Kontor Yuklettim Gelmedi
-
ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------DiKeyEy bunu yazdı:
-----------------------------önce kendi numaranı ezbere bi öğren.sonra para verip kontör al.
-----------------------------adam numaram doğru diyor senin bu söylemin nedendir kardeş ??
-----------------------------
Piyasada bi bok bilmeden ben dogru yaptim diyenler oldugu icin gaza gelmis de burasi tbt hocam siki yonetim var cannide sen de dikkat edin (:
-----------------------------hayırdır ?? hadi beni sevmeyen bir kaç adam varda canni ye kim yazıyor :D
-
hoca iyi yükletememişsin :d
-
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------
YasamaK bunu yazdı:
-----------------------------DiKeyEy bunu yazdı:
-----------------------------önce kendi numaranı ezbere bi öğren.sonra para verip kontör al.
-----------------------------adam numaram doğru diyor senin bu söylemin nedendir kardeş ??
-----------------------------
Piyasada bi bok bilmeden ben dogru yaptim diyenler oldugu icin gaza gelmis de burasi tbt hocam siki yonetim var cannide sen de dikkat edin (:
-----------------------------hayırdır ?? hadi beni sevmeyen bir kaç adam varda canni ye kim yazıyor :D
-----------------------------
Sana demedim dikeyey e dedim -
opusdei bunu yazdı:
-----------------------------2006 dan buyana faturalı kullanıyorum. Kontorlüleri unuttum bile. Yalnız şunu söleyeyim. 1999 da ilk kontorlü hattımı aldım. Ve o tarihten itibaren kontorlu kullandığım süre boyunca kesinlikle parça kontor vs.. attırmadım. Yükleme kartı alırdım hep. Onun haricinde Yapı Kredi atmlerinden yada turkcell in kendi web sitesinden yükledim. Her zaman anında yüklendi....
Sağlam olsun başın ağrımasın dersen sende öle yap.
-----------------------------2006 da parça kontör yoktu zaten
-
Düşer hacı aynı işi yapıyorum :D bazen oluyor milyonda bir kişinin başına geliyor düşer 1 2 güne :D
Vergi veriyorlar.
Ayrıca programları var satılıyor netten karlı iş. Adam alıyor sistemi 100 tane alt bayi yaptığını düşün her attıkları kontörden sana 0,25 krş kalıyor. her biri günde 50 kontör atsa diyelim 1250 temiz para :D Adamlar tutuyor ucuz 2 3tane de eleman altlarına motor tahsilat için ondan sonra gelsin paralar. Sorun olmuyor ama göndermede filan sağlam sistemleri günde 200 tane filan atıyorum....
