Kpss Tercih Sonuçları Açıklandı
-
slmarlq bunu yazdı
MaviGozluDev bunu yazdınights_judge bunu yazdıcemaatçi değilim ama her şeyi adamlara yıkmayın be amk. şu puanla atanadım falan diyenler bir baksınlar http://osym.gov.tr/belge/1-13839/kpss-20122-yerlestirme-sonuclarina-iliskin-sayisal-bilg-.html surdan nereleri yazdıgına, kaç puanla atadıklarına, kendileri o tercihi kacıncı sıradan yaptıgına sonra suç atın be abicim :|
tartışmayla tamamen alakasız olarak söylüyorum, tercih sırası vs gibi şeylerin kpss yerleştirmesinde hiçbir önemi yok. öss gibi işlemiyo yani olay.. bilgisayar en yüksek puanı alandan başlıyo yerleştirmeye "en üstte ve uygun(yani kontenjan varsa boş)" olan tercihine yerleştirip bir alttaki adaya geçiyo, 1.sıradan başlayıp böyle böyle son adaya kadar gidiyor.
Sonuçta Bilgisayar İnsan İcadı Değilmi. Yeğenleri Elle Yerleştirdikten sOnra Bi Tuşa Basarlar OTOMATİK DİZ Tuşuna Basarlar Bizede Balta Sapı Kalır:))
Yok hoca öyle bir tuş.
Tercihler gayet adil oluyor. İçinde "mülakat" lafı geçenler şaibe hissi uyandırmaktadır onlarla da bu tercihin alakası yok.
Ayrıca Yeğenlerini yerleştirmek için tercih kılavuzunda kadro yayınlamalarına gerek yok.
AnaMuhalefet tarafından 01/Ara/12 17:47 tarihinde düzenlenmiştir
