Konya Buluşması Ver.2.0
-
maydonoz tekrardan senin a.q ibneler yok a.q kaldırmayacam engelli dursun 2 hafta falan tshirt falan diyeceksiniz yine sinirlerim tepeme gelecek a.q nasıl yatttınız lan o saate kadar bekle bekle ağaç olduk siz uyumuşunuz a.q
yok abi tshirt olayına ben bi el atayım 2 kişi bi işin hakkından gelemediniz a.q ben olsam tshirt fabrikası kurmuştum :D
-
inş. bende ver.2.0.0.1 de olurum ama ben Akşehirdeyim geliş gidiş biraz sorun :( Olmassa Tshirt kargoyla gonderırsınız :D
-
bu ekme olayına bende çok kıl oluyorum. mersine gittiğimde de adanaya gelmek için tornavida bizi ekmişti aylardır hala unutmuş değilim yane her seferinde kinimi update ediyorum
-
buzul tişörtün bende yalnız başına bi işler geldi şöyleki:
önce ramazan işedi üstüne
sonra
timur sıçtı
sonra köpek kustu
annem toz bezi sanıp camları sildi
yengen tabanları silmiş
en son gördüğümde ertu
buzul yazısını eline boya alıp editlemeye çalışıyordu
büzük yazacakmış :D
-
komedi mk gelecem diyipte gelmeyenlerle bidaha hiçbi olaya girişmem mk. compü olm kurdu görcektin ama hatunlarla tanışmak için süper bi araç :D:D
-
edit.
-
turkishmydonoz bunu yazdı:
-----------------------------
ben bi lamerim muhahahah hepiniz birer lamersiniz ben sizi sikime takmam sizin ğibilerle ğezilmez bile... muhahaha
-----------------------------
hacı sabah sabah kafayımı , yat sen uyu uyu :)
Kürdo 2. geldim ama :D -
turkishmydonoz bunu yazdı:
-----------------------------
ben bi lamerim muhahahah hepiniz birer lamersiniz ben sizi sikime takmam sizin ğibilerle ğezilmez bile... muhahaha
-----------------------------
nediyon la hipne.. -
edit.
-
turkishmydonoz bunu yazdı:
-----------------------------
stifler lameri sanane lan ne dersem derim bok herif
-----------------------------
bu salak hesabı başkasına kaptırmış bizim turkishmydonoz değil bu :D
Toplam Hit: 5245 Toplam Mesaj: 33
