Kosgeb Den Kredi Alan Var Mı?
-
Aklıma takılan şu soru var sifirdan yatırım yapacak girişimciye kredi veriyormu? veriyorsa ne kadara kadar veriyor? eğitimlere katılmak zorunlumu? nereye başvurmalıyım?
alan arkadaşlar varsa bakabilirlermi
-
Geçen sene binlerce başvuruya rağmen 6 destek vermişler diye bişi duymuştum haberin ola.
-
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
Geçen sene binlerce başvuruya rağmen 6 destek vermişler diye bişi duymuştum haberin ola.
-----------------------------sokayım iş bulamadık torpil yok iş kuralım diyoz onda damı torpil var
püff
sıfırdan iş kuracaklara destek veren biryer yokmu? tefeciler hariç :)
-
alper adam akıllı proje yaparsan veriyolar hacı bizim buradaki teknoparkdaki cogu firma koskeb den alıyo adam bir robot yaptı 100 milyar aldı . sende bir seyler yap kap parayı.
-
O tür olaylarda bilmediğin bazı indirigandi'ler var.
Görünmezlik formülü, zaman makinesi v.b. icatların yoksa boşuna ümitlenme mümkün değil.
-
UmuT38 bunu yazdı:
-----------------------------
alper adam akıllı proje yaparsan veriyolar hacı bizim buradaki teknoparkdaki cogu firma koskeb den alıyo adam bir robot yaptı 100 milyar aldı . sende bir seyler yap kap parayı.
-----------------------------robotla işim olmaz :) alanıma girmiyor
sigorta şirketi kuracağım unun için lazım ilk etapda 10 binlira işimi görür gibi kapalı ekran çalışacam sonrasında 60 binlira lazım :D
totalde 100 binlira fazlasıyla işimi görür
10 binlira ıkındırır % kaç faiz sokular?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
UmuT38 bunu yazdı:
-----------------------------
alper adam akıllı proje yaparsan veriyolar hacı bizim buradaki teknoparkdaki cogu firma koskeb den alıyo adam bir robot yaptı 100 milyar aldı . sende bir seyler yap kap parayı.
-----------------------------robotla işim olmaz :) alanıma girmiyor
sigorta şirketi kuracağım unun için lazım ilk etapda 10 binlira işimi görür gibi kapalı ekran çalışacam sonrasında 60 binlira lazım :D
totalde 100 binlira fazlasıyla işimi görür
10 binlira ıkındırır % kaç faiz sokular?
-----------------------------5 bin alırsan 36 aya galiba 2 küsür faiz biniyor 10 bine de yaklaşık 4.5 5 bin lira koymaları mümkün sitelerinde vardı kredi oranları :)
-
36 ayla işim olmaz hocam ilk 3-4 ay zorlanırım sonra zaten 6 aydada kapatırım ben onu
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
36 ayla işim olmaz hocam ilk 3-4 ay zorlanırım sonra zaten 6 aydada kapatırım ben onu
-----------------------------la o zmn anakdan 12 ay taksitle alsana nie kosgeb felan bulasıyon .
-
UmuT38 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
36 ayla işim olmaz hocam ilk 3-4 ay zorlanırım sonra zaten 6 aydada kapatırım ben onu
-----------------------------la o zmn anakdan 12 ay taksitle alsana nie kosgeb felan bulasıyon .
-----------------------------anak ne lo
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
UmuT38 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
36 ayla işim olmaz hocam ilk 3-4 ay zorlanırım sonra zaten 6 aydada kapatırım ben onu
-----------------------------la o zmn anakdan 12 ay taksitle alsana nie kosgeb felan bulasıyon .
-----------------------------anak ne lo
-----------------------------Bankadan 12 ay taksitle alsana nie kosgeb felan bulasıyon .
