folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kosgeb Den Kredi Alan Var Mı?



Kosgeb Den Kredi Alan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Aklıma takılan şu soru var sifirdan yatırım yapacak girişimciye kredi veriyormu? veriyorsa ne kadara kadar veriyor? eğitimlere katılmak zorunlumu? nereye başvurmalıyım?

    alan arkadaşlar varsa bakabilirlermi

     

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Geçen sene binlerce başvuruya rağmen 6 destek vermişler diye bişi duymuştum haberin ola.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    PathfindeR00 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geçen sene binlerce başvuruya rağmen 6 destek vermişler diye bişi duymuştum haberin ola.


    -----------------------------

    sokayım iş bulamadık torpil yok iş kuralım diyoz onda damı torpil var

    püff

     

    sıfırdan iş kuracaklara destek veren biryer yokmu? tefeciler hariç :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    alper adam akıllı proje yaparsan veriyolar hacı bizim buradaki teknoparkdaki cogu firma koskeb den alıyo adam bir robot yaptı 100 milyar aldı . sende bir seyler yap kap parayı.


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    O tür olaylarda bilmediğin bazı indirigandi'ler var.

    Görünmezlik formülü, zaman makinesi v.b. icatların yoksa boşuna ümitlenme mümkün değil.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    UmuT38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    alper adam akıllı proje yaparsan veriyolar hacı bizim buradaki teknoparkdaki cogu firma koskeb den alıyo adam bir robot yaptı 100 milyar aldı . sende bir seyler yap kap parayı.


    -----------------------------

    robotla işim olmaz :) alanıma girmiyor

    sigorta şirketi kuracağım unun için lazım ilk etapda 10 binlira işimi görür gibi kapalı ekran çalışacam sonrasında 60 binlira lazım :D

    totalde 100 binlira fazlasıyla işimi görür

    10 binlira ıkındırır % kaç faiz sokular?


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    UmuT38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    alper adam akıllı proje yaparsan veriyolar hacı bizim buradaki teknoparkdaki cogu firma koskeb den alıyo adam bir robot yaptı 100 milyar aldı . sende bir seyler yap kap parayı.


    -----------------------------

     

    robotla işim olmaz :) alanıma girmiyor

    sigorta şirketi kuracağım unun için lazım ilk etapda 10 binlira işimi görür gibi kapalı ekran çalışacam sonrasında 60 binlira lazım :D

    totalde 100 binlira fazlasıyla işimi görür

    10 binlira ıkındırır % kaç faiz sokular?


    -----------------------------

     

    5 bin alırsan 36 aya galiba 2 küsür faiz biniyor 10 bine de yaklaşık 4.5 5 bin lira koymaları mümkün sitelerinde vardı kredi oranları :)


    Si vis pacem para bellum.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    36 ayla işim olmaz hocam ilk 3-4 ay zorlanırım sonra zaten 6 aydada kapatırım ben onu


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    36 ayla işim olmaz hocam ilk 3-4 ay zorlanırım sonra zaten 6 aydada kapatırım ben onu


    -----------------------------

     

    la o zmn anakdan 12 ay taksitle alsana nie kosgeb felan bulasıyon .


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    UmuT38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    36 ayla işim olmaz hocam ilk 3-4 ay zorlanırım sonra zaten 6 aydada kapatırım ben onu


    -----------------------------

     

     

    la o zmn anakdan 12 ay taksitle alsana nie kosgeb felan bulasıyon .


    -----------------------------

    anak ne lo


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    UmuT38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    36 ayla işim olmaz hocam ilk 3-4 ay zorlanırım sonra zaten 6 aydada kapatırım ben onu


    -----------------------------

     

     

    la o zmn anakdan 12 ay taksitle alsana nie kosgeb felan bulasıyon .


    -----------------------------

    anak ne lo


    -----------------------------

     

     

    Bankadan 12 ay taksitle alsana nie kosgeb felan bulasıyon .


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
Toplam Hit: 9679 Toplam Mesaj: 25