folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kosgeb Den Kredi Alan Var Mı?



Kosgeb Den Kredi Alan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    vergi levhası olmayana vermiyorlarmış :/


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    UmuT38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    alper adam akıllı proje yaparsan veriyolar hacı bizim buradaki teknoparkdaki cogu firma koskeb den alıyo adam bir robot yaptı 100 milyar aldı . sende bir seyler yap kap parayı.


    -----------------------------

     

    robotla işim olmaz :) alanıma girmiyor

    sigorta şirketi kuracağım unun için lazım ilk etapda 10 binlira işimi görür gibi kapalı ekran çalışacam sonrasında 60 binlira lazım :D

    totalde 100 binlira fazlasıyla işimi görür

    10 binlira ıkındırır % kaç faiz sokular?


    -----------------------------

    hacı sigorta şirketine vermezler para :)


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    KaRaKuLe bunu yazdı:
    -----------------------------

    vergi levhası olmayana vermiyorlarmış :/


    -----------------------------

    ne anlamı kaldıki :))

     

    @buzul

    niye vermezler risklimi görüyorlar a.q :D hizmet sektörü a.q illa elle tutulur birşeymi yapmak lazım risk satıyoruz


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    bizim şirketin danışmanı ile görüşmüştüm bu konuyu

    bildiğim kadar,

     

    sigortalı olmucan işsiz olcan ve iş-kurda kaydın olcak

    cebindede biraz para olcak firmanı kurcan yaptığın faturaları saklıcan kosgeb den daha sonra tahsil edecen

    atıyorum 5 bin lira şirket kurulumu için masraf yaptıysan bunun 1500-200 tl sini geri alabiliyon başka vermiyolar

    27 değil aslında destek

     

    nereye başvurcam ? kosgeb e nere olcak hoca ?

     

    destek programına girişin onaylanırsa 1,5 ay kurs alacan haftada 2- yada 3 gün olması lazım 7-8 saat boyuncakursa katılmak zorunlu 2-3 kez kursa gitmez isen hakkın yanar kaydın silinir bi daha o kapıdan iş çıkmaz sana ahıllı olcan

    http://www.kosgeb.gov.tr/Pages/UI/Destekler.aspx?ref=8 şurdaki linkten detaylara göz atabilirsin

     

    herşey yolunca giderse yaklaşık 22-23 bin lira para alırsın

     

    bunun haricinde 70 binliralık bi kredi sistemi daha var ama bunu sadece makinalara firman için yatırımda kullanabilirsin ve fatura ile belgelemen lazım paraların nereye gittiğini

    ayrıyeten aldığın malzemeleri 3 yıl boyunca hiç birşekilde tekrar paraya dönüştüremessin yadı kiralanamaz ve satılamaz cinsinden

     

     

     


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    önce baş vurup sonramı işi kuracam? aksi halde biraz göte gelme durumu oluyo :D

    sigortalıyım işsizim çalışıyo görünüyom biryerde kendi sigortamı ödüyorum önemli değil hemen keserim ilişkimi sorun değil :D

     

    edit: peki banka sıfırdan iş kuracak işsiz adama kredi verirmi ? (ben olsam vermem de :) soram dedim

    üstüme hiç bişi yok ipotek yada kefil isteyecek? kefillerimde benim gibi işsiz :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    önce baş vurup sonramı işi kuracam? aksi halde biraz göte gelme durumu oluyo :D

    sigortalıyım işsizim çalışıyo görünüyom biryerde kendi sigortamı ödüyorum önemli değil hemen keserim ilişkimi sorun değil :D

     


    -----------------------------

     

     

     

    sigartalı isen çalışıyon demektir kağıt üzerinde hocam bu durumda kabul etmezler seni

    firma veyahut şirket kuruluşu taa kurstan sonra olacağı için üzerine oturduğun kaba et sakata gelmez

    zaten kursatan sonra sana belge veriyorlar işkur ve kesgeb tarafından oluşturulan kursu başarı ile bitirdiğin için

     

    kurs bittikten sonrada 2 sene içinde şirketini veya firmanı kurup yaptığın kurulum masrtaflarını belgeleyip kosgebden geri tahsil etcen

    sonrada diğer kalan kısımları alcan ofis malzemeleri için vs.

     

    edit: banka işsiz adama kredi vermez ancak sigortalı göründüğün için az kurcalarsan asgari ücretle ile sigorta yatırdığını farzedersek 4-5 bin lira kredi alabilirsin.

    ve yeni kurulmuş bi şirketede kredi vermezler kefilsin karşılıksız bankaları ilk etapda unut

     


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    4-5 binlira benim başvuruma anca yeter :)

    birde şöyle bir olay var kendi şirketimi kurmayım %4 komisyondan fedakarlık yapıp başka şirketin bayiiliğini alabiliyorum öyle çok teklif geldi 12 tane sigorta şirketinin

    ozaman bana sadece 5-6 bin bütün işimi görüyor ne yapsam bilmiyorum

    ben eylülde yetki belgemi alayımda 2 bölgede 3 şehir var aklımda araştıracağım


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    4-5 binlira benim başvuruma anca yeter :)

    birde şöyle bir olay var kendi şirketimi kurmayım %4 komisyondan fedakarlık yapıp başka şirketin bayiiliğini alabiliyorum öyle çok teklif geldi 12 tane sigorta şirketinin

    ozaman bana sadece 5-6 bin bütün işimi görüyor ne yapsam bilmiyorum

    ben eylülde yetki belgemi alayımda 2 bölgede 3 şehir var aklımda araştıracağım


    -----------------------------

     

    LTD lerde o şekil olmuyor hocam şirket hissenin minimum %30 olması lazım


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    4-5 binlira benim başvuruma anca yeter :)

    birde şöyle bir olay var kendi şirketimi kurmayım %4 komisyondan fedakarlık yapıp başka şirketin bayiiliğini alabiliyorum öyle çok teklif geldi 12 tane sigorta şirketinin

    ozaman bana sadece 5-6 bin bütün işimi görüyor ne yapsam bilmiyorum

    ben eylülde yetki belgemi alayımda 2 bölgede 3 şehir var aklımda araştıracağım


    -----------------------------

     

    LTD lerde o şekil olmuyor hocam şirket hissenin mininun %30 olması lazım


    -----------------------------

    şahıs şirketi kuracam hoca ozaman oluyo :)

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izleyici
    izleyici's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2011
    Erkek

    Ben koskep ve markanın ortaklasa düzenledigi girişimcilik sertifikamı aldım 3 hafta once. evet kredi işi biraz zor cünkü herkez sallama isler yada sonrasında istihdam yaratıcak islerle fikirlerle kurulun karsına cıkmıyor. şahsen bizim sertifika gurubunda birtane bile elle tutulur bir iş yoktu. ben kendi işimi cok degisik ve türkiyede az yapıldığına inanıyorum. büyük bir ciftlimiz ve gerekli makinalarımız var ne yapacagımı suan isin soyliyemem :) yanlız size örnek olsun diye elenen kisilerin projelerinin yayınlandığı bir link paylasayım. devletten hibe almak kolay fakat " Yaratıcı,Farklı,Ne istediğini bilen, Pazar ve Rakip analizini iyi yapmış, her bakımdan konuyu bilen ve en önemlisi istihdam yaratabilecek bir projeyle mi geldiğin ? önemli.

    Bu arada hibe yani geri dönüşümdüz kredi 27 bin TL yanlız bu parayı peyder pey alıyorsunuz öyle kabul edildi alsana 27 bin tl demiyor adam :D

    Sonra 70 bin TL faizsiz kredi vardı onun içinde teminat mektubuyla veriyorlardı buda gerçekten güzel. faizsiz kredi varan bir banka varmı

    http://www.morfikirler.com/yazi/is-plani-ornekleri

    http://www.marka.org.tr/ >> kalkınma ajansı

    www.koskep.gov.tr >> Resmi devlet sayfası


    #hayat bir sifreleme algoritmasından ibaret.
Toplam Hit: 9684 Toplam Mesaj: 25