folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kpss Tercih Sonuçları Açıklandı



Kpss Tercih Sonuçları Açıklandı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    MaTRiXe bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    Tercih yaptirmamak icin ellerinden geleni yaptilar site kapandi , sirada bekledik internette :) daha dicek hic bisey yok 77 ile olmadi adam benden 5 puan,asagi ve bnm yazdigim yere yerlesmis daha hic bisey denmez,amk.


    gözünü seveyim caps ver sana inanmadığımdan değilde caps ver sıralama falan koyma ama hocam fişlerler a.q ben bunalrın







    Cocuktan sifresini isticem haci verirse hd resmini koyacam
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    kaygusuz bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    geberlan bunu yazdı

    adamlar 2 günde sonuç açıklamış :| sonu belliydi zaten. 88 ile atanamamışım.

    88 lemi ?  :X  yok artık. Diyecek birşey bulamadım hocam.

    ösym sitesinden bi paint yaparmısın

    normaldir çünkü meslekle alakalı bir durum sonuçta hemşire mesela 50 puanla hemşireliğe atanıyor :)

    63 puanla kuzenimin eşi atanamadı hacı hemşire.

    ben 6 yıl denedim 88 89 90 puan aldım hiç bi yer olmadı. meslek yok sertifika yoktu.

    tavsiyem ösymnin yaptığı genel atamalar değil de kurumların alım açtığı zaman uğraşmanız. varsa araya birilerini sokmanız.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    3.4. yerleştirmeler ne zaman acaba ? 

    2. adam bulup bi yerlere girmek zihniyetini ilk icad edenin tea ...


    Living Death
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    eve atandım ya la ben :) bizim bölüme 4 kadro açmışlar zaten, bi tek ankarayı yazdıydım onuda bizim branşın birincisi yazınca yalan oldu bnm branş dördüncülüğü :D 


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    logas
    logas's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2012
    Erkek

    iyiki tercih yapmamisim ama seneye gircem hoca cilarin yanina kafam rahat bi sekilde atancam yeter biraz biz torpil görelim

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    "KPSSden aldığım puanla evdeki koltuğa bile yerleşemiyorum" diyen var :D :D

    hakkımızda hayırlısı

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    cemaatçi değilim ama her şeyi adamlara yıkmayın be amk. şu puanla atanadım falan diyenler bir baksınlar http://osym.gov.tr/belge/1-13839/kpss-20122-yerlestirme-sonuclarina-iliskin-sayisal-bilg-.html surdan nereleri yazdıgına, kaç puanla atadıklarına, kendileri o tercihi kacıncı sıradan yaptıgına sonra suç atın be abicim :|


    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    nights_judge bunu yazdı

    cemaatçi değilim ama her şeyi adamlara yıkmayın be amk. şu puanla atanadım falan diyenler bir baksınlar http://osym.gov.tr/belge/1-13839/kpss-20122-yerlestirme-sonuclarina-iliskin-sayisal-bilg-.html surdan nereleri yazdıgına, kaç puanla atadıklarına, kendileri o tercihi kacıncı sıradan yaptıgına sonra suç atın be abicim :|

    tartışmayla tamamen alakasız olarak söylüyorum, tercih sırası vs gibi şeylerin kpss yerleştirmesinde hiçbir önemi yok. öss gibi işlemiyo yani olay.. bilgisayar en yüksek puanı alandan başlıyo yerleştirmeye "en üstte ve uygun(yani kontenjan varsa boş)" olan tercihine yerleştirip bir alttaki adaya geçiyo, 1.sıradan başlayıp böyle böyle son adaya kadar gidiyor.


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    nights_judge bunu yazdı

    cemaatçi değilim ama her şeyi adamlara yıkmayın be amk. şu puanla atanadım falan diyenler bir baksınlar http://osym.gov.tr/belge/1-13839/kpss-20122-yerlestirme-sonuclarina-iliskin-sayisal-bilg-.html surdan nereleri yazdıgına, kaç puanla atadıklarına, kendileri o tercihi kacıncı sıradan yaptıgına sonra suç atın be abicim :|






    Basladigin kelimede hayir yok :) devamini da meraktan okudum sonra bisey bilmedigini anladim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı
    nights_judge bunu yazdı

    cemaatçi değilim ama her şeyi adamlara yıkmayın be amk. şu puanla atanadım falan diyenler bir baksınlar http://osym.gov.tr/belge/1-13839/kpss-20122-yerlestirme-sonuclarina-iliskin-sayisal-bilg-.html surdan nereleri yazdıgına, kaç puanla atadıklarına, kendileri o tercihi kacıncı sıradan yaptıgına sonra suç atın be abicim :|






    Basladigin kelimede hayir yok :) devamini da meraktan okudum sonra bisey bilmedigini anladim

       tercih yapamasını bilmeyen birisine laf anlatması zordur.selametle

     

    nights_judge tarafından 01/Ara/12 03:37 tarihinde düzenlenmiştir

    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
Toplam Hit: 5479 Toplam Mesaj: 42