------------
    Piyasada bi bok bilmeden ben dogru yaptim diyenler oldugu icin gaza gelmis de burasi tbt hocam siki yonetim var cannide sen de dikkat edin (:

    -----------------------------

    hayırdır ?? hadi beni sevmeyen bir kaç adam varda canni ye kim yazıyor :D


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    hoca iyi yükletememişsin :d

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    YasamaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    ZoRKaYa bunu yazdı:
    -----------------------------
    YasamaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    DiKeyEy bunu yazdı:
    -----------------------------

    önce kendi numaranı ezbere bi öğren.sonra para verip kontör al.

     


    -----------------------------

    adam numaram doğru diyor senin bu söylemin nedendir kardeş ??


    -----------------------------
    Piyasada bi bok bilmeden ben dogru yaptim diyenler oldugu icin gaza gelmis de burasi tbt hocam siki yonetim var cannide sen de dikkat edin (:

    -----------------------------

    hayırdır ?? hadi beni sevmeyen bir kaç adam varda canni ye kim yazıyor :D


    -----------------------------
    Sana demedim dikeyey e dedim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    opusdei bunu yazdı:
    -----------------------------

    2006 dan buyana faturalı kullanıyorum. Kontorlüleri unuttum bile. Yalnız şunu söleyeyim. 1999 da ilk kontorlü hattımı aldım. Ve o tarihten itibaren kontorlu kullandığım süre boyunca kesinlikle parça kontor vs.. attırmadım. Yükleme kartı alırdım hep. Onun haricinde Yapı Kredi atmlerinden yada turkcell in kendi web sitesinden yükledim. Her zaman anında yüklendi....

    Sağlam olsun başın ağrımasın dersen sende öle yap.


    -----------------------------

    2006 da parça kontör yoktu zaten


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Düşer hacı aynı işi yapıyorum :D bazen oluyor milyonda bir kişinin başına geliyor düşer 1 2 güne :D

     Vergi veriyorlar.

    Ayrıca programları var satılıyor netten karlı iş. Adam alıyor sistemi 100 tane alt bayi yaptığını düşün her attıkları kontörden sana 0,25 krş kalıyor. her biri günde 50 kontör atsa diyelim 1250 temiz para :D Adamlar tutuyor ucuz 2  3tane de eleman altlarına motor tahsilat için ondan sonra gelsin paralar. Sorun olmuyor ama göndermede filan sağlam sistemleri günde 200 tane filan atıyorum....


Toplam Hit: 8584 Toplam Mesaj: 26