Kürt Vatandaşlarım...
-
kurtlerin toplumdan dislanmasinin nedeni, toplumu bolucu hareketleri, Bundan 20 sene once buyuk miktarda kurt Turkiye'ye iraktan kacarak girdi. Bu adamlar simdi misafir olarak geldikleri topraklari istiyorlar. Ha bunlarin yaninda yuzlerce senedir yasayanlarda var ancak onlar zamani gelince turkiye icin kanlarini dokmus ve turkiyenin bir parcasi olan insanlar. Onlar Turkiye icin savasti ve Turkiye'de yasamak istiyorlar.
Benim derdim boluculerle. Benim vatanima gelipte benim polisime benim vatandasima saldiran picin burda kalipta benim topragimi paylasmaya hakki yok, bu hakkida onlara vermemek icin elimden geleni yaparim.
-
zefyhr bunu yazdı:
-----------------------------
hadi rojini dağa kaldıralım :)
-----------------------------bu karıyı fena fucklarım hea (: benim pil bittiğindede boş bırakmam alırım bi kilo salata cacık yaparım bununla (:

-
ONEMINUTE bunu yazdı:
-----------------------------
zefyhr bunu yazdı:
-----------------------------
hadi rojini dağa kaldıralım :)
-----------------------------bu karıyı fena fucklarım hea (: benim pil bittiğindede boş bırakmam alırım bi kilo salata cacık yaparım bununla (:

-----------------------------helin .. hani elin? :)))boş kalmasın o elin.. gel ..

neyse yeter bu akşam bu kadar ağa kızı miqtiğimiz :)
-
bir komyon soğanı telef etmek için;
komyoncunun uyuduğu sralarda 5-10 tane çürümüş soğan atarsın kamyona hepsi çörür giderzamanla
çözümü ise ;
en kısa zamanda çürükleri ayıklamak
yada
ya hiç uyumamak
biz hala yarı uykulu vaziyette çürükleri ayıklamaya çalışıyoruz
tam uyanamadığmız içinde biz bir çürük ayıklarken öte yandan 2 çürük giriyor kamyona
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
Abraxas bunu yazdı:
-----------------------------
Okuyun kardeşlerim. osman pamukoğlunun " ihaneti gördüm " adlı kitabını okuyun.
-----------------------------
Eh bari birşeyler çırpınıyorsunda yazarını doğru söyle be adam..
-----------------------------Yazarını doğru söylemek, bence kitapların yazarlarının isimlerini bilmek önemli değil amma velakin ne yazdıklarını bilmek gerekir, onu bilmek için de anlamak gerekir. Sadece kitap ismi vermek yazılanları anlamaksızın aptallıktan başka birşey değildir.
Mevzuya gelince, Ziya Gökalp'i okumak lazım gelir bence, tabii kökeninin ne olduğunu bilerek. Türkçülük akımını ortaya atan bu zatın neden kürt kültüründe yetiştiğini ve kürt zihniyetinde olduğunu da bilmek gerekir. Sonra bir kürtün kimliğinde neden T.C yazdığını, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı kavramının ne olduğunu da anlamak gerekir. "Oyum kürtlerin açtığı partiyedir." cümlesi koşullanmışlıktan başka birşey değildir, namıdiğer düşünmemek, anlamamak başkalarının senin yerine düşünmüş olmasını kabullenmektir. Ne kadar acı ki arkadaşlar bu kanayan yaranın acısından dolayı bu cümleyi sarf eden arkadaşa cevap verme ihtiyacı duydular, ne yazık...
Siyasal özgürlüken bahsediyorsunuz, siyasal demokrasiden ve dtp den bahsediyorsunuz. Dünyanın neresinde bir terör örgütüyle temasa geçebilen ve elinden ülke askeri alabilen bir siyasi parti gördünüz ya da hala göremediniz çünkü oturduğunuz yerle düşünüyorsunuz. 1982 yılına kadar herhangi bir sıkıntısı olmayan bir konu sadece kenan Evren'in embesilliklerinden biri olan kürtçe konuşma yaşağıyüzünden patlak vermiş sonra da dağa çıkma hissiyatı duyan şahışlar olayı bambaşka boyutlara getirmiştir. Bunları tarihsel boyutta görmeyip bir örgütün arkasında olmakla hangi demokrasiden, hangi haktan bahdesiyoruz.
Bu mevzuyu akılla çözemezseniz o zaman islama bakın çünkü akıllar ötesinde çözülmüşü var, yok ona da bakamıyorsanız bakmış olanlara bakın yok oda olmadı o zaman hiç yazma hiç düşünme çünkü seni anlatmak için kelimeler kifayetsiz. Son olarak bir arkadaş tedaviye benzetmiş ki ben düşünsem bu kadar anlamlı ve anlamını karşılayan bir benzetme yapamazdım, zihnine sağlık.
-
ONEMINUTE
Seviyeli Ol Biraz Tartışmanın Kalitesini Düşürme
Bende kürdüm 17 yıl güneydoğuda Yaşadım Burda Bir Çok Arkadaşın Yaptıgı Faşizanlık. Bir İnsanı Hiç Bir Zaman ırkı İle Yargılayamazsın.Bütün Kürtleride Aynı Kefeye Koyamazsın. İstiklal Marşını Okurken Fosurdaya Fosurdaya Gülenler Gelip Milliyetçilik Naraları Atıyorlar Buna Çok Şahit Oldum.Ben Bir Kürt Olarak Vatanımı Seviyorm Bu Vatan İçin Gerektigindede Canımı Veririm
Bu Yaşıma Kadar Kürt Oldugum İçin hiç Bir Ayrımcılıkla Karşılaşmadım. Bana Göre Milliyetçilik Başbuğ TÜRKEŞ'inde Dedigi Gibi '' Irkıçılık Yapmadan Bölücülük Yapmadan Bu ülkeyi Sevabına Sevmektir''
Onun İçin Her zaman Övünerek Söylüyorm Millyetçiyim Ülkücüyüm Elhamdülillah
-
sanırım burada türkiye cumhuriyeti vatandaşı olan kürt vatandaşlarla doğuyu bölüp kendi idealleri doğrultusunda özerklik oluşturmak isteyenleri ayırmak gerek. her doğuluya karşı önyargılı davranmakta bizim suçumuzdur aslında. ama oradaki kürtler şunu anlamıyor: BU BİR RANT İŞİDİR VE BURADAKİ KARGAŞADAN NEMALANAN, BU DÜZENİN BARIŞLA VE REFAHLA BİTMESİNİ İSTEMEYENLER BURANIN AĞA BABALARIDIR. enazından işin bu kısmı dil siyaseti ile çok güzel bir şekilde örtbas ediliyor.
Basit bir örnek: Ahmet türk kimdir? ağa babalarından değilmidir? Buradan nemalananların başında gelmektedir ve orada Türkiye Cumhuriyeti'inin otoritesinin güçlenmesi onun işine gelmemektedir. Çünkü vergi vemek zorunda kalacak, halk bilinçlenecek, rahatı kaçacak, istediği gibi bir idare şeklini gerçekleştiremeyecektir. Bu şartlar altında yaptıkları tüm konuşmalarda ben bir samimiyet ve gerçektende kürt kimliğini savunduklarına inanmamaktayım.
Zamanında devletin oraya yeteri kadar yatırım yapmadığını söylemektedir bu kişiler. Devlet elinden geleni bence yapmıştır. Devlet öğretmen göndermiştir öğretmeni öldürmüşlerdir. Yol yapmıştır mayınlamışlardır. Su deposu yapmıştır patlatmışlardır. Yatırım yapmak isteyen işadamına bile şantajla önüne engel çekilmiştir. Herşey bir yana "devlet bize imkan vermedi" diyenlere söylemek istiyorum ki 1990ların başında medeniyetin beşiği, Türkiye'nin 3. büyük şehrinde ilkokulda okurken daha okulumuzun sobasında yakacak kömürümüz yoktu. Kazaklarla oturduğumuz günleri unutmadım. Lisede hala soba ile ısınabiliyorduk ki oda her sınıfta yoktu. Ama biz bu şartlar altında herzaman için şunun bilincindeydik ki bir devletin en asri unsuru bireydir ve bu devlet yoksa bizde yoktuk. biz isyan etmedik, bağırmadık, devlete silah çekmedik... Doğudaki insanlar sanıyorlarki sadece onlar bu halde, batıda bizi altın varaklı sıralarda, tüm imkanları olan okullarda eğitim gördüğümüzü sanırlar. Halbuki düşünmezler ki oraya giden yardımları bir toplasak... Peki nerede bu yardmılar? Biz orada teröris besleyelim diyemi yapıldı bunca emekler, verilen şehitler? Bana bunun hesabını kim verebilir? Peki herşeyi geçtim öldürülen kürtlerin hesabını bir kürt olarak ahmet türk verebilirmi? Bu kendi soyunuza yapılan bir nankörlük değilmidir?
Diyorlarki batasuna partisi vardı ispanyada. Bask bölgesinde özerklik için mücadele vermişti eta. Peki Eta saldırıların kaçını bask ta yapmıştır? Kaç tane bask bölgesinden ölü vardır bunları sordunuzmu kendinize? Sz ise diyarbakırda dershane çıkışında kendi çocuklarınız dibinde bomba patlatacak kadar şerefsizce bir tavır içine girmişsinizdir.
PKK şuan bana göre bir tasfiye sürecine girmiştir ve son çırpınışlarıdır. Artık dağda olamayacakların onlarda farkındalar çünkü amerika borçları sebebi ile desteğini çekmektedir.son bir hamle ile devletle pkk yı aynı masaya oturtmaya çalışmaktadırlar. bunca söylem dahilinde ahmet türk ve yandaşları hala neden kapatıldık diye boş laflar etmesinler. ciddi anlamda sinirlerim bozuyor. kaldıki benim verdiğim vergilerle onların maaşlarının ödenmesi ayrı bir muammadır benim gözümde...
herkezin şunu anlaması gereklidir ki bizler birer Türkiye Cumhuriyeti'nin vatandaşıyızdır ve aslımız ne olursa olsun bu devlet bu cumhuriyet başımızda olmaz ise biz hayatımızdan bile şüphe duyar konuma geleceğimiz bir gerçektir.
-
AciyaGulmek bunu yazdı:
-----------------------------
ONEMINUTE
Seviyeli Ol Biraz Tartışmanın Kalitesini Düşürme
Bende kürdüm 17 yıl güneydoğuda Yaşadım Burda Bir Çok Arkadaşın Yaptıgı Faşizanlık. Bir İnsanı Hiç Bir Zaman ırkı İle Yargılayamazsın.Bütün Kürtleride Aynı Kefeye Koyamazsın. İstiklal Marşını Okurken Fosurdaya Fosurdaya Gülenler Gelip Milliyetçilik Naraları Atıyorlar Buna Çok Şahit Oldum.Ben Bir Kürt Olarak Vatanımı Seviyorm Bu Vatan İçin Gerektigindede Canımı Veririm
Bu Yaşıma Kadar Kürt Oldugum İçin hiç Bir Ayrımcılıkla Karşılaşmadım. Bana Göre Milliyetçilik Başbuğ TÜRKEŞ'inde Dedigi Gibi '' Irkıçılık Yapmadan Bölücülük Yapmadan Bu ülkeyi Sevabına Sevmektir''
Onun İçin Her zaman Övünerek Söylüyorm Millyetçiyim Ülkücüyüm Elhamdülillah
-----------------------------Konuyu kavramış bir kürt, bana kardeşim deyecek ve benimde kardeşim deyeceğim şablonda biri, siyaseten farklı düşünüyoruz belki amma doğru siyaset tanımıyor. Allah razı olsun, doğru düşünen kafalardan ve doğru konuşan ağızlardan.
-
kimse demeden ben diyim bari :) nsılsa dencek ztn :)
''en iyi kürt ölü kürt''
m.k.a
:) uahahaha
-
AciyaGulmek bunu yazdı:
-----------------------------
ONEMINUTE
Seviyeli Ol Biraz Tartışmanın Kalitesini Düşürme
Bende kürdüm 17 yıl güneydoğuda Yaşadım Burda Bir Çok Arkadaşın Yaptıgı Faşizanlık. Bir İnsanı Hiç Bir Zaman ırkı İle Yargılayamazsın.Bütün Kürtleride Aynı Kefeye Koyamazsın. İstiklal Marşını Okurken Fosurdaya Fosurdaya Gülenler Gelip Milliyetçilik Naraları Atıyorlar Buna Çok Şahit Oldum.Ben Bir Kürt Olarak Vatanımı Seviyorm Bu Vatan İçin Gerektigindede Canımı Veririm
Bu Yaşıma Kadar Kürt Oldugum İçin hiç Bir Ayrımcılıkla Karşılaşmadım. Bana Göre Milliyetçilik Başbuğ TÜRKEŞ'inde Dedigi Gibi '' Irkıçılık Yapmadan Bölücülük Yapmadan Bu ülkeyi Sevabına Sevmektir''
Onun İçin Her zaman Övünerek Söylüyorm Millyetçiyim Ülkücüyüm Elhamdülillah
-----------------------------ztn haji ya sev ya terket :) başka bi yapçak bişeyde yok hani.. :)
