Kredi Masraf İadesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek
    cagatay09 bunu yazdı
    YasamaK bunu yazdı
    cagatay09 bunu yazdı

    arkadaşlar bbdk ve türkiye bankacılar birliği bu tür masraf iadesi gibi konularda bankaların yanında yer alıyor. bunun dışında bankaların sizlere hizmetindeki aksaklıklar, hizmette ayrımcılık yapılması ve evrak konusundaki belirsizliklerde rol oynuyorlar. onlara kesinlikle şikayette bulunmayın. gideceğiniz iki adres belli tüketici hakem heyetleri ve tüketici mahkemeleri sizi paklar. yalnız bazı hakem heyetleri bankalardan yana olabiliyorlar. örneğin:.

    hakem heyeti banka savunması ister bu savunma zaten sizin kredi için atmış oldğunuz imzalardır amaç kendi isteginizle imzaladığınızı beyan etmek kurula. kurulda bu savunma sonucunda isterse olayı size baglar reddeder. isterse bankaya baglar geri ödemesini kararlaştırır. banka için karşılıklı hazırlanmış bir sözleşme olmadığından masrafların geri iadesine der. ama size patlarsa da dediği şey belli kendi isteginiz ve bilginiz doğrultusunda sözleşmeye imza atmanız nedeniyle reddeder.

    anlıycanız 2 ucu poklu degnek. şansınıza ne çıkarsa artık karardan. ayrıca diyelim ki kazandınız meblagda fazla ise banka işin peşini bırakmıyor mahkemeye veriyor. eger mahkeme haklı bulursa bankayı avukat masraflarınıda istediğine şahit oldum. eger kredi masrafı meblagı çok değilse ugrasmayın bence ama 1060 TL üzerindeyse heyet filan ugrasmadan direk mahkemeye gitmenizi öneririm. 

    not: ve bir avukata mutlaka danışın.

    vallah ben finansı şikayet ettim mail çekdim hemen döndüler bana 4 gün sonra ve finans hemen aradı ardından özürdileme metni gönderdiler

    kredi masrafı konusunda mı yoksa kredi kartı aidatı konusunda mı hacı? şikayetine baglı. normalde dosya masrafı iadesi konusunda müşteriden yana değillerdir.

    kredi kart problemi ile ilgiliydi eminim buna da yardım ederler şansımızı deneyelim olmadı buna döneriz


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Evet Arkadaşlar :)
    Geldigim Gaz Dogrultusunda İş Bankasına İadeli Taahhütlü Çakmıştım :)
    Ama Aynı Şekilde Onlarda Bana Çakmış :)

    Gelen yazıyı aynen forward lıyorum :)
    Tecrubelı , Deneyımlı ve Anlayan Avukat , Bankacı Vs dostlardan Tavsıyelerı alalım :)


    PEKİ ŞİMDİ NE YAPÇEZ: ???

     

    JiggSaw tarafından 08/Eyl/12 15:22 tarihinde düzenlenmiştir

    İmza YOK !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    elindeki kagıdı aliyorsun tüketici mahkemesine gidiyorsun ? hangi şehirdesin


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    TÜKETİCİ MAHKEMESİ  SAYIN HAKİMLİĞİ’NE

                                                                                     KAHRAMANMARAŞ

     

     

    Müşteki                                 : SENSİN

                                                    

     

    Şüpheli                                   :  BANKA

     

    Suç                                         :KREDİ MASRAFINI ÖDEMEMEK

     

    Suç Tarihi                               : 31.12.2008-31.12.2008

     

     

     

    Özü                                        :Yargıtay 13. Hukuk Dairesi Karar Tarihi: 15.12.2011 Esas No:                2011/9823 Karar No: 2011/19204. Verdiği karar doğrultusunda çektiğim kredinin dosya masrafının ödenmesi

     

     

    Hukuki Sebepler                    :Yargıtay 13. Hukuk Dairesi Karar Tarihi: 15.12.2011 Esas No: 2011/9823 Karar No: 2011/19204

    Ankara 7. Tüketici Mahkemesi Karar Tarihi: 14.04.2011 Esas No:  2010/858 Karar No:2011/309

     

    Netice ve Talep                      : Yukarıda arz ve izahına çalıştığımız haklı sebeplerden dolayı iddiamız nedeni Ankara 7. Tüketici Mahkemesi’nin ve Yargıtay 13. Hukuk Dairesi Kararı neticesinde , çektiğimiz kredinin dosya masrafının iadesini istedediğim halde,yazılı cevap ile verilmemiştir iş bu nedenle davanın kabulu ile mahkeme masraflarını ve ücreti vekaletin sanığa yüklenmesine karar verilmesini arz ve talep ederim.

     

                                                                                                                Müşteki

                                                                                                                          

     

                                                                                                              

     

     

    Ekler:

    Bankadan gelen yazı

     


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    önceki mesajımı düzenle gerekli eklemeleri yap, adliyeye tevzi bürosu nerde diye sorarsan gösterirler , tüketici mahkemelerinde dava ücreti olmaz. halledersin umarim . ptesi cvp yazabilirim anca


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    mehmetcan bunu yazdı

    elindeki kagıdı aliyorsun tüketici mahkemesine gidiyorsun ? hangi şehirdesin

    İzmir Hocam ...


    İmza YOK !!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    suhatuna bunu yazdı

    Evet Arkadaşlar :)
    Geldigim Gaz Dogrultusunda İş Bankasına İadeli Taahhütlü Çakmıştım :)
    Ama Aynı Şekilde Onlarda Bana Çakmış :)

    Gelen yazıyı aynen forward lıyorum :)
    Tecrubelı , Deneyımlı ve Anlayan Avukat , Bankacı Vs dostlardan Tavsıyelerı alalım :)


    PEKİ ŞİMDİ NE YAPÇEZ: ???

     

     

    Geçti bor'un pazarı  sür eşşeği niğdeye  :) demek istemiş :)


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    onu anladik hocam o kadar aklimuz eriyo ! konu su durumda ne yapabiliriz konusu zaten !!!


    İmza YOK !!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi
     
     
     
    suhatuna bunu yazdı

    Evet Arkadaşlar :)
    Geldigim Gaz Dogrultusunda İş Bankasına İadeli Taahhütlü Çakmıştım :)
    Ama Aynı Şekilde Onlarda Bana Çakmış :)

    Gelen yazıyı aynen forward lıyorum :)
    Tecrubelı , Deneyımlı ve Anlayan Avukat , Bankacı Vs dostlardan Tavsıyelerı alalım :)


    PEKİ ŞİMDİ NE YAPÇEZ: ???

     

     

     

     

    kurula götüreceksin onla beraber de mahkeme yoluna düşebilirsin. Alsan da çok zorlayacaklardır mesela kredi kartı ücretini sözleşmesine koyan bankalar hala daha almaya dewam ediyolar bakiyeleri lakin mahkeme yoluyla sözleşmede geçse dahil geri alabiliyolar ,) yasa olduğundan dolayı ilk aşamada bankanın itiraz edeceğini söylemiştim kurul ya da mahkeme sorunu çözecektir sanırım ,)


    dewdim dewrildim geldim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    yaaa hocam ugrasirim ugrasmaya da qercekten alabilirmiyiz??? sorun olan bu ... yoksa ben her yere yaparim basvuryu tuketici heyetiymis , tuketici mahkemediymis vss :) arti bi de buseyi slamadogimiz gibi boeclu cikmayalim ustune :)


    İmza YOK !!!
Toplam Hit: 7533 Toplam Mesaj: 54