Kpss Tercih Sonuçları Açıklandı
-
MaTRiXe bunu yazdıMert_648 bunu yazdı
Tercih yaptirmamak icin ellerinden geleni yaptilar site kapandi , sirada bekledik internette :) daha dicek hic bisey yok 77 ile olmadi adam benden 5 puan,asagi ve bnm yazdigim yere yerlesmis daha hic bisey denmez,amk.
gözünü seveyim caps ver sana inanmadığımdan değilde caps ver sıralama falan koyma ama hocam fişlerler a.q ben bunalrın
Cocuktan sifresini isticem haci verirse hd resmini koyacam -
kaygusuz bunu yazdıTHT2005 bunu yazdıgeberlan bunu yazdı
adamlar 2 günde sonuç açıklamış :| sonu belliydi zaten. 88 ile atanamamışım.
88 lemi ? :X yok artık. Diyecek birşey bulamadım hocam.
ösym sitesinden bi paint yaparmısın
normaldir çünkü meslekle alakalı bir durum sonuçta hemşire mesela 50 puanla hemşireliğe atanıyor :)
63 puanla kuzenimin eşi atanamadı hacı hemşire.
ben 6 yıl denedim 88 89 90 puan aldım hiç bi yer olmadı. meslek yok sertifika yoktu.
tavsiyem ösymnin yaptığı genel atamalar değil de kurumların alım açtığı zaman uğraşmanız. varsa araya birilerini sokmanız.
-
3.4. yerleştirmeler ne zaman acaba ?
2. adam bulup bi yerlere girmek zihniyetini ilk icad edenin tea ...
-
eve atandım ya la ben :) bizim bölüme 4 kadro açmışlar zaten, bi tek ankarayı yazdıydım onuda bizim branşın birincisi yazınca yalan oldu bnm branş dördüncülüğü :D
-
iyiki tercih yapmamisim ama seneye gircem hoca cilarin yanina kafam rahat bi sekilde atancam yeter biraz biz torpil görelim
-
"KPSSden aldığım puanla evdeki koltuğa bile yerleşemiyorum" diyen var :D :D
hakkımızda hayırlısı
-
cemaatçi değilim ama her şeyi adamlara yıkmayın be amk. şu puanla atanadım falan diyenler bir baksınlar http://osym.gov.tr/belge/1-13839/kpss-20122-yerlestirme-sonuclarina-iliskin-sayisal-bilg-.html surdan nereleri yazdıgına, kaç puanla atadıklarına, kendileri o tercihi kacıncı sıradan yaptıgına sonra suç atın be abicim :|
-
nights_judge bunu yazdı
cemaatçi değilim ama her şeyi adamlara yıkmayın be amk. şu puanla atanadım falan diyenler bir baksınlar http://osym.gov.tr/belge/1-13839/kpss-20122-yerlestirme-sonuclarina-iliskin-sayisal-bilg-.html surdan nereleri yazdıgına, kaç puanla atadıklarına, kendileri o tercihi kacıncı sıradan yaptıgına sonra suç atın be abicim :|
tartışmayla tamamen alakasız olarak söylüyorum, tercih sırası vs gibi şeylerin kpss yerleştirmesinde hiçbir önemi yok. öss gibi işlemiyo yani olay.. bilgisayar en yüksek puanı alandan başlıyo yerleştirmeye "en üstte ve uygun(yani kontenjan varsa boş)" olan tercihine yerleştirip bir alttaki adaya geçiyo, 1.sıradan başlayıp böyle böyle son adaya kadar gidiyor.
-
nights_judge bunu yazdı
cemaatçi değilim ama her şeyi adamlara yıkmayın be amk. şu puanla atanadım falan diyenler bir baksınlar http://osym.gov.tr/belge/1-13839/kpss-20122-yerlestirme-sonuclarina-iliskin-sayisal-bilg-.html surdan nereleri yazdıgına, kaç puanla atadıklarına, kendileri o tercihi kacıncı sıradan yaptıgına sonra suç atın be abicim :|
Basladigin kelimede hayir yok :) devamini da meraktan okudum sonra bisey bilmedigini anladim -
Mert_648 bunu yazdınights_judge bunu yazdı
cemaatçi değilim ama her şeyi adamlara yıkmayın be amk. şu puanla atanadım falan diyenler bir baksınlar http://osym.gov.tr/belge/1-13839/kpss-20122-yerlestirme-sonuclarina-iliskin-sayisal-bilg-.html surdan nereleri yazdıgına, kaç puanla atadıklarına, kendileri o tercihi kacıncı sıradan yaptıgına sonra suç atın be abicim :|
Basladigin kelimede hayir yok :) devamini da meraktan okudum sonra bisey bilmedigini anladimtercih yapamasını bilmeyen birisine laf anlatması zordur.selametle
nights_judge tarafından 01/Ara/12 03:37 tarihinde düzenlenmiştir
